Kerstcadeaus

11-12-2017 11:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een 18 jarig meisje dat op zoek is naar wat ideeën voor een kerstcadeau voor mijn 15 jarige broertje.
Met kerst hebben we afgesproken om het te vieren met wat cadeaus. Mijn ouders kopen deze cadeaus, maar ik vind het leuk om er als verrassing ook wat bij te leggen onder de boom.
Voor mijn ouders heb ik wel wat ideeën, maar voor mijn broertje vind ik het lastig. Heb al wel een reep van zijn lievelings chocola, maar vind dat erg standaard. Hij houdt van gamen, maar ik vind deze cadeaus meestal best duur en ik heb er geen verstand van. Hebben jullie misschien nog ideeën?
Alle reacties Link kopieren
een leuk boek. Bijv. als hij van F1 houdt, de biografie van Max Verstappen of als hij van voetbal houdt is er ook keus genoeg.
2e hands games?

Zat verkrijgbaar in online shops en op MP. Scheelt heel veel geld en bij die bij de online shops voor 2ehands games weet je dat ze goed werken.
Alle reacties Link kopieren
Touchscreen handschoenen. Het beste cadeau wat ik vorig jaar heb gekregen.
games?
Alle reacties Link kopieren
Touchscreen handschoenen zijn wel een goed idee. Daar ga ik eens naar kijken.
Cadeaubon van Steam. Daarmee kun je games kopen. De kaarten zijn te koop bij de mediamarkt.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschrift over gamen
Cadeaubon van de Mediamarkt
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Voor nieuws over Xbox One, PS4, PS3, Xbox 360 en PC Games:

Power Unlimited is een tijdschrift en schrijft al meer dan 20 jaar over alles wat met games te maken heeft en is in die tijd uitgegroeid tot een autoriteit op het gebied van gamesbladen.
Maandelijks op de hoogte gehouden worden van de nieuwste en nog te verwachten games en game gerelateerde hardware voor alle platformen.

Nee, ik werk niet voor dat tijdschrift. Het lijkt me wel een mooi cadeau voor de liefhebbers.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Game Mania verkoopt ook veel tweedehands games.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Ik kocht voor mijn broertje rond die leeftijd meestal een cd of DVD van een artiest die hij leuk vond of van hetzelfde genre waarvan ik dacht dat hij het wel leuk zou vinden. Of een nieuw computer spelletje of een cadeaubon wat hij dan weer bij kon leggen bij een duurder spel.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het budget?

Ik ben (als formule 1 fan) altijd blij met een boek van Olav Mol. Is net wat uitgebreider dan de onofficiële biografieën over Max Verstappen.

Met een mooi boek of dvd van mijn favoriete genre maak je mij ook altijd blij.

Je broertje is 15, dus een fles lekkere likeur lijkt me geen goed plan ;) maar wat vind je van een fles alcoholvrije champagne (geen Jip en Janneke of HEMA, maar echt goede) en een klein vuurwerkpakketje erbij?

Een tegoedbon om een keer samen te gaan karten?
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Foute kersttrui
Foute kerstboxershort
Kerstsokken etc.
Deodorant.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo,
Wat dacht je van kaartjes voor een game beurs of een stander voor als ie op de xbox of playstation speelt. (You know, stander voor de controller?)
Dit is wat momenteel mij te binnen schiet.
Succes!
Levensvraag: Wat voelen vlinders in hun buik als ze verliefd zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven