Wie heeft de gouden tip voor een lekkere hangbank?

11-12-2017 15:19 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Hier is in 2014 (geloof ik) al eens een topic over geweest, maar collecties veranderen dus ik ben benieuwd of er hier iemand is die in het bezit is van een lekker hangbank die nog verkrijgbaar is & waar je heerlijk in kunt neerploffen na een dag werk (en waar je ook lekker in kunt liggen :)

Zo eentje waar je na een half jaar nog steeds blij mee bent en voorziet dat dat de komende jaren nog wel zo zal blijven.

Budget ongeveer 1000-1400 euro, zou fijn zijn als er drie - vier personen op kunnen zitten (of twee personen languit), ik ben niet allergisch voor chaise longues of hoekexemplaren :)

Alvast dank!

Lou
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een bank van Montel, al jaren en daar kun je ook nog steeds banken kopen. Wij zijn voor een effen bank gegaan, omdat je daar over het algemeen minder gauw op uitgekeken bent dan een bank met bloemetjesstof oid. Ik geloof dat ik nu zonder meer weer dezelfde bank zou uitzoeken. Montel heeft ook banken in jouw prijsklasse, maar juist met een bank wil ik hem ook in het echt zien en proefzitten.
Ga eens kijken bij ZItmaxx.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben na 3 jaar nog heel gelukkig met onze Montel (hoek)bank! Wij waren op zoek naar een diepe bank, waar je op kan hangen, liggen, lekker in een hoekje kan kruipen... Bij heel veel banken was de diepte simpelweg niet. Prima om recht op te zitten maar niet om lekker tv te kijken. Kom, wie zit er (behalve bij verjaardagen) nou rechtop op een bank?!

Verder voor ons belangrijk: een hoek waar man zijn benen recht uit kon strekken (dus chaise lounge of bank), hangen met minimaal 4 mensen en een goede hoekleuning (niet te hoog of laag). Ik weet ons model niet precies, maar het is zoiets:

Afbeelding
gsleutel wijzigde dit bericht op 11-12-2017 15:39
4.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zitmaxx raad ik ook aan!!
Wij hebben een 3-zits tidafors van Ikea. Ligt en hangt heerlijk :D 500€.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook nu 3 jaar de tidafors van de Ikea, is echt een hele fijne bank om 's avonds op neer te ploffen, te liggen, hangen, maar ook gewoon zitten. Zijn er in 2- en 3-zits en volgens mij ook als hoekbank.
LottieC schreef:
11-12-2017 15:39
Wij hebben ook nu 3 jaar de tidafors van de Ikea, is echt een hele fijne bank om 's avonds op neer te ploffen, te liggen, hangen, maar ook gewoon zitten. Zijn er in 2- en 3-zits en volgens mij ook als hoekbank.
:high5:
1 keer is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben bij Rofra een mega lounge bank gekocht.
Het zitvlak alleen is al 1.11 breed

Ook iets boven je budget maar ik wil nooit meer een andere bank

https://www.rofrahome.nl/banken/bankste ... taupe-rib/
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!

Ik leg een lijstje aan met jullie tips, dan ga ik daarna van de week met een sneeuwschuiver eens langs een aantal winkels :)
Alle reacties Link kopieren
Niet zo groot maar zo chill: de Stockholm van Ikea :heart:
Ik adviseer ook Zitmaxx.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Zitmaxx type Jool in een heerlijke zachte ribstof , je wil voor altijd blijven zitten, liggen, hangen. Succes met kiezen , wij hebben ook erg moeten zoeken naar een lekkere bank
Alle reacties Link kopieren
Dank! Ik heb helemaal zin gekregen in de nog-te-kopen nieuwe bank :) Ik ga een ritje IKEA, Zitmaxx en Montel inplannen. (die laatste heeft deze week een kortingsactie lopen zag ik). Rofra is echt boven m'n budget maar ik kan me indenken dat je er nooit meer vanaf wilt komen :)
Ze zien er allemaal uit om in te verzuipen: Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven