Wat trek ik aan naar Salsa les?

16-12-2017 10:18 11 berichten
Zijn yoga pants acceptabel?
Top met lange of korte mouwen?
Pumps oke?
Help mij aub.
Geen yogapants! Het is dansles, geen sportschool.

Gewoon een lekker zittende broek (of rok). Lange of korte mouwen maakt niet uit, wat je fijn vindt.

Pumps zou ik ook niet doen, kans dat je die verliest.

Ik had dansschoenen met hak, maar iets anders kan ook. Geen rubberen zool. Dat is te stroef.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen waar je goed mee kan dansen, voor de rest is waarin je niet te veel gaat zweten, wel normale kleding, geen sportkleding.
Alle reacties Link kopieren
Ga je samen met iemand dansen of in line-up?
In het eerste geval, schoenen met een hak, een rok die kan zwieren en een top die niet te wijd is maar juist afkleed.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Scratte schreef:
16-12-2017 10:22
Geen yogapants! Het is dansles, geen sportschool.

Gewoon een lekker zittende broek (of rok). Lange of korte mouwen maakt niet uit, wat je fijn vindt.

Pumps zou ik ook niet doen, kans dat je die verliest.

Ik had dansschoenen met hak, maar iets anders kan ook. Geen rubberen zool. Dat is te stroef.
Ik zie in filmpjes vaak dat vrouwen yogapants dragen naar salsa/bachata les vandaar.

Een spijkerbroek lijkt me te warm, dus zal het wel een rok worden.
moentje_ schreef:
16-12-2017 10:44
Ik zie in filmpjes vaak dat vrouwen yogapants dragen naar salsa/bachata les vandaar.

Een spijkerbroek lijkt me te warm, dus zal het wel een rok worden.
Kun je niet een keer gaan kijken voor je zelf begint?
Bij ons had echt niemand sportkleding aan. Iedereen droeg uitgaanskleding en schoenen met een hak en bandjes.
Ik had vaak een soepele aansluitende zwarte broek aan met onderaan wijde pijpen.
Zwiert mooi :)

Of is het in een sportschool?
Alle reacties Link kopieren
Nette kleding, maar niet te warm, je hebt het binnen no-time bloedheet!
Yoga pants of sportkleding vind ik niet kunnen. Doe alsof je een avondje uit gaat.
https://usercontent1.hubstatic.com/13389610_f520.jpg

Op dit plaatje heeft de groep erg varieerende kleding aan
moentje_ schreef:
16-12-2017 10:58
https://usercontent1.hubstatic.com/13389610_f520.jpg

Op dit plaatje heeft de groep erg varieerende kleding aan

Je hoeft ons niet te overtuigen :D Doe vooral wat jij denkt dat goed/fijn is.
Eerste keer de kleding “afkijken” van de anderen. Of van te voren even bellen.

Als je het serieus gaat oppakken als vaste hobby ga je vanzelf kleding en schoenen aanpassen aan geschiktheid al dan niet speciaal gekocht voor die lessen en dansmomenten.
Alle reacties Link kopieren
Vooral wat je zelf prettig vind.

Ikzelf:
Bij dansschool 1: short, ballerina's/sneakers en top zonder mouwen (gemiddelde temperatuur was namelijk 30 graden en het was buiten).
Bij dansschool 2: spijkerbroek/short, ballerina's/sneakers, top/shirtje en soms vestje.

De rest droeg: spijkerbroek, rok, yogabroek, nette broek, jurkje, rokje, dansschoenen, hakken, topjes/shirtjes, vestjes enz.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven