Waar knap jij op af?

18-01-2018 15:07 816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Snor en baard.
Tattoos en piercings.
Sokken in sandalen.
Teveel drinken.
Bierbuik.
Gierigheid.
Ik knap af op mensen die anderen veroordelen om pietluttigheden.
afzakkende broeken
te kleine shirts/truien/jassen/etc
Alle reacties Link kopieren
oh echt? ik vind een onderhemd (mits gedragen door de juiste man) onder een blouse eigenlijk heel aantrekkelijk.

Maar goed: afknappen:
- manbag, wat zijn die dingen lelijk zeg...
- eyeliner (bij man) het schijnt hip te zijn, tienerzoon van een vriendin heeft me dat uitgelegd.
- overcomb, dan liever kaal (wat ik eigenlijk ook zeker niet lelijk vind)
- boxershort met grappige stripfiguurtjes (vraag is of dat even erg of erger is dan een gewone onderbroek)
- hele grote gouden ketting
- badslippers (en dan bedoel ik onder gewone kleding in een niet-zwembad-setting)
- badslippers met witte sokken (als je het dan nog erger wilt maken en ja dat kan)
Alle reacties Link kopieren
Head schreef:
18-01-2018 15:16
Ik knap af op mensen die anderen veroordelen om pietluttigheden.
oh jee...en laten wij nou net een pietluttig topic hebben hier. Gelukkig knap je niet op ons af.
Ouderwets zijn/denken
Kortzichtig
Negatief
Veroordelend
Dikke buik
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk alles wel dat isabelles noemt, plus ik kan enorm afknappen op jassen. Heel vreemd, en ik kan ook niet precies vertellen op welke jassen ik afknap, maar als een leuke vent binnen komt lopen met een (naar mijn idee) lelijke jas, vind ik dat echt heel onaantrekkelijk. Niet dat ik daarom een man af zou wijzen, maar ik zou hem bij de volgende aankoop wel naar een andere jas sturen.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
18-01-2018 15:19
Ouderwets zijn/denken
Kortzichtig
Negatief
Veroordelend
Dikke buik
vind dat eigenlijk meer de niet-oppervlakkige dingetjes, vind kortzichtig, veroordelend of negatief echt wel serieuze dealbreaker.
Roken is mijn grootste afknapper.

Verder zie ik hierboven wel een aantal dingen genoemd die ik niet persè aantrekkelijk vind. Maar als ik iemand ècht leuk vind zou ik daar wel omheen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Roken
Dik
Klein
Slecht gebit

Arrogantie
Narcisme
Seksistisch
Alle reacties Link kopieren
Mensen die hun lepel in de vuist nemen, hun hoofd parallel aan de tafel draaien om vervolgens een hap soep te nemen.

Mensen die je corrigeren feiten, taal alles.

Mensen die met hun onzekerheid te koop lopen, en dit onderdeel hebben gemaakt van hun persoonlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Slecht spellen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Miriam1981 schreef:
18-01-2018 15:07
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
Echt super schattig vind ik dat, een leuke man die zijn neus in een katoenen zakdoek snuit, beter voor het milieu.

Echt een afknapper vind ik roken, mensen die aan zo'n gifstokje zuigen en doen alsof ze zo ontzettend verslaafd zijn, zeggen dat ze willen stoppen met roken, maar ooh dat is zoooo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
such_preggers schreef:
18-01-2018 15:24
Mensen die hun lepel in de vuist nemen, hun hoofd parallel aan de tafel draaien om vervolgens een hap soep te nemen.
Ok, ik ben dit nu aan het proberen (niet met soep maar met yoghurt) en het lukt niet: lepel in vuist, hoofd in hoek 90 graden naar links (neus uigelijnd naar tafel) en nu heb ik een enorme knoei gemaakt: en bedankt!
Alle reacties Link kopieren
mijn grootste afknapper is als mensen eerst lekker hun snot en slijm naar boven rochelen en dit daarna uitspugen...
I have to change to stay the same.
Alle reacties Link kopieren
Lijflucht! Pas stond er een man voor me in de rij, die had zo'n vreselijke lijflucht bij zich.
Alle reacties Link kopieren
isabelles schreef:
18-01-2018 15:27
Ok, ik ben dit nu aan het proberen (niet met soep maar met yoghurt) en het lukt niet: lepel in vuist, hoofd in hoek 90 graden naar links (neus uigelijnd naar tafel) en nu heb ik een enorme knoei gemaakt: en bedankt!
:rofl:

Foto!!!!! :proud:
Mannen die op naaicursus gaan
Mannen die een miniatuur treinspoor op zolder hebben staan
Mannen die stiekem vrouwenkleding dragen in het weekend
Mannen die truien dragen met elleboogstukken
Mannen die combatbroeken dragen ( tenzij ze in in het leger zitten )
Mannen met een hoog gilletje
Mannen zonder lichaamsbeharing
Mannen die iedere dag met een kratje bier op de fiets van supermarkt naar huis fietsen
Mannen in Terlenkapakken
Mannen met sokkenophouders
Alle reacties Link kopieren
Gebit, iemand kan nog zo leuk zijn, als zijn tanden me niet aanstaan is ie gelijk afgeschreven , en dan bedoel ik niet dat iemand een perfect gebit moet hebben.
Mensen die zich kleden om te laten zien dat ze geld hebben (opzichtige Gucci logo’s, Louis Vuitton tassen, Burberry ruitjes, etc.). God wat vind ik dat lelijk. Als je rijk bent heb je nou net de kans om er verfijnd uit te zien, met mooie dure stoffen en een goede snit. Ga je in die troep lopen. Onbegrijpelijk.

Het enige wat nog erger is, is als het nep is.
Op dit soort topics knap ik ontzettend af.
Die katoenen zakdoek. Bahja.

Donkere hoge opgetrokken sokken in de zomer onder korte broek.
Ondertussen zie ik half Nederland voorbij gaan in de reacties. :facepalm:
Troeteltje schreef:
18-01-2018 15:41
Die katoenen zakdoek. Bahja.

Donkere hoge opgetrokken sokken in de zomer onder korte broek.

Dat doet mijn man. Met van die opzichtige Happy Socks. Kan hem maar niet aan zijn verstand peuteren dat het geen gezicht is. :frusty:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven