Zaterdagochtend

03-02-2018 07:21 53 berichten
Hallo hallo hallo.........

het beroemde zaterdagtopic!

Hoe, wat, waar, wie..........vertel, vertel, vertel.

:hello:
Vannacht met kind op bank geslapen.
Kind had overgegeven in bed.
Nu beetje brak van het in 1 pose liggen. Toch tevreden met de hoeveelheid slaap en rust die we ondanks situatie hebben weten te pakken.

Vandaag nieuwe lakens kopen (laken van vannacht gooi ik weg, ga ik niet wassen); boodschappen, huishoudelijke klussen......als het lukt wat ontspanning buiten de deur en anders binnen blijven met mini-Troetel.

Ik wens jullie een fijne dag!
Ah wat zielig! Mijn zoontje heeft ook net buikgriep achter de rug. Beterschap!

Mijn 9 maander werd om 6u vanochtend mega chagrijnig wakker en dat is hij nu nog steeds, want hij is nog veel te moe. Vandaag even naar m’n moeder en boodschappen doen maar verder hoop ik dat hij nog even flink gaat slapen en daar wat van opknapt ;)

Verder kan ik toch niet veel want volgens mij heb ik een bursitis in m’n knie :(
Sneu troetel voor je kind ( en jou!)
Hoop dat het vandaag beter gaat.

Ik weet nog niet wat ik ga doen... veel gewerkt deze week dus ik wil lekker even met zoon bezig zijn. Ik zoek nog even verder naar een leuke ma-zoon activiteit.
Hier ook een gebroken nacht met dreumes met oorontsteking. Heb d’r tussen ons in gelegd waarna zij heerlijk geslapen heeft, moeders iets minder haha.
Vandaag verder de weekboodschappen doen, vanmiddag in de stad met z’n allen lunchen en het huis moet nog schoon ;-)
Ach sneu Troetel, beterschap voor je meisje!

Ik ga denk ik vandaag 100x op Funda statistieken kijken want ons huis staat er sinds vanochtend op... spannend!!!!

En verder is man nu met dochter naar zwemles, breng ik zoon straks naar een feestje, moet ik was huishouden doen en alle boodschappen voor komende week.

Fijn weekend iedereen!
Bursitis? Wat is dat dan Lux?

Een leuke ma-zoon activiteit....eens denken Hasse.... in jullie geval koekjes bakken. En samen eten.
Wat voor soort werk doe je? Veel gewerkt zeg je? Werk je met onregelmatige uren?
Straks naar het verzorgingstehuis waar ik vrijwilligerswerk doe. Dan nog wat huishoudelijke taken. Envanavond naar een vriendin voorheen verlate nieuwjaarsborrel with the friends.
Slijmbeursontsteking. Heeeel pijnlijk.
Koekjes bakken.... mmmm... ik heb nog deeg in de vriezer... misschien wel goed idee

Ik heb een eigen bedrijf en maak hele lange dagen op het moment. Dit vanwege bizar cadeau idee voor mijn man (ik heb plat gezegd extra geld nodig).
Alle reacties Link kopieren
Net wakker, vandaag lekker met twee vriendinnen naar de sauna :proud:
Een verwenarrangement geboekt, waren we wel weer aan toen, vonden we zelf.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die ziek is of een ziek kind heeft, beterschap!!!
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Lambchop schreef:
03-02-2018 07:47
Voor iedereen die ziek is of een ziek kind heeft, beterschap!!!
Ja, beterschap
:cheer: jeuhhhh, een zaterdagtopic, daar word ik vrolijk van!
Ik lig nog in bed te forummen (veel zinvoller dan de krant lezen uiteraard :proud: ), maar daar word ik waarschijnlijk binnenkort uitgebonjourd door mijn katten die bang zijn dat ze uithongeren.
Straks lekker beetje keutelen, stukje wandelen en vanmiddag generale repetitie voor morgen. (Ik zing en morgen zijn er bij mij in de wijk allemaal dingen waar ik aan mee doe)

Ik ben dol op de zaterdag!
Fijne dag allen!
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 07:49
3.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met de zieke kinders en knieën!

Ik ben net wakker, ben nu rustig aan het ontbijten. Straks misschien sporten en nog een paar uurtjes werken. Cadeautje kopen voor mijn jarige vader die ik morgen bezoek. En verder lekker lummelen in huis; misschien een nieuw recept uitproberen, ik heb allemaal fantastische kookboeken waaruit ik nog dingen wil proberen.
Nu al naar zwemles momo? Wat vroeg! Ik lig nog in bed. Kinderen en man slapen nog. Geen plannen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
hier nu onderweg naar eerste volleybalwedstrijd van jongste ...Oudste dochter van 7 heeft nog winterstop van de voetbal maar de volleybal vindt het dus ook leuk om zo vroeg wedstrijden te spelen.😣😊
rianne323 schreef:
03-02-2018 07:51
Nu al naar zwemles momo? Wat vroeg! Ik lig nog in bed. Kinderen en man slapen nog. Geen plannen vandaag.
Mazzelaar 😉. Hier zijn ze altijd vroeg wakker (uiterlijk half 7) dus naar zwemles om half 8 is niet heel vreselijk. Dan hebben we nog wat aan de dag, zeg maar...
momo1980 schreef:
03-02-2018 07:59
Mazzelaar 😉. Hier zijn ze altijd vroeg wakker (uiterlijk half 7) dus naar zwemles om half 8 is niet heel vreselijk. Dan hebben we nog wat aan de dag, zeg maar...
Maar dat dat zo vroeg georganiseerd wordt joh.
Goedemorgen,

Voor iedereen die ziek is of een ziek kind heeft, beterschap.

Ik ga zo eerst met mijn schoonmoeder naar een winkelcentrum.
Vanmiddag breng ik mijn zoon met een vriendinnetje naar de bioscoop.

Vanavond komt een vriendje logeren die in het buitenland woont en we gaan natuurlijk mollen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Hier niet veel spannends op de planning vandaag. .ik ben net wakker gemaakt door jongste (7) die altijd even moet mededelen dat ze beneden tv gaat kijken ;-D . Oudste (9) en man slapen nog lekker. Ik lig ook nog in bed zodat ik beneden niet blootgesteld word aan dat geschreeuw van Nickelodeon.
Verder gaan we naar de decathlon vandaag voor de laatste dingen voor skivakantie en verder de gewone dingen; boodschappen, de was, enz.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen
Ik ga me zo uit bed trekken om mn vier potig monstertje uit te laten. Verder nog wat boodschappen doen en wat huishoudelijke dingetjes doen. Verder zie ik wel wat de dag mij brengt. In ieder geval niet te veel naar buiten, veel te koud naar mijn zin😉
Hier zit het gezin aan het ontbijt: man aan de koffie, zoon van 2 maanden aan de moedermelk en dochter van 3 aan haar tweede boterham. Ik heb net m'n ontbijt op. Zometeen ga ik dochter aankleden en breng ik haar naar balletles. Verder wil man vandaag even naar de aquariumspeciaalzaak, dat doen we met z'n allen want dochter kijkt graag visjes.
Verder wil ik zoon in bad doen, moeten er nog boodschappen worden gedaan, wil ik dat dochter lekker even gaat douchen en heb ik al dagen zin in zelfgemaakte granola dus dat wil ik ook nog even doen.
Lekker aanrommelen dus, weinig bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Voor alle zieken beterschap!

Na een week werken hier nu huishouden, niet echt mijn hobby.

Ook wil ik de geraniums die ik in de schuur had gezet om te overwinteren toch maar naar binnen halen want ze staan daar te donker en verpieteren.

Elk jaar vraag ik me af waarom ik me zoveel werk op de hals haal en toch doe ik het steeds weer.
Alle reacties Link kopieren
en heb ik al dagen zin in zelfgemaakte granola dus dat wil ik ook nog even doen.

[/quote]

Lekker! !!! Heb je n goed recept? ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven