Ik zie trollen

07-02-2009 01:05 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste dagen zie ik overal trollen opduiken opduiken op het Viva forum. Niet de gebruikelijke hoeveelheid, maar significant meer. Ligt dat aan mij (zo ja, topic graag verplaatsen naar Gezondheid en/of Psyche), of valt meer mensen dit op? En zo ja, zou het een gevolg zijn van de Stay-at-Home trend die door De Kredietcrisis is ingezet? En zo ja, is het dan puur verveling (topic kan in dat geval op Overige blijven), of is het een manier om onvrede mee af te reageren (topic dan graag naar Psyche)?
Alle reacties Link kopieren
Wat handig , om statistieken bij te houden , Loom ...... hoe was het trollgehalte vorig jaar ; ook een piek in Februari ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De trollen waren vroeger wel een stuk " pittiger " en deden er vaak wat langer over voor ze door de mand vielen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik nu ook een trol.

Tenmiste, zo zie ik eruit en zo voel ik me des te meer
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht even dat je buiten -IRL- overal Rien Poortvliet kabouters tegen kwam
quote:loomii schreef op 07 februari 2009 @ 01:05:

De laatste dagen zie ik overal trollen opduiken opduiken op het Viva forum.Blijf dan ook verdorie van die groene pilletjes af!!
Alle reacties Link kopieren
Ik keek net even naar mijn hand bijv. en die leek net op Benjamin Button's hand toen hij net geboren was.



daarnaast zaten er een paar tranen op.





Moet naar bed.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet al te opgewekt, La Vie en Rose..
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Nee :( Sorry.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks!



Alle reacties Link kopieren
Als je er iets over kwijt wil, kan ik je mijn luisterend oor aanbevelen...
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Kweeniet...deze trol moet denk ik gaan slapen en dan dromen over kabouters en elfjes ofzo,,,gewoon iets.



Zucht.



Thanks Banba.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
In dat geval wens ik je welterusten. Ik hoop dat je goed slaapt en het er morgen wat zonniger voor je uitziet .
The time is now
http://www.youtube.com/watch?v=h5Mc55P1i9g
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 februari 2009 @ 01:08:

Wat handig , om statistieken bij te houden , Loom ...... hoe was het trollgehalte vorig jaar ; ook een piek in Februari ?



Je schat me te hoog in BGB, een dag of 5 kan ik het -intuïtief- bijhouden, maar daarna ..... *poef*.... gone....



Ik ben het met je eens dat de trollen er wel in kwaliteit op achteruit gaan. Je hoeft geen sherlock meer te zijn om er een uit te roken. Wat voor mij dan wel weer prettig is, want vroegah had ik ze pas heeeel laat in de smiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Omen schreef op 07 februari 2009 @ 01:25:

Ik zie niks!Vreemd......
Trollen heb je toch zo door?



Als ik een paar van dat soort topics achter elkaar zie dan denk ik meestal dat er gelinkt is naar het vivaforum vanaf een of andere pubersite. Het houdt vanzelf weer op, wij kunnen (gelukkig) toch niet aan hun aandachtsspanne voldoen.



Net als dat wij zouden gaan trollen op het Libelleforum, de lol is er erg snel af denk ik zomaar, hoeveel ik-ben-nog-steeds-verliefd-op-Swiebertje-topics je ook plaatst daar.
Alle reacties Link kopieren
Geef een links van troltopics dan?
Loom, als het een stay-at-home trend is, dan naar werken? Wegens gedwongen werkloos ofzo?

Trollen is per definitie kinderachtig > Kinderen?

Of doe je stiekem marktonderzoek > prikbord?
quote:Moordwijf schreef op 07 februari 2009 @ 09:26:

Geef een links van troltopics dan?Kijk eens boven in de sexpijlert...trollen zat hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou gek of zo.Ik zie niks. Waar zie je die dan? Heb je een voorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Oew jaaa, had ze niet gelezen omdat het me geen moer interreseert.. En ik moet nog ontbijten. Dus daarom ook bewust nog niet aangeklikt..
Ik ben ook te naïef voor trollen hoor. Geen idee wie er al dan niet mee bezig is.

Reclame en oproepjes herken ik wel maar of iemand al dan niet liegt over zijn/haar leven, geen idee......



Hoe weet je zeker dat iets niet waar is?

Alleen omdat iemand pas één dag lid is bijvoorbeeld en dan iets post in de trant van;' Ik doe het al 8 jaar met mijn halfzus'?
Alle reacties Link kopieren
Is t soms voorjaarsvakantie? Middelbare scholen gesloten?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nog niet eens, gewoon weekend....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven