Kom hier zielig doen omdat je de griep hebt!

06-02-2018 14:04 29 berichten
Verzameltopic voor iedereen die geveld is door de (buik)griep, verkoudheid, keelontsteking oid.
Ik dacht gisteren gewoon een flinke verkoudheid te hebben maar inmiddels lig ik met paracetamol te rillen in mijn bed.

Vorige week de kinderen ziek. Nu ik. Hopen dat man het niet krijgt want die doet nu alles.

En ik baal want het is druk op werk, dus de timing is belabberd.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, dochter van 13 wel. Heel zielig vindt ze zichzelf.
beetjegek schreef:
06-02-2018 14:05
Ik niet, dochter van 13 wel. Heel zielig vindt ze zichzelf.
Ah dat is zo sneu!
Alle reacties Link kopieren
Ik loop al ruim 3 weken te kwakkelen....Begon met een zere keel, toen verkouden en erg moe....Gister toch maar ziek gemeld, want heb inmiddels een voorhoofdsholteontsteking.....
Ook nog een zielige topictitel met spelfout ...
itismee schreef:
06-02-2018 14:09
Ik loop al ruim 3 weken te kwakkelen....Begon met een zere keel, toen verkouden en erg moe....Gister toch maar ziek gemeld, want heb inmiddels een voorhoofdsholteontsteking.....
Bleeeeegh. Beterschap!
Ohhh ik meld me :| Voel me ook echt zielig met mn buikgriep. Beterschap allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Captain_Obvious schreef:
06-02-2018 14:07
Ah dat is zo sneu!
Ja, ze zit sniffend op de bank
hertje89 schreef:
06-02-2018 14:11
Ohhh ik meld me :| Voel me ook echt zielig met mn buikgriep. Beterschap allemaal!
Jij ook!
Al anderhalve week aan 't kwakkelen. Keelpijn, verkouden, moe moe moe, soms koorts, soms verhoging. Kon nog wel werken, door elke dag na werk direct naar bed te gaan en weekenden in bed slapend door te brengen. Vanochtend toch maar ziek gemeld, voel me enorm schuldig :(. Ik wil me gewoon weer normaal voelen. Bah.
Beterschap allemaal!
Hier een meisje van bijna 6 die ziek op de bank ligt :( heb zojuist paardrijden afgebeld en duim heel hard dat ze donderdag weer op de been is. Dan heeft ze haar kinderfeestje. En zaterdag is ze echt jarig en komt de hele familie.
Heb net gemeten en haar temperatuur is 39,8. Ze voelt ook helemaal heet aan. Vind het zo sneu voor d’r, helemaal als we het feestje moeten afzeggen donderdag. Ik ben gelukkig do/Vr vrij en man morgen dus dat scheelt al.
Ik duim ook vooral dat ik het zelf niet ook krijg, want ik ga maandag op vakantie.
Hier ook... jongste dochter sinds zaterdag ziek en ik ben gisteravond na het eten rillend in bed gekropen. Baal er zo van, ben de afgelopen tijd al vaker ziek geweest, voel me super schuldig naar werk toe.
Voor iedereen beterschap!
Waarom voelen jullie je in vredesnaam schuldig naar werk toe? ? Ziek is ziek toch? Daar vraag je niet om hoor......
1 keer is genoeg
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 14:37
Reden: 1 keer is genoeg
83.21% gewijzigd
herfstappeltaart schreef:
06-02-2018 14:33
Waarom voelen jullie je in vredesnaam schuldig naar werk toe? ? Ziek is ziek toch? Daar vraag je niet om hoor......
Zeker, maar ik heb een verantwoordelijke baan dus dan krijg je dat.
herfstappeltaart schreef:
06-02-2018 14:33
Waarom voelen jullie je in vredesnaam schuldig naar werk toe? ? Ziek is ziek toch? Daar vraag je niet om hoor......
Geen idee, vind 't ook raar van mezelf.
Ik meld me ook, helaas.
Zondag begon ik last van mijn keel te krijgen, inmiddels ben ik snotverkouden. Gelukkig heb ik vakantie deze week, alhoewel ik morgen wel een kennismaking heb op mijn nieuwe stage. Vanavond op tijd erin, hopelijk kan ik wel slapen. Ben erg moe maar slapen lukt niet, op de 1 of andere manier.
Beterschap voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje verkouden, en ik hoop dat het hierbij blijft. Mijn man heeft het hele weekend koortsig op bed gelegen met een zere keel en veel hoesten. Hij hoest nog en snottert vreselijk..maar toch gewoon naar zijn werk. Onmisbaar denkt ie...
Het is vorige week begonnen met buikgriep bij hem. Het is erg hardnekkig geloof ik, ik hoor veel mensen al langdurig ziek zijn.
Beterschap allemaal!

De buikgriep heb ik (nog) niet gehad, ter compensatie heeft ons jongste kind twee keer midden in de nacht ons bed onder gespuugd vorige week...
Vanaf de tweede week van december al aan het sukkelen, hoesten, niezen, na de kerst helemaal en week plat en pas nu kom ik,wat van mijn hoesten af, snotter nog een beetje.
O ja, hier nog een grieppatiënte. Afgelopen zaterdag pijn achter in mijn keel, dacht dat het kwam omdat ik mij verslikt had. Pijn ging niet over, gegorgeld met zout water, hielp een beetje, toen kwamen de koude rillingen, werd ik vreselijk moe, knallende hoofdpijn, koortsig en ben toen maar naar bed gegaan om er vervolgens pas vandaag uit te komen. De eerste koortsvrije dag, hoi.
Gelijk dat bed verschoond waar ik mijn griep in heb uitgezweet maar ik ben nu wel vreselijk moe en als ik mijn neus ga snuiten kan ik blijven snuiten. Djayzus, wat een hoeveelheid snot, waar komt dat allemaal vandáán? :O

Ik hoop dat ik 'm nu wel achter de rug heb, die griep en voor wie 'nog ziek is; van harte beterschap!
Ik heb ook al tig zakdoekjes versleten, met als gevolg dat er inderdaad geen einde aan komt en ik nu met een hele zere schrale neus zit. Iemand tips tegen een zere neus? Heb er al creme opgesmeerd maar nog weinig resultaat helaas.
Kwebbeltje91 schreef:
07-02-2018 08:16
Ik heb ook al tig zakdoekjes versleten, met als gevolg dat er inderdaad geen einde aan komt en ik nu met een hele zere schrale neus zit. Iemand tips tegen een zere neus? Heb er al creme opgesmeerd maar nog weinig resultaat helaas.
Vaseline?
En van die speciale zakdoeken voor schrale neuzen werkt ook, vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven