nutteloze vraag

18-01-2018 17:50 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor het weekend koop ik altijd een bloemetje en/of soms een orchidee. Dan krijg ik steevast de vraag "is het een cadeautje?" Dan zeg ik altijd "ja, voor mijzelf" en toch krijg ik er dan nooit een mooi papiertje of lintje omheen :nooo:
#verdrietig
Krijg jij ook wel eens van die nutteloze vragen?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Zeg dan gewoon ja. Doe ik ook.
Dan pak je het toch zelf in?

Bloemen inpakken? Behalve met van dat doorzichtig folie ... Hoe dan?
Zonde van 't plastic vind ik dat altijd.
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
18-01-2018 17:50
Voor het weekend koop ik altijd een bloemetje en/of soms een orchidee. Dan krijg ik steevast de vraag "is het een cadeautje?" Dan zeg ik altijd "ja, voor mijzelf" en toch krijg ik er dan nooit een mooi papiertje of lintje omheen :nooo:
#verdrietig
Krijg jij ook wel eens van die nutteloze vragen?
Dat is toch geen nutteloze vraag. Zeg dan dat het wel een cadeau is, als je zo graag een papiertje er omheen wil.
Alle reacties Link kopieren
Als ik afgerekend heb, vraagt de verkoper aan mij ook weleens of het een cadeautje is. Dan zeg ik: "blijkbaar niet, want ik moest er voor betalen".
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-01-2018 17:57
Dat is toch geen nutteloze vraag. Zeg dan dat het wel een cadeau is, als je zo graag een papiertje er omheen wil.
Wél een nutteloze vraag vind ik wat ze altijd bij de Etos foen bij de kassa: 'heeft u alles kunnen vinden? '
Echt, wat willen ze daarmee?
Alle reacties Link kopieren
Als je iets op de toonbank legt de vraag krijgen "deze doen?". "Nee doe maar die jurk die ik achterin terug gehangen heb." :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
18-01-2018 18:02
Als je iets op de toonbank legt de vraag krijgen "deze doen?". "Nee doe maar die jurk die ik achterin terug gehangen heb." :bonk:
Zou wel grappig zijn als je je pinpas al in je hand hebt en die vraag komt om dan te zeggen ; 'Nu je het vraagt, nee toch maar niet. Daaaag'. :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-01-2018 17:58
Wél een nutteloze vraag vind ik wat ze altijd bij de Etos foen bij de kassa: 'heeft u alles kunnen vinden? '
Echt, wat willen ze daarmee?
Misschien hopen ze dat je zegt: “nou, eigenlijk zocht ik ook X, maar dat hebben jullie niet geloof ik.” Waarop ze dan kunnen zeggen wel degelijk X te hebben zodat je het alsnog koopt.

Maar ik vind het ook een kulvraag.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
18-01-2018 17:58
Als ik afgerekend heb, vraagt de verkoper aan mij ook weleens of het een cadeautje is. Dan zeg ik: "blijkbaar niet, want ik moest er voor betalen".
:proud:

Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
18-01-2018 17:58
Wél een nutteloze vraag vind ik wat ze altijd bij de Etos foen bij de kassa: 'heeft u alles kunnen vinden? '
Echt, wat willen ze daarmee?

Je helpen mocht je iets niet hebben kunnen vinden?

Daar erger ik me wel aan die kassa aanbiedingen. 'wilt u nog kauwgom voor 1 euro?' pfff, je zou het de hele dag moeten zeggen..
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
18-01-2018 17:53
Zeg dan gewoon ja. Doe ik ook.
Hoe simpel kan het zijn. Waarom heb ik daar niet aan gedacht :idee:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Dat ze inderdaad bij de kassa (maakt niet uit welke winkel) vragen: heb je alles kunnen vinden?
Nee sorry, ik moet nog de helft. Zo terug. Sjee.. Als ik iets niet kan vinden vraag ik het wel in de winkel zelf.
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
18-01-2018 18:17
Hoe simpel kan het zijn. Waarom heb ik daar niet aan gedacht :idee:
en het dan thuis heel verrast uitpakken en tegen mijzelf zeggen "dat had je niet hoeven doen" :biggrin:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Kwebbeltje91 schreef:
18-01-2018 18:35
Dat ze inderdaad bij de kassa (maakt niet uit welke winkel) vragen: heb je alles kunnen vinden?
Nee sorry, ik moet nog de helft. Zo terug. Sjee.. Als ik iets niet kan vinden vraag ik het wel in de winkel zelf.
Mag ik daar overigens ook filosofische discussies starten over "wat is alles?", "kan je alles es definiëren", "waarom zie jij X als alles?".

De mensen achter mij zullen lachen als ik daar een half uur sta te palaveren :-D.
Vanmorgen las ik een column over de vraag ‘bent u bekend met de werking van dit medicijn?’, bij de drogist. Daarop antwoord je altijd ‘ja’ (want paracetamol of neusspray), maar het is natuurlijk ook wel eens leuk om te horen wat ze je kunnen vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Pas bij de boekhandel had ik een verpakking met tien uitdeelboekjes (verpakking met tien dezelfde boekjes dus) vroeg degene achter de kassa ook of het een cadeautje was. Vond ik ook een behoorlijk nutteloze vraag. Waarom zou ik iemand tien dezelfde boekjes cadeau doen?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
18-01-2018 18:54
Vanmorgen las ik een column over de vraag ‘bent u bekend met de werking van dit medicijn?’, bij de drogist. Daarop antwoord je altijd ‘ja’ (want paracetamol of neusspray), maar het is natuurlijk ook wel eens leuk om te horen wat ze je kunnen vertellen.
Ik zei een x nee, oh zei de verkoopster,” dan moet je even de bijsluiter lezen”🙈
Alle reacties Link kopieren
Annewies schreef:
18-01-2018 19:00
Ik zei een x nee, oh zei de verkoopster,” dan moet je even de bijsluiter lezen”🙈
:rofl:
...
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
18-01-2018 18:10
Je helpen mocht je iets niet hebben kunnen vinden?
Ja, dat is ook weer zo. Ik refereer dan aan mezelf; ik bedenk eenmaal thuis altijd wel iets wat ik ook had moeten kopen, maar waar ik in de winkel niet aan dacht. Daar denk ik door zo'n vraag echt niet eerder aan....Maar idd, misschien begreep ik de vraag gewoon nooit goed. Misschien beter voortaan naar de Kruidvat gaan, het niveau bij de Etos ligt duidelijk te hoog. :-$
Jufjoke schreef:
18-01-2018 19:02
Ja, dat is ook weer zo. Ik refereer dan aan mezelf; ik bedenk eenmaal thuis altijd wel iets wat ik ook had moeten kopen, maar waar ik in de winkel niet aan dacht. Daar denk ik door zo'n vraag echt niet eerder aan....Maar idd, misschien begreep ik de vraag gewoon nooit goed. Misschien beter voortaan naar de Kruidvat gaan, het niveau bij de Etos ligt duidelijk te hoog. :-$
"Heeft u alles kunnen vinden?"

Nee, die nieuwe man ben ik niet tegengekomen.
Nee, die poetsvrouw stond helaas niet in reclame.
Nee, mijn verstand bleek helaas toch onvindbaar, misschien kan u mij helpen?

Ligt het aan mij dat ik soms zin heb om stomme vragen te beantwoorden met domme antwoorden?
Alle reacties Link kopieren
Annewies schreef:
18-01-2018 19:00
Ik zei een x nee, oh zei de verkoopster,” dan moet je even de bijsluiter lezen”🙈
Haha idd ook een keer meegemaakt :thumbsup:
Jufjoke schreef:
18-01-2018 17:58
Wél een nutteloze vraag vind ik wat ze altijd bij de Etos foen bij de kassa: 'heeft u alles kunnen vinden? '
Echt, wat willen ze daarmee?
Nou, om eerlijk te zijn... vooral bij Etos leggen ze de spullen nog wel eens op een andere plek in de winkel. Houden ze de stagiair mee bezig ofzo. Als teveel mensen op de vraag of ze alles konden vinden dan zeggen ‘ja hoor’, dan werkt de stagiair blijkbaar niet hard genoeg :whip:
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
18-01-2018 19:04
"Heeft u alles kunnen vinden?"

Nee, die nieuwe man ben ik niet tegengekomen.
Nee, die poetsvrouw stond helaas niet in reclame.
Nee, mijn verstand bleek helaas toch onvindbaar, misschien kan u mij helpen?

Ligt het aan mij dat ik soms zin heb om stomme vragen te beantwoorden met domme antwoorden?
jij bent gemeen :rofl:
(nee hoor, ligt niet aan jou)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
18-01-2018 18:54
Vanmorgen las ik een column over de vraag ‘bent u bekend met de werking van dit medicijn?’, bij de drogist. Daarop antwoord je altijd ‘ja’ (want paracetamol of neusspray), maar het is natuurlijk ook wel eens leuk om te horen wat ze je kunnen vertellen.


Oja deze!! Ik wil altijd zeggen 'Ik heb een gamma GT van 236 en een alkalische fosfatase van 1411, hoeveel paracetamol mag ik per dag slikken??'
Maar ik zeg altijd gewoon ja ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven