Waar word jij echt héél erg kriegelig van, deel twee?

02-02-2018 13:24 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic al te vol was. Nog even de OP gekopieerd:

dinsdag 1 augustus 2017 14:05
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Van "tvp" word ik kriegelig, maar doe het toch ;)
Alle reacties Link kopieren
Een niet opgeruimd aanrecht.... en dan vooral broodkruimels als vriend die laat liggen o_o o_o o_o Of als er dus veel vaat op aanrecht staat ipv dat dat in de vaatwasser wordt gezet....

En sinds kort: de pakketbezorger die het briefje ''bel goed indrukken'' blijkbaar niet kan lezen en dus pakketjes bij de buren afgeeft terwijl ik gewoon thuis ben (6)
Tralalalala
Aan mijn man, nu even heel erg. Hij is de hele vrijdag vrij en ik de vrijdagmiddag. En dan precies als ik thuis kom, gaat hij stoffen en zuigen. Dat is op zich niet erg, maar hij ergert zich aan mij. Als ik in de weg loop, maar ook als ik dan maar ga zitten, want dan zit ik in de weg.

Tja, als je dan ongestoord wil huishouden, dan doe je dat toch voor de middag, dan heb je het rijk alleen.
Mensen die als ik wat vertel midden in het verhaal tegen mn nieuwste telg beginnen te kirren en praten... snap dat baby’s andere reacties op kunnen roepen maar je vroeg wat, ik geef antwoord, maar het interesseert je blijkbaar niet?
Mensen die tijdens je verhaal al op iets reageren alsof je verhaal al afgelopen is. En dat ze dan dus het gesprek overnemen. Ik word daar overigens vooral kriegelig van bij mensen die dit vaker doen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen met eetgeluiden.
Shiitake schreef:
02-02-2018 13:51
Mensen die als ik wat vertel midden in het verhaal tegen mn nieuwste telg beginnen te kirren en praten... snap dat baby’s andere reacties op kunnen roepen maar je vroeg wat, ik geef antwoord, maar het interesseert je blijkbaar niet?

Misschien ben je wat te langdradig? :biggrin:

Maar irritant is het zeker.
Ik wil niets missen dus: tvp :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
02-02-2018 13:37
Aan mijn man, nu even heel erg. Hij is de hele vrijdag vrij en ik de vrijdagmiddag. En dan precies als ik thuis kom, gaat hij stoffen en zuigen. Dat is op zich niet erg, maar hij ergert zich aan mij. Als ik in de weg loop, maar ook als ik dan maar ga zitten, want dan zit ik in de weg.

Tja, als je dan ongestoord wil huishouden, dan doe je dat toch voor de middag, dan heb je het rijk alleen.

Hier ook zoiets hoor. Al vriend gaat schoonmaken, stoort het hem als ik gewoon op de bank blijf zitten of zo. Andersom vindt hij het heel normaal om niets te doen als ik ga schoonmaken. Meten met twee maten en zo...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
alweer anderhalf kilo erbij.
Dankzij die steeds terugkerende griep doe ik ook nog es zeer weinig.
Zal vanmiddag grapefruits inslaan..zucht.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn meisje niks anders wil zien dan Peppa Pig. Wat afwisseling zou zo langzamerhand welkom zijn.
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
02-02-2018 13:29
Een niet opgeruimd aanrecht.... en dan vooral broodkruimels als vriend die laat liggen o_o o_o o_o Of als er dus veel vaat op aanrecht staat ipv dat dat in de vaatwasser wordt gezet....
Niets irritanter inderdaad. Eet ik eens een avond niet thuis, kom ik thuis staat het aanrecht nog vol met afwas van zijn avondeten. Terwijl man ook nog eens vindt dat vrouwen de vaatwasser niet kunnen inruimen.
Aan geboor bij de buren.
Het is zo hard dat ik geen telefoontje kan plegen die ik voor werk moet plegen.
Dus dat wordt buiten bellen.
Lijkt wel alsof bij mij in huis staan te boren.
Alle reacties Link kopieren
blue123 schreef:
02-02-2018 14:51
Aan geboor bij de buren.
Het is zo hard dat ik geen telefoontje kan plegen die ik voor werk moet plegen.
Dus dat wordt buiten bellen.
Lijkt wel alsof bij mij in huis staan te boren.
Hier de woningbouwcorporatie.
Altijd om 8.30 uur .
Alle reacties Link kopieren
Shiitake schreef:
02-02-2018 13:51
Mensen die als ik wat vertel midden in het verhaal tegen mn nieuwste telg beginnen te kirren en praten... snap dat baby’s andere reacties op kunnen roepen maar je vroeg wat, ik geef antwoord, maar het interesseert je blijkbaar niet?
Oh dit vind ik twee kanten op irritant; bijvoorbeeld mijn moeder die compleet vergeet dat ik ook nog besta als ze zoon ziet maar ook mensen die totaal niet erkennen dat zoon bestaat en de hele tijd over 'belangrijke dingen' praten.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan vriend die weigert hulp aan te nemen maar wel zijn frustraties op mij botviert. Er is een oplossing maar daar is hij dan weer te trots voor.
Natte tosti..
MevrouwTomatensoep schreef:
02-02-2018 15:13
Ik erger me aan vriend die weigert hulp aan te nemen maar wel zijn frustraties op mij botviert. Er is een oplossing maar daar is hij dan weer te trots voor.
Goh dit komt me bekend voor.
Heb dit ook met een vriend, zijn problemen worden alleen maar groter en groter
Na 3 jaar het geklaag aan te moeten horen, ben ik het nu toch wel zat.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik altijd degene ben, die moet verzinnen wat er gegeten gaat worden, terwijl ik voor mezelf wat anders maak, want ik ben de enige vegetariër.
Later is nu
Dat mijn buren elke ochtend om kwart voor 6 beginnen met stofzuigen. En dan de stofzuiger continu tegen de muur huffen om het bij de plinten goed te kunnen zuigen, ofzo... Echt geen idee.
En om 11 uur 's avonds beginnen ze altijd met alle deuren te slaan, om de boel goed te kunnen afsluiten gok ik.

Onze huizen zijn helemaal niet gehorig, maar mennnnn ze maken zoveel lawaai.
Ik word kriegel van die Microsoft rukkers die blijven bellen, vanmiddag weer en ik heb die vent aan de andere kant van de lijn duidelijk gemaakt dat ie niet meer hoeft te bellen en dat hij een oplichter is. Werd ie toch kwaad en gooide de hoorn erop :yes:
Ik hoop dat er nu eindelijk een kruisje achter mijn naam staat dat ze mij niet meer hoeven te bellen :whip:

Oh en happy new topic :popcorn:
:cheer2: happy new topic!

Ik word ff kriegel van mensen die vaag en/of moeilijk doen.
Ze mogen allemaal lekker opzouten...

En van asociale automobilisten.

En tot vanmorgen werd ik ook kriegel van mezelf want ik zat in een dip, maar die is weer over :yes: :puh: :hyper:
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 02-02-2018 21:52
7.45% gewijzigd
Oh ik word kriegelig van mensen die struisvogelen. Een nu geen vriendin ging bij elk ieniemini conflictje volledig in de negeerstand en deed dan dagen later alsof er niks gebeurd was...
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werd ik kriegelig van die man die twee kleine kinderen los liet lopen in de supermarkt.

En van de krantenverkoper die nadrukkelijk mijn karretje over wilde nemen voor het muntje, terwijl hij me kent en weet dat ik altijd een wagenmuntje gebruik.

En van de buren die hun auto voor mijn oprit hadden staan en ik in de stromende regen de boodschappen naar binnen moest dragen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Scratte schreef:
02-02-2018 14:04
Misschien ben je wat te langdradig? :biggrin:

Maar irritant is het zeker.
Ja dat had natuurlijk gekund 😂 alleen dit is denk ik in dit geval meer een gevalletje ik-vraag-iets-uit-beleefdheid-maar-eigenlijk-interesseert-vooral-mijn-kleinkind-me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven