Welke zeemeermin staart voor tiener?

31-01-2018 10:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2019 17:52
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zeemeerminnen die voor tieners staren?

Wat een spatie teveel een tekst onbegrijpelijk kan maken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Fin Fun mermaid! Maar wel duur.
Ik heb wel eens een docu gezien over wannabe zeemeerminnen en die staarten. Willen ze effectief zijn, kosten wel het nodige, denk aan honderden euro's. Ik denk dat je je moet afvragen hoe vaak je dochter dat ding daadwerkelijk aan gaat doen.

https://www.noordzeemeermin.nl/nl/?gcli ... MoQAvD_BwE

Hier gemiddeld 80 euro.
https://www.youtube.com/watch?v=0B6FXPccxcI
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je er aan? Je bent verplicht om onder water te zwemmen en je kan omdat je het gebruik van je benen mist je balans dus alleen met je handen doen. Ik vind het niet ongevaarlijk eigenlijk. Je trekt het ook niet ff snel uit als er wel wat is Kramp bv...
Nee. Bij mij kwam het er niet in voor die éne keer uitproberen want lekker zwemmen doet het niet volgens mij.
nina1966 schreef:
31-01-2018 11:19
Wat heb je er aan? Je bent verplicht om onder water te zwemmen en je kan omdat je het gebruik van je benen mist je balans dus alleen met je handen doen. Ik vind het niet ongevaarlijk eigenlijk. Je trekt het ook niet ff snel uit als er wel wat is Kramp bv...
Nee. Bij mij kwam het er niet in voor die éne keer uitproberen want lekker zwemmen doet het niet volgens mij.
Dit wilde ik precies zo schrijven. Ik kan me niet voorstellen dat het lekker zwemt en volgens mij is het ook best gevaarlijk. Het verbaast me eigenlijk een beetje dat dit verkocht mag worden.
Mijn dochter heeft een monofin. Ik heb het idee dat dat prettiger zit en zwemt dan een zeemeerminnenstaart.
Alle reacties Link kopieren
.
java wijzigde dit bericht op 04-02-2018 11:19
99.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
java wijzigde dit bericht op 04-02-2018 11:19
99.40% gewijzigd
Dochter heeft er een van Hydra.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
31-01-2018 10:59
Zeemeerminnen die voor tieners staren?

Wat een spatie teveel een tekst onbegrijpelijk kan maken
Muhahaha ja precies dit dacht ik ook!

Sorry TO geen ervaring met zwemstaarten. Ik heb wel een dekentje voor op de bank in de vorm van een zeemeerminstaart.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
31-01-2018 10:59
Zeemeerminnen die voor tieners staren?

Wat een spatie teveel een tekst onbegrijpelijk kan maken

Dit.
Alle reacties Link kopieren
En zwemmen met een zeemeerminstaart?

Hoe moet ik dat voor me zien? Gewoon in het zwembad? In de zee? Op een clubje?

Ik dacht dat zoiets alleen voorkwam in shockdoc op SBS6.
Alle reacties Link kopieren
.
java wijzigde dit bericht op 04-02-2018 11:20
99.06% gewijzigd
Yasna schreef:
31-01-2018 11:56
En zwemmen met een zeemeerminstaart?

Hoe moet ik dat voor me zien? Gewoon in het zwembad? In de zee? Op een clubje?

Ik dacht dat zoiets alleen voorkwam in shockdoc op SBS6.
Dochter zwemt er gewoon mee in het zwembad. Ze zwemt 2x per week als sport en dit is weer eens iets anders (en een goede training, want het is best vermoeiend...ik heb hem uiteraard ook even geprobeerd).
Mijn dochter (7) heeft er 1 van Aliexpress met bijbehorende ‘hoes’. Zwart met een veter in de kindermaat. Die is vrij klein dus zou ik niet aanbevelen voor een tiener.

Edit voor een foto https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1_AMBRpXX ... 40x640.jpg
Alle reacties Link kopieren
Zeemeerminzwemmen is helemaal hip. Bij ons in de stad kun je bij het zwembad lessen volgen en dat zit altijd helemaal vol.
Java schreef:
31-01-2018 11:35
@Nina: Ze heeft al een middag met de staart van een vriendin gezwommen en dat beviel goed. :) Anders zou ik er ook niet zomaar aan beginnen hoor. Alleen had die vriendin de staart ter plekke in de USA gekocht (merk weet ik niet), dus nu zoek ik een goede prijs/kwaliteit staart die ik vanuit Nederland kan kopen. :)

@Star: Hebben jullie er zelf één?
Nee, ik vond ze te duur, maar heb ze wel gezien bij vriendinnetjes. Echt wel gaaf.
Yasna schreef:
31-01-2018 11:56
En zwemmen met een zeemeerminstaart?

Hoe moet ik dat voor me zien? Gewoon in het zwembad? In de zee? Op een clubje?

Ik dacht dat zoiets alleen voorkwam in shockdoc op SBS6.

Stel je niet zo aan, is gewoon leuk voor kinderen:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Myle Mermaid. Daarvan is de stof iets steviger en sluit mooi aan. Een paar lessen zeemeerminzwemmen erbij maakt het nog leuker om ermee te zwemmen. En ze leren hoe ze moeten reageren als die ineens uit moet en hoe ze het snelste ermee kunne zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Dulce_et_Dulce schreef:
31-01-2018 13:33
Myle Mermaid. Daarvan is de stof iets steviger en sluit mooi aan.
Als ik op dat merk zoek, krijg ik alleen Aliexpress en Ebay hits, klopt dat? En op ebay lees ik meermaals over een gebroken monovin bij dat merk.
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
31-01-2018 14:00
Als ik op dat merk zoek, krijg ik alleen Aliexpress en Ebay hits, klopt dat? En op ebay lees ik meermaals over een gebroken monovin bij dat merk.
https://www.zeemeerminnenstaarten.nl
Hier hebben wij onze gekocht. Er is ruim een jaar intensief meer gezwommen, 1 uur les per week en zelf ook regelmatig mee gezwommen door dochter. De vin is niet gebroken of kapot gegaan. Alleen de staart is versleten op de hoekjes door de bodem van het zwembad.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-05-2018 23:14
Reden: verwijderd ivm spam
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven