Oud op Nieuw

31-12-2017 18:26 122 berichten
Geen idee of er al eentje is maar dan hoor ik het wel.

Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.

Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben. :-D

Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ? :-D

Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd ;-)
Sorry, ze komen toch onder mijn kont vandaag :proud:

Oud en Nieuw ;-)
Eerst naar mijn moeder, daarna naar huis en Youp kijken.
To begint voorzichtig.
Ik blijf thuis bij de hond en hoop 00.00 te halen.
Buren hebben meestal geweldig vuurwerk dus daar ga ik wel naar kijken.
Star² schreef:
31-12-2017 18:28
Sorry, ze komen toch onder mijn kont vandaag :proud:

Oud en Nieuw ;-)
Neeeeee oud op nieuw is 00.00 toch :-$
MotherEarth schreef:
31-12-2017 18:29
To begint voorzichtig.
Ik blijf thuis bij de hond en hoop 00.00 te halen.
Buren hebben meestal geweldig vuurwerk dus daar ga ik wel naar kijken.
Je hebt net een beker gif gedronken?
Ik ben lekker thuis en ga op tijd naar bed. Mn fles prosecco is al half leeg, dus ik kom niks te kort. Ben alleen geen nachtmens.
Star² schreef:
31-12-2017 18:28
Sorry, ze komen toch onder mijn kont vandaag :proud:

Oud en Nieuw ;-)
Tssss je hebt wel een kleine kont hoor dat ze al zo snel tevoorschijn kwamen :mrgreen:
Moiren’ schreef:
31-12-2017 18:31
Je hebt net een beker gif gedronken?
Yep 2e beker al
Alle reacties Link kopieren
Ah, Youp; welke zender en hoe laat?

Ik ben dus alleen.. Kinderen zijn bij ex.. Vind mezelf wel een heel sneu geval..

Heb een fles wijn open getrokken en een zak chips.. Diner wordt een maaltijdsalade.
MotherEarth schreef:
31-12-2017 18:33
Yep 2e beker al
In dat tempo haal je 12 uur idd niet.
redbulletje schreef:
31-12-2017 18:32
Ik ben lekker thuis en ga op tijd naar bed. Mn fles prosecco is al half leeg, dus ik kom niks te kort. Ben alleen geen nachtmens.
Zet je wekker op 23.59 :-D
Alle reacties Link kopieren
He Marjolein, nog even en het is morgen!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Languit op de bank met man. We brengen dochters zo naar bed en gaan dan gezellig samen wat drinken, beetje tv kijken of muziek luisteren. Nu al zin in :-)
Vlak voor middernacht maken we de oudste wakker en gaan we even de straat op om de buren gelukkig nieuwjaar te wensen en dan lekker slapen. Hele prima avond in t verschiet.
Ik ben 'alleen' vanavond, althans man heeft nachtdienst dus die moet rond 20u de deur uit. Overigens is hij de hele dag al zo'n beetje de deur uit want hij is ook nog vrijwilliger bij de brandweer en ze zijn de hele dag al meldingen aan het rijden.
Kinderen en kat zijn uiteraard wel thuis maar de kinderen zijn nog klein dus die zullen halverwege de avond wel tijdens een filmpje in slaap vallen ;-) en de kat lijkt vooralsnog het vuurwerk erg interessant te vinden.

Qua hapjes weet ik het nog niet, een oliebol uiteraard en verder staat de kast vol dus ligt er aan waar ik trek in heb. Had geen zin in visite vanavond dus ik heb geen hele speciale dingen in huis gehaald.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 18:34
In dat tempo haal je 12 uur idd niet.
Ik zei toch al dat ik hoopte 00.00 te halen ;-)
MotherEarth schreef:
31-12-2017 18:37
Ik zei toch al dat ik hoopte 00.00 te halen ;-)
Dat kan je wel laten varen.
Alle reacties Link kopieren
Ja msmuscle.. Nieuw jaar, nieuwe start... En kinderen die dan oververmoeid naar mij komen!
marjolein853 schreef:
31-12-2017 18:34
Ah, Youp; welke zender en hoe laat?

Ik ben dus alleen.. Kinderen zijn bij ex.. Vind mezelf wel een heel sneu geval..

Heb een fles wijn open getrokken en een zak chips.. Diner wordt een maaltijdsalade.
Waarom sneu ?

Hier zijn de kinderen ook niet thuis maar ik voel me niet sneu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij mijn ouders thuis. Ook komen straks mijn oom en zijn vriendin erbij.
Ik ben lekker alleen, let niet op spelvauten, heb geen geheime minnaar en aangezien ik 50 ben letten mijn ouders er ook niet op of ik wel op tijd naar bed ga.

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!
Moiren’ schreef:
31-12-2017 18:38
Dat kan je wel laten varen.
Waarom ?
MotherEarth schreef:
31-12-2017 18:42
Waarom sneu ?

Hier zijn de kinderen ook niet thuis maar ik voel me niet sneu
Ik ook niet.

Misschien is dit haar eerste jaar?
MotherEarth schreef:
31-12-2017 18:44
Waarom ?
Al 2 bekers gif voor 7 uur. Je hebt voor 12 het loodje gelegd hoor.
MonteCara schreef:
31-12-2017 18:42
Ik ben lekker alleen, let niet op spelvauten, heb geen geheime minnaar en aangezien ik 50 ben letten mijn ouders er ook niet op of ik wel op tijd naar bed ga.

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar!


Dank je jij ook.
Klets nog gezellig mee dan vanavond als je zin hebt.
Heb je vakantie nu dan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven