Cadeau voor beste vriend

03-02-2018 20:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik had even een vraagje.
Mijn beste vriend is bijna jarig, hij wordt 17 jaar. Hij is er dit afgelopen jaar altijd voor mij geweest in moeilijke tijden en daarom wil ik dit jaar met zijn verjaardag iets heel bijzonders/origineels geven. Iets waarmee ik kan zeggen dat hij heel bijzonder voor mij is, maar niet dat het lijkt alsof ik hem "leuk leuk" vindt.

Hebben jullie misschien tips?

Liefs van mij x
Alle reacties Link kopieren
Leren armband of ander sieraad?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
03-02-2018 20:34
Leren armband of ander sieraad?
Ik denk dat hij daar niet van houdt.
In elk geval zo ken ik hem niet
Alle reacties Link kopieren
Een leuk uitje met zijn tweeën. Bv abseilen van de euromast.
Corona67 schreef:
03-02-2018 20:38
Ik denk dat hij daar niet van houdt.
In elk geval zo ken ik hem niet
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
03-02-2018 20:38
Ik denk dat hij daar niet van houdt.
In elk geval zo ken ik hem niet
:blond:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
03-02-2018 20:38
Ik denk dat hij daar niet van houdt.
In elk geval zo ken ik hem niet
?
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
03-02-2018 20:38
Ik denk dat hij daar niet van houdt.
In elk geval zo ken ik hem niet
?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook een leuk uitje geven. Een etentje is ook leuk. Maar is wel duur natuurlijk.
Co wat een verwarring sticht je weer bij ons vrouwtjes.
TO, ik zou hem een keer mee uit nemen. Naar de schouwburg ofzo.
Fauna69 schreef:
03-02-2018 20:47
Co wat een verwarring sticht je weer bij ons vrouwtjes.
TO, ik zou hem een keer mee uit nemen. Naar de schouwburg ofzo.
Afbeelding

Excuses.
In elk geval zouden de meesten dit geven
Wat voor hobby's heeft hij? Misschien kun je iets origineels kopen of laten maken op dat gebied? Iets doen zoals schouwburg/musical/musea/uit eten etc zou ik niet doen tenzij ik zeker wist dat hij het enorm zou waarderen.

Ik zou op zoek gaan naar iets speciaals, iets waarvan je weet wat hij erg zou waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een vriend die me heel veel heeft gesteund afgelopen jaar, dus ik snap dat je iets bijzonders wilt geven!

Ik heb een bon gegeven(fashion cheque, maar in ieder geval iets wat ie zelf kan besteden) en een kaart compleet vol geschreven.
Ik denk dat het laten weten dat je hem heel erg waardeert ook al fijn zal zijn!

En je kan gewoon zeggen dat iemand belangrijk of bijzonder voor je is, zonder dat je meteen iemand leuk zou moeten vinden? toch?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Tja, het is jouw beste vriend. Jij zal dan toch ook wel beter dan wij weten wat hij leuk vindt?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik zou iets geven wat bij zijn kledingstijl past maar niet meer dan een tientje kost.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven