Kerstcadeaus

11-12-2017 11:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben een 18 jarig meisje dat op zoek is naar wat ideeën voor een kerstcadeau voor mijn 15 jarige broertje.
Met kerst hebben we afgesproken om het te vieren met wat cadeaus. Mijn ouders kopen deze cadeaus, maar ik vind het leuk om er als verrassing ook wat bij te leggen onder de boom.
Voor mijn ouders heb ik wel wat ideeën, maar voor mijn broertje vind ik het lastig. Heb al wel een reep van zijn lievelings chocola, maar vind dat erg standaard. Hij houdt van gamen, maar ik vind deze cadeaus meestal best duur en ik heb er geen verstand van. Hebben jullie misschien nog ideeën?
Alle reacties Link kopieren
een leuk boek. Bijv. als hij van F1 houdt, de biografie van Max Verstappen of als hij van voetbal houdt is er ook keus genoeg.
2e hands games?

Zat verkrijgbaar in online shops en op MP. Scheelt heel veel geld en bij die bij de online shops voor 2ehands games weet je dat ze goed werken.
Alle reacties Link kopieren
Touchscreen handschoenen. Het beste cadeau wat ik vorig jaar heb gekregen.
games?
Alle reacties Link kopieren
Touchscreen handschoenen zijn wel een goed idee. Daar ga ik eens naar kijken.
Cadeaubon van Steam. Daarmee kun je games kopen. De kaarten zijn te koop bij de mediamarkt.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschrift over gamen
Cadeaubon van de Mediamarkt
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Voor nieuws over Xbox One, PS4, PS3, Xbox 360 en PC Games:

Power Unlimited is een tijdschrift en schrijft al meer dan 20 jaar over alles wat met games te maken heeft en is in die tijd uitgegroeid tot een autoriteit op het gebied van gamesbladen.
Maandelijks op de hoogte gehouden worden van de nieuwste en nog te verwachten games en game gerelateerde hardware voor alle platformen.

Nee, ik werk niet voor dat tijdschrift. Het lijkt me wel een mooi cadeau voor de liefhebbers.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.