Wat is jouw grootste wens voor 2018?

31-12-2017 13:02 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer december, een tijd om terug te blikken en vooruit te kijken. Ik ben benieuwd hoe het afgelopen jaar 2018 voor jullie allemaal is geweest.

Heeft het gebracht waar je op had gehoopt?



Al twee keer eerder is op deze manier een mooi topic ontstaan. Ik vraag het jullie dus weer:

Wat is jouw grootste wens voor 2018?

Groot of klein, gezondheid of geluk, succes, of misschien juist iets materialistisch?
flipje2 wijzigde dit bericht op 22-12-2018 23:34
35.80% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Berusting en geluk, voor mij en iedereen om me heen
Hetzelfde wat het al een jaar of vijf is: zwanger worden (en blijven dit keer) :-)
Alle reacties Link kopieren
Zwangeres schreef:
31-12-2017 13:05
Hetzelfde wat het al een jaar of vijf is: zwanger worden (en blijven dit keer) :-)
Ik doe met je mee! :couple:
(Al zijn wij 'nog maar' 3 jaar onderweg :bonk: )
flipje2 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 13:10
1.04% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop in 2018 toch weer eens een keer tegen een leuke vrouw aan te lopen.

Ben al vanaf 2010 vrijgezel. Natuurlijk heb ik mijn vrienden, maar mis wel echt iemand waarmee ik een écht innige band heb om samen leuke dingen mee te doen.

Meer in het algeheel hoop ik dat ik in 2018 mijn draai wat meer vind in het leven. Mij leven is zeker niet slecht, alleen het voelt bij vlagen nog vrij onbestemd aan.
flipje2 schreef:
31-12-2017 13:10
Ik doe met je mee! :couple:
(Al zijn wij 'nog maar' 3 jaar onderweg :bonk: )
Haha, nou wij zijn echt actief ook 'nog maar' 2 jaar onderweg hoor, wat een gedoe hè. Maar het is al wel een jaar of vijf een thema, om andere (veel te herkenbare om hier te delen) redenen. Het is alleen inmiddels wel wel een beetje zuur dat je al 5 jaar om 12 uur proost met "dat het maar vruchtbaar jaar mag worden, knipoog knipoog".
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op een huis voor mezelf waar ik de komende jaren kan blijven, gelukkig zal zijn en me thuis zal voelen. En ik streef naar financiële zekerheid; rond kunnen komen zonder problemen en ruimte om wat geld opzij kunnen zetten. Dat zijn vooralsnog mijn grootste wensen voor 2018.
Afbeelding
Een paar miljoen winnen. Dan kan ik verder al mijn wensen vervullen en zonder zorgen leven.
Alle reacties Link kopieren
Geluk in de liefde vinden. En minder zorgen maken om dingen die ik niet in de hand heb.
Alle reacties Link kopieren
Minder moe worden en meer van mijn kinderen gaan genieten
Een wat beter jaar dan dit jaar op het gebied van mijn gezondheid. Ben er zo klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn gezondheid de goede kant op gaat.
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
31-12-2017 13:45
Afbeelding
.
:proud:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu twee behoorlijk zware jaren achter de rug, maar ik besef me ook des te meer hoe ontzettend rijk ik ben met een goede gezondheid.

Ik hoop voor iedereen die een beetje (of misschien wel heel veel) meer gezondheid kan gebruiken dat dat werkelijkheid zal worden!

:rose:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Zwanger worden en dan met goede afloop (het liefste volgende week al een positieve test). In augustus curretage bij 8 weken gehad.

Al gun ik het jullie nog harder zwangeres en Flipje. Ik heb al een gezonde dochter maar zou een broertje of zusje voor haar toch wel leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat al jullie wensen uitkomen :hug:

Mijn grootste wens is dat er een wonder gebeurd en dat ik helemaal gezond ben. Mijn realistischere wens is dat ik 2019 nog mee mag maken. Dus daar ga ik voor :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk maar een wens .. Ik wens dat mijn man die klote kanker overwint en dat we nog heel lang samen mogen zijn ..
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Van mijn psychische klachten afkomen!
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Voor mezelf dat ik dat een ander huis heb. Waar ik binnen meer ruimte heb en een kleinere tuin om te onderhouden.
Voor mijn moeder dat ze voorgoed kankervrij is, nadat ze al 4 keer kanker heeft overwonnen in 10 jaar tijd. Dit jaar nog.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn leven zo onbezorgd blijft als nu, dat volgend jaar de kerstperiode weer een vrolijke periode is. Ik besef me namelijk dat het voor veel mensen juist een moeilijke tijd is.

Iets meer slaap zou ook heel fijn zijn :)
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Dat ons leven eindelijk weer eens in n opwaartse spiraal gaat.
Veel rot jaren gehad.nu mag het over zijn .
Gezondheid op nummer 1.
Financiëen op nummer 2.
Al vind ik het gênant om over geld te klagen.. moet eigenlijk tevreden zijn met wat ik heb.maar ja soms wil n mens wel eens even niet over geld na te hoeven denken.

Voor AnnA_C. nog n berichtje . Voor jou hoop ik dat al je wensen uitkomen.dat er n wonder gebeurd .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gezondheid en geluk voor mijn lieve moeder, voor wie dat helaas niet vanzelfsprekend is.
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
31-12-2017 13:45
Afbeelding

Die is grappig!
Dat het een beter jaar word dan 2017 qua gezondheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven