Kerst stress!!!

25-12-2017 17:15 89 berichten
Pff ik ben helemaal uitgeblust. Ik ben de hele dag in de weer geweest om het eten voor te bereiden. Er komen 16 mensen eten. Ik kan mijn oma en tante op dit moment wurgen, zij zouden voor het toetje zorgen, maar geven aan dat ze later zijn 20:00 en ik wilde om 18:00 beginnen. Alles loopt in de soep.


Even uitrazen
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 17:25
1.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lekker beginnen, ze schuiven maar aan als ze er zijn. Toetje is toch pas op het laatst dus vroeg genoeg. Chilllll.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
25-12-2017 17:17
Lekker beginnen, ze schuiven maar aan als ze er zijn. Toetje is toch pas op het laatst dus vroeg genoeg. Chilllll.
Ja dat weet ik, maar dan mis je 2 personen.
Rustig Tas,
Relax.

Dat toetje een half uur later is toch ook geen probleem. Kan het eten een beetje zakken.

Eetsmakelijk, en probeer ervan te genieten.
Nou en, zij besluiten later te komen. Chillll laat controle los en probeer met de overige 13 gasten te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Rustig aan tass als je om 18 uur begint dan is het toch niet erg om om 20 een toetje te eten.

Ontspan.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ttass schreef:
25-12-2017 17:19
Ja dat weet ik, maar dan mis je 2 personen.
Nou en? Moeten ze maar op tijd komen. Of is er een heel dringende reden dat ze het niet halen?
Wilde je om 18:00 aan tafel gaan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
25-12-2017 17:20
Nou en? Moeten ze maar op tijd komen. Of was er een heel dringende reden dat ze het niet halen?
Wilde je om 18:00 aan tafel gaan?
18:30 aan tafel. Eerst inloop met champagne en wat kaaskoekjes. 20:00 is bij hun geen 20:00. Ik heb geen vervangende toetje.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg her al benauwd van je openingspost TO.
Veel sterkte.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Dan geen toetje. Echt geen ramp. Het gaat om de gezelligheid. Maak het gezellig en geniet joh. Je gasten gaan heus niet uit hun dak omdat ze geen toetje krijgen.
Desnoods pas om 21:00uur. Niet jouw schuld en neem ook niet alle verantwoordelijkheid.
Adem innnnnn, adem uuuuuuit
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
25-12-2017 17:25
Dan geen toetje. Echt geen ramp. Het gaat om de gezelligheid. Maak het gezellig en geniet joh. Je gasten gaan heus niet uit hun dak omdat ze geen toetje krijgen.
Desnoods pas om 21:00uur. Niet jouw schuld en neem ook niet alle verantwoordelijkheid.
Adem innnnnn, adem uuuuuuit
Dit.
Ga gewoon lekker door met je plannen, daar waren oma en tante van op de hoogte dus als ze te laat zijn, lullig maar jammer dan.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Balen maar het is niet anders. Niet jouw schuld en daar is vast alle begrip voor. Ook al komen ze 21:00, dan is een toetje nog lekker.
En anders stuur je even iemand langs de Appie voor een lekker taartje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Balen voor je, kan me voorstellen dat je gestresst bent. Maar probeer er toch wat leuks van te maken nu, anders is het al helemaal niet meer gezellig.

Eet smakelijk!
Gisteren met mijn verjaardag was het ook al stressen. Nu trek ik het even niet.


Merry Christmas iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Daarom organiseer ik zulke dingen ook nooit..gourmetten of simpele gerechten met kerst is bij ons in de familie gelukkig normaal. De een braadt een rollade, de ander koopt wat luxe toetjes, frituurpan aan en gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn ze later?
Nog van harte gefeliciteerd Tass. :sun:
Hopelijk ben je nu gezellig met je gasten aan het borrelen.
Geniet van je avond.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat mensen zichzelf dit aandoen. Wat ben ik blij dat ik vandaag gewoon moest werken en nu met een afhaalpizza op de bank lig te Netflixen
Alle reacties Link kopieren
Kerst stress vakantie stress file stress werk stress ga zo maar door. Relax toch eens en neem het leven zoals het komt. Vreten ze maar niet en denken ze maar wat ze denken.
Alle reacties Link kopieren
BorisTheGreatest schreef:
25-12-2017 18:04
Kerst stress vakantie stress file stress werk stress ga zo maar door. Relax toch eens en neem het leven zoals het komt. Vreten ze maar niet en denken ze maar wat ze denken.
Dat. Stress door anderen, ik kijk wel uit.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Als je niet tegen stress kan, moet je niet zulke dingen organiseren.
Kies voor een relaxter samenzijn de volgende keer, veel beter voor je.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 18:23
0.71% gewijzigd
Hun keuze, hun verantwoordelijkheid.

Zij zouden toetje regelen. Zij zijn later, met toetje. Dan is het niet jouw schuld of verantwoordelijkheid dat zij later zijn.

En als zij nog eens het toetje regelen, zorg jij voor een bak vanille-ijs, een bus slagroom, een fles advocaat en wat strooisels/sprinkels/fruit uit een potje als back up. Ijs uit vriezer, fruit warm maken, alles op tafel zetten. Probleem opgelost.
Relaxxx waarom zou je op je oma en tante moeten wachten? Waarom komen ze later, als iemand bij mij op zo'n dag rustig 2 uur later wil komen krijgen ze te horen dat er hopelijk nog wat over is. wat kan er nou zo dringend zijn dat je 2 uur later komt ik vind het onbeschoft.

Laat ze barsten met dat toetje zeg gewoon mensen mijn lieve oma en tante zouden voor het toetje zorgen maar hebben kennelijk geen zin ze komen pas om 8 uur wij gaan alvast eten. En geniet ervan na al het werk dat je hebt verzet!

Gris het toetje uit oma's handen als ze voor de deur staat en laat ze dan ook maar 2 uur wachten voor je tijd hebt om ze iets in te schenken, eten doen ze maar bij McDonald op weg naar huis.

Mooie boel is dat. Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens :)
Wat een ellende om een toetje...
blueeyes*3 schreef:
25-12-2017 18:20
Hun keuze, hun verantwoordelijkheid.

Zij zouden toetje regelen. Zij zijn later, met toetje. Dan is het niet jouw schuld of verantwoordelijkheid dat zij later zijn.

En als zij nog eens het toetje regelen, zorg jij voor een bak vanille-ijs, een bus slagroom, een fles advocaat en wat strooisels/sprinkels/fruit uit een potje als back up. Ijs uit vriezer, fruit warm maken, alles op tafel zetten. Probleem opgelost.
Neeeeeeee dat is gemeen! Zulke toetjes zijn echt niet te vreten echt smerig en je zadelt je gasten ermee op. Koop dan lekkere bonbons en zorg dat je een koffielikeurtje in huis hebt, dat is altijd goed en je kan makkelijker nee dankje zeggen als je dat niet lekker vind. Bedenk dat het toetje het laatste is wat je je herinnert van een etentje. Je wil toch niet dat iedereen met lange tanden en veel pfoei wat zit ik vol zeg, ik krijg het echt niet op naar die spuitbus slagroom en advocaat met ijs kijkt in de hoop dat het vanzelf oplost of wegvliegt.

Gewoon je mond opendoen 14 man laten wachten is zo onbeschoft dat ik waarschijnlijk had gezegd blijf dan maar thuis tegen die oma en tante. Wat er zo belangrijk was lees ik nergens dus gewoon gemakzucht. Zulk gedrag moet je direct de kop indrukken.
Maar dat is mijn kerstgedachte. Wel door schade en schande wijs geworden geef ik toe. Maar je hele dag laten verpesten door zulk volk: echt niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven