Centraal Moderatortopic

29-12-2017 17:48 2932 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:50
Ik heb een vraag, want ik begrijp iets niet.

Het is in Nederland strafbaar om als volwassene seks te hebben met een minderjarige. Een man van tegen de 30 beschrijft hier in een topic zijn seksuele relatie met een 13 jarige.

Waarom mag dit?
Beste Moiren',

zou je het topic willen staffen?

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
29-12-2017 16:28
En was het dan niet fatsoenlijk en beleefd geweest om dit even naar mij te berichten? Het gaat over iets wat heel gevoelig bij me lag, niet over een recept voor erwtensoep

Beste felice71,

dit is een beslissing van de redactie geweest. Daar kunnen wij als moderators verder weinig over zeggen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:55
Ik heb het al een paar keer gestaft en elke keer wordt het stafje weggehaald.
Bedankt voor het staffen. Er is ergens een fout gemaakt, vermoedelijk hebben we het topic verkeerd opgevat (leesfout gemaakt). We hebben het hersteld.

Het topic "Ex herinnert misbruik tijdens onze relatie" is verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, ik wil graag op anoniem
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
29-12-2017 18:04
Ik heb ze al gemaild, bedankt.

Kan je me wel vertellen of de inhoud van privé berichten wel privé blijft?
Ja,

PB's zijn privé.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
29-12-2017 18:12
Heeft de poster een ban mag ik hopen?
Ja, we hadden nog niet de tijd gehad om het in het Bantopic te vermelden. De TO heeft een perma.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "mis je zo" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
29-12-2017 19:22
Ik erger me dood aan het verwijderen van de inhoud van een TO
zou de regel niet kunnen worden:
geplaatst is geplaatst en alleen door een mod kan er in bijzondere omstandigheden worden verwijdert.
Beste ouwewijsneus,

wij proberen het leeghalen van OP ook tegen te gaan. We vragen je om leeggehaalde OP te staffen zodat wij kunnen ingrijpen.

De regel veranderen zoals je voorstelt kan helaas niet.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 20:13
Maar jullie zetten het nooit terug, dus eigenlijk is het een beetje een wassen neus gebeuren.
Wij hopen het tegen te gaan door te handelen naar het bansysteem.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Anoniem graag.

Fijne jaarwisseling!
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
29-12-2017 21:31
Heeft dat al eens resultaat opgeleverd dan?
Het heeft het probleem wel verminderd. De oplossingen die hier worden aangedragen zijn alleen voor ons niet altijd haalbaar. Er komen ook een aantal andere factoren bij kijken.

Wij kunnen daar helaas niet verder over uitweiden. Het beleid staat daarnaast ook niet ter discussie (vandaar de offtopic edits). We waarderen dat jullie mee denken maar voorlopig zal deze regel niet veranderen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
BellatrixVanDetta schreef:
29-12-2017 22:06
Nou heb ik van mijn baas zo'n mooie tablet cadeau gekregen voor kerst, kan ik er niet op forummen.

Want ik zie maar halve pagina's vanwege reclame en ik krijg geen reactiescherm.

Wat nu?
Beste BellatrixVanDetta,

dit is niet het topic voor bugs. Je kan ons evt. mailen (forum@viva.nl) of je bug melden in het Bugtopic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem291220172317 schreef:
29-12-2017 23:16
Ik ben er nog :)
Inmiddels niet meer!

Jij ook een fijne jaarwisseling!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jullie OP klopt niet. Link naar vorig deel CM verwijst naar een oudere ipv vorige.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
30-12-2017 00:47
Maar meedenken mag nergens.
Het is zo tegenstrijdig allemaal.

Meedenken mag absoluut. Wij nemen jullie input vaak mee. De input ontvangen wij graag op de mail (forum@vival.nl) en een enkele keer op het forum zelf (in de daarvoor bestemde topics). Zie de OP:

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

[...]

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

[...]

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-94/list_messages/398057

[...]

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Saga_Röversdotter schreef:
30-12-2017 00:45
Jullie OP klopt niet. Link naar vorig deel CM verwijst naar een oudere ipv vorige.
Bedankt! We hebben het aangepast.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Leuke vriendin gezocht in Amsterdam en omgeving. " is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods kunnen een aantal sticky topics niet geünstickied worden?
Scheelt scrollen en ik zie zo 5 topics waarvan het een beetje nutteloos is dat die sticky zijn..
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
30-12-2017 10:51
Mods kunnen een aantal sticky topics niet geünstickied worden?
Scheelt scrollen en ik zie zo 5 topics waarvan het een beetje nutteloos is dat die sticky zijn..
Goed idee! We hebben het wat proberen op te schonen alleen er zijn een paar topics waar wij (door een bug) nu ook even niets aan kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het bantopic staat nog open.
Alle reacties Link kopieren
Het topic Waarom hechten Nederlanders zoveel waarde aan een beroep is verwijderd ivm een trol.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
31-12-2017 11:25
Het bantopic staat nog open.
Dank! topic is weer gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil graag op anoniem.
Alvast bedankt! :)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
:lips:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven