Week van het leven-reclame

08-12-2017 19:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die zich ontzettend ergert aan de week van het leven reclame die ik af en toe zie voorbij komen als hoofdbanner op de site? Die met de autostoeltjes, de foetus en de tekst bescherm de allerkleinsten.

Na even doorklikken blijkt het een gristelijke campagne te zijn om abortus te voorkomen en om vrouwen zich schuldig te laten voelen over hun abortus.

Jammer dat Viva zich hier voor laat lenen.
Ik erger me meer aan reclames van second love etc. Maar het is idd wel een bijzondere combi met viva.
Nee je bent niet de enige... De hele week al, lijkt het. Ik dacht dat we inmiddels zelf mochten kiezen. Een klompje cellen is wat mij betreft nog geen "allerkleinst" kind.
Misschien komt het doordat ik zwanger ben en op baby-dingen zoek, maar ik heb die reclame nog steeds niet gehad. Ik vind het niet passen bij het merk Viva.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kennelijk het topic op actueel gemist :facepalm: .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem helemaal gemist :facepalm: . Ik klik nooit op die onzin.
Alle reacties Link kopieren
Had m hier nog niet gezien, maar wel een reclame gehoord op de radio, en daar ergerde ik me inderdaad groen en geel aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde hem vanmorgen op de radio
Zie hier niks
Nog niks van gezien of gehoord, maar wat een bemoeienis! Gatverdamme.
Ik heb hem ook niet voorbij zien komen nog. Word bijna nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Hier heb ik de reclame nog niet gezien, maar heb hem al een aantal keer op de radio voorbij horen komen. Vreselijke reclame inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven