Kerstverlichting - help!

12-12-2017 22:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels 3 tuincentra afgegaan, er is zo veel keuze tussen kerstverlichting..

Wat voor kleur temperatuur hebben jullie? Warm white, classic warm?

Please geen flauwe reacties.
Allemaal kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe het heet. Led lampjes aan een snoer. Mij kennende de goedkoopste.
Voor die twee weken ga ik er niet zo moeilijk over doen.
Vind het het niet mooi koop je volgend jaar andere.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee, clusterverlichting hier omdat ik veel lampjes mooi vind. Maar of dat warm white of classic white is, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
paars
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon led lampjes nemen, maar misschien is dat het enige dat er op dit moment te krijgen is. Ik neem meestal wit, vind het wel gezellig staan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wij hebben vrij grote transparante 3D sterren met blauwe lampjes erin, heel heel kleine witte lampjes die in patronen kunnen knipperen, kleine gekleurde lampjes die dit ook kunnen en afhankelijk van de boom van dat jaar zetten we die in. We combineren ze ook..constat brandende kleurtjes met dan wat witte lampjes dieper in de boom die een soort fonkel effect geven of juist alles constant en geen druk geknipper..alles wit, alles kleur, blau met wit, blauw met kleur, of juist alles in een bonte knipperende boom..

hoe het heet..boeiend..als ik het maar mooi vind :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook nog een snoer met blauwe lampjes en volgens mij ook nog ergens een snoer met m&m poppetjes eraan. Of die was kapot en inmiddels in de container beland. We gaan het zien als ik de zooi uit de schuur haal.
Kleur temperatuur? Warm white, classic warm?
Ik weet niet wat ik lees. Bestaat dat echt?
Ik heb witte led lampjes :proud:
Alle reacties Link kopieren
Cristmas green
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb mijn huis vol hangen met van die goedkope krengen van Action, in alle kleuren van de regenboog.
Wij hebben in de kerstboom vijf snoeren in drie variaties. Led, warm en stuk. De eerste twee zijn leuk en sfeervol, de derde kan ik je niet aanraden.
anoniem_323693 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 22:56
8.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ook niet, heb bij het tuincentrum gekeken welke ik mooi vond.. daar staan ze aan
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik koop alleen LEDverlichting waar ze brandend te zien zijn. Het hangt af van de kleur van het interieur welke ik neem. Gewone gloeilampjes hebben uiteraard de normale 2700 K kleurtemperatuur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel oranje-achtige LEDverlichtingen te koop, brrr.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als je een doosje neemt waar NIET op staat dat het LEDverlichting is en ze gebruiken meer dan 15W dan zijn het gloeilampjes en die hebben dan zeker een mooie kleur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat maakt het uit welke anderen kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Led alleen in koud wit nemen als je van blauwig houd Voor meer richting gloeilamp warm wit of classic.
Warm wit LED cluster verlichting
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-12-2017 22:43
Ik heb mijn huis vol hangen met van die goedkope krengen van Action, in alle kleuren van de regenboog.
Mooi! Ik heb witte lampjes weet me god niet hoe ze heten, sorry.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Wat voor kleur vond je mooi in het tuincentrum?
Ik heb eigenlijk alleen gekeken hoeveel lampjes er bij een boom van 1,80 passen en een streng gekocht met dat aantal. Volgens mij heb ik warm white maar heel zeker ben ik er niet van.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik heb warm white. Ik vind het lelijk. Volgend jaar bestel ik ouderwetse gloeilampjes online. Ze bestaan nog.
Perzina schreef:
13-12-2017 00:59
Ik heb warm white. Ik vind het lelijk. Volgend jaar bestel ik ouderwetse gloeilampjes online. Ze bestaan nog.
Hema verkoopt ze.
Alle reacties Link kopieren
In de boom warmwit clusterverlichting van een aantal jaar oud. Voor het raam een heel oud ledgordijn in de toen alleen verkrijgbare blauwwitte kleur. Op het balkon goedkope ledjes van de action in warmwit. Op de voordeur een krans in alle kleuren!
In januari in de uitverkoop eens kijken naar een nieuw gordijn. Deze doet het nu nog maar half.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven