Nieuwjaarsdag

01-01-2018 13:31 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag lieve forummers,

Wellicht voor sommige goedemorgen :mrgreen: Wat gaan jullie vandaag doen op deze extra vrije dag?

Ik ga vandaag in mijn pyjama op mijn gemak door het huis heen rommelen. Niets heerlijker dan dat! Man heeft net de tuin gedaan en ik lig nu even klaar voor een dutje na alle was te hebben weggewerkt en het hele huis opgeruimd te hebben. Na mijn dutje nog even de laatste administratie van 2017 afronden..
Alle reacties Link kopieren
Extra vrije dag...was het maar zo.

Hoe dan ook zo min mogelijk ben behoorlijk moe.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen samen alle kerstmeuk opgeruimd, sopje en stofzuiger door de keet gehaald en nu in een joggingbroek op de bank.
Man en zoon gaan morgen weer aan het werk, ik heb nog lekker een weekje vrij, heerlijk!

Oh! En de beste wensen voor 2018 natuurlijk!! :cheer:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Yourlocalhero Moet je vandaag werken?! Wat een verschrikking :'(

Grobbekuiken ohhhh wat heerlijk een hele week! Geniet er maar van. Voor jullie ook de allerbeste wensen.
Niet veel, man heeft nog week vrij!
Kerstzooi heb ik gelijk na Kerst al opgeruimd, was er klaar mee.

Vanochtend rondje dierentuin gedaan, was goed idee, zijn er goed wakker van geworden. Daarna even langs een open Jumbo voor wat kleine dingen.
Straks My Kitchen Rules kijken en man gaat gamen.

Vanavond chinees bestellen, vind het prima dagje. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanalles op het programma waaronder boodschappen doen, de was, poetsen en de kerstboom opruimen. Er is nog niks gelukt. Behalve uitgebreid in bad gaan en netflixen.
Straks gaan we wandelen.
Morgen weer een dag zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Na om 11 uur het bed uitgerold te zijn, kerstspullen opgeruimd en gegeten (simpel broodje na zwaar tafelen gisteren). Nu met kat op schoot een kopje thee aan het drinken. Zo wat spullen oververhuizen naar onze nieuwe woning, een onderaannemer mailen en douchen. Dat was 'm wel ;) Morgen weer aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
LornaMorello schreef:
01-01-2018 13:48
Yourlocalhero Moet je vandaag werken?! Wat een verschrikking :'(

Grobbekuiken ohhhh wat heerlijk een hele week! Geniet er maar van. Voor jullie ook de allerbeste wensen.
Nee maar afgelopen zaterdag wel en morgen ook weer..dus helaas gewoon een "regulier" weekend.
Alle reacties Link kopieren
Om elf uur mijn bed uitgerold, kinders een boterham gegeven (die waren al eerder naar beneden gegaan en zaten rustig tv te kijken) heb ik de vaatwasser uitgeruimd, ontbeten en zojuist wat hapjes gemaakt voor het familiebezoek vanmiddag. Dan hebben we de schoonfamilie in één keer gehad. Mijn ouders zijn gisteren aan komen wandelen (wonen vlakbij) en vertrokken om 3 uur vannacht. Dus daar hoeven we niet meer langs.
Vanavond helemaal niks! Lekker op de bank met de restanten van gisteravond.
Oh ja: man slaapt nog. Maar die moet morgen weer werken dus ik laat hem maar even.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aan het werk. Iets van een goede 3 uur geslapen, maar het gaat verrassend goed. Alleen: ik moet tot laat werken en morgenvroeg opnieuw dus ik vrees dat het vooral morgen moeilijk wordt.

Man en kinderen liggen thuis op de bank films te kijken/playstation te spelen en laten straks pizza of zo komen.

Vanaf woensdag heb ik een paar dagen vrij. Donderdag vertrekken man en ik voor eventjes naar Italië om zijn verjaardag te vieren dus wel goede vooruitzichten :)
De beste wensen allemaal!

Vanmorgen de herhaling van MINDF*CK gekeken..
Hij is geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Heb alleen nog maar gedoucht. Zometeen beetje schoonmaken en Mn koffer inpakken. Heb daar de rest van de week weinig tijd voor. Kan niet wachten, volgende week 30 graden, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in huis dingen gedaan: kerstboom opgeruimd, beetje schoongemaakt etc. Zometeen boodschappen doen en de badkamer moet nodig schoongemaakt worden. Dat ga ik als ik de puf ervoor heb ook nog doen. Vanavond voor de tv hangen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
kerstspullen opgeruimd. Was hier niet zoveel want we hadden dit jaar ook geen boom in huis.

Verder lekker gedoucht, rustig aan gedaan en mueslikoeken gebakken en vriend zit lekker te gamen.
Allebei in ons gemakkelijke huiskloffie uiteraard

Verder nog even genieten van deze extra vrije dag mueslikoeken gemaakt die ontzettend lekker ruiken maar nog even af moeten koelen voordat ik ze kan proberen.
Zit nu maar aan een oliebol van gisteren in de hoop de lekkere trek een beetje te stillen
Alle reacties Link kopieren
Heb vanmorgen eerst alle zooi van vannacht opgeruimd en de vaatwasser aangezet, stof gezogen, gedweild en toilet schoongemaakt.
Verder heb ik alle kerstdecoratie weer op de vliering gelegd, vuurwerk restanten buiten opgeruimd. En ik heb de was gestreken. Nu ben ik aan het bankhangen. Misschien ga ik straks nog even langs familie, als ik zin heb. En anders blijf ik gewoon bankhangen.
Alle reacties Link kopieren
Rond 9.30 opgestaan en met de hond half uurtje gaan wandelen in alle rust.

Daarna eitje en croissantje gegeten met vriend die ondertussen ook wakker was.
Even wat opgeruimd en gepoetst in huis, was aangezet en met vriend en hond een wandeling van een uur gemaakt, lekker uitgewaaid.

Deze middag lekker op de bank beetje lezen en forummen. En een dutje gedaan :)
Over 2 uurtjes komen mijn ouders eten dus we hebben best een relaxte en gezellige nieuwjaarsdag.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
gelukkig nieuwjaar allemaal :cheer2:

ik lig al sinds half 12 op de bank te netflixen, hou lekker een pyjama dag :popcorn:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen bijna 22 km hardgelopen en stond om 10:00u bij mijn moeder's huis voor de deur. :biggrin:

Broertje & zusje zijn alleen thuis en mochten met O&N vrienden uitnodigen,moeders is bij haar vriend en komt later op de dag weer thuis.
Ik heb de huissleutel (ook al woon ik al jaren niet meer thuis) en ben naar binnen geslopen om te kijken hoe het huis eruit zag,nou het was één grote pleuriszooi! Dus ik heb mijn broertje/zusje + de twee vrienden die daar sliepen wakker gemaakt :whip: en gezegd dat ze die pleuriszooi op moesten ruimen. Ik heb de drank en eten voor hun feestje gehaald & alles voorgeschoten,kostte mij bijna €200,- en heb gezegd; als jullie alles opruimen/schoonmaken hoef ik dst geld niet terug. Nou ik heb ze nog nooit zo snel het bed uit zien komen. :rofl: En ik heb lekker zitten toekijken want ik moest daarna nog bijna 11 km terug hardlopen. XD
Gelukkig nieuwjaar!

Vannacht met vrienden oud&nieuw gevierd, gingen rond half 3 naar bed. Niet heel veel geslapen omdat ik rond half 8 NL alert kreeg vanwege een grote brand. Toen weer in slaap gevallen en weer wakker geworden van een harde knal. Uiteindelijk om 10 uur eruit gegaan. Rond twaalf uur naar huis gegaan, nu lekker op de bank, wasmachine heeft ook weer gedraaid. Dadelijk douchen en verder doe ik helemaal niets vandaag. Morgen ben ik vrij, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
LornaMorello schreef:
01-01-2018 13:48
Yourlocalhero Moet je vandaag werken?! Wat een verschrikking :'(
Overdrijf niet zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dochtertje werd om half 7 wakker. Ik lag er om half 1 in, dus een kort nachtje.
Wandeling gemaakt in het bos, straks nog even wat hapjes eten van gisterenavond, en dan vroeg op bed.
Huis gepoetst
Genetflixt
Straks bij schoonmoeder eten
Verder netflixen
Alle reacties Link kopieren
Gewooneendame schreef:
01-01-2018 15:01
Ik heb vanmorgen bijna 22 km hardgelopen en stond om 10:00u bij mijn moeder's huis voor de deur. :biggrin:

Broertje & zusje zijn alleen thuis en mochten met O&N vrienden uitnodigen,moeders is bij haar vriend en komt later op de dag weer thuis.
Ik heb de huissleutel (ook al woon ik al jaren niet meer thuis) en ben naar binnen geslopen om te kijken hoe het huis eruit zag,nou het was één grote pleuriszooi! Dus ik heb mijn broertje/zusje + de twee vrienden die daar sliepen wakker gemaakt :whip: en gezegd dat ze die pleuriszooi op moesten ruimen. Ik heb de drank en eten voor hun feestje gehaald & alles voorgeschoten,kostte mij bijna €200,- en heb gezegd; als jullie alles opruimen/schoonmaken hoef ik dst geld niet terug. Nou ik heb ze nog nooit zo snel het bed uit zien komen. :rofl: En ik heb lekker zitten toekijken want ik moest daarna nog bijna 11 km terug hardlopen. XD
Heel goed dat je ze achter de vodden hebt gezeten om hun troep op te ruimen, maar om 10.00 uur al?! Waarschijnlijk ben jij een ochtendmens of heb je het vannacht niet laat gemaakt als je om 10.00 uur al 11 km hebt hardgelopen, maar waarschijnlijk zijn je broertje en zusje veel later in bed gerold. Die ene keer per jaar.... Paar uurtjes later had ook wel gekund en je bent toch zelf ook jong (wellicht nog steeds) geweest?

Hier kids net door opa opgehaald voor een logeerpartij. Opa was blij met de vrolijke kids omdat het hem afleiding geeft. 1e jaarwisseling na het overlijden van mijn moeder. Zelf zo mijn jurk aantrekken, met mijn vriend en zijn vriendengroep borrelen en daarna naar een nieuwjaarsgala. 1e keer, ben benieuwd ;-).
Ik ben gisteren om half 9 naar bed gegaan, ik ben ziek. Nu ook nog. Koorts, keelpijn, een lekkere griep te pakken dus. Ik lig al de hele dag in bed.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Poeh, wat een propereViva-huisvrouwentopic is dit zeg :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven