Hond geplukt, stinkt naar rook

08-02-2018 17:36 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze hond is weer mooi geplukt. Hij ziet er super uit. Alleen de plukster is weer met roken begonnen en onze hond stinkt vreselijk naar de sigaretten. Ik vind dat dus niet lekker. Ze was lange tijd gestopt maar toch weer begonnen blijkbaar . Toen ik binnen kwam rook ik het al. En bij het afhalen net lag de asbak vol. Hond wordt niet gewassen omdat dat voor dit ras niet goed is. En hij is meestal 3 of 4 uur daar. Zouden jullie daar iets van zeggen of gewoon voor lief nemen. En hij stinkt echt behoorlijk!
Stukje met hem wandelen of een andere hondenkapper nemen.

Opgelost.
Een andere plukster zoeken die niet rookt of je hond in een rookvrije omgeving verzorgt.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer naar een plukker die niet rookt.
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een ‘plukker’? Ik heb geen hond en dit klinkt echt gek haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Snarky schreef:
08-02-2018 17:38
Stukje met hem wandelen of een andere hondenkapper nemen.

Opgelost.
Als het voor 2x per jaar is en hond tevreden is met plukster dan ging ik lekker even uitwaaien met hem/haar.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Zelf even een peukie roken en je ruikt je hond niet meer
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ja ben al gaan wandelen met hem. Dat is wat wij ook een beetje hebben . Ze doet het heel goed en nauwkeurig . Hij gaat 3 x per jaar. Heb net wat Rituals bodyspray op het tapijt gespoten. Dat vindt hij heerlijk en rolt zich er altijd in. Mss dat dat wat helpt Hihi
Maar hoe maak jij je hond dan schoon als hij onder de modder zit,in poep heeft getrapt etc?
Zou een ander zoeken als ze niet bereid is haar werkruimte rookvrij te houden.
Gewoon zeggen. Roken doet ze maar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Snarky schreef:
08-02-2018 17:38
Stukje met hem wandelen of een andere hondenkapper nemen.

Opgelost.
Met wandelen los je dat niet op hoor Rooklucht gaat in het vet zitten Iemand met rook haar moet het ook weer wassen voordat het weer fris ruikt

Ik zou er wat van zeggen, ik vind dit beslist niet kunnen Voor het beest is het ook niet prettig die rook in zijn snoet.
Maaique schreef:
08-02-2018 17:42
Wat is een ‘plukker’? Ik heb geen hond en dit klinkt echt gek haha
Heheh ja, klinkt vrij pijnlijk en ik zie een hele lelijke hond voor me.
Afbeelding
Ik zou het melden. Gewoon zeggen je over haar werk tevreden bent maar dat je het niet fijn vind dat je hond naar rook ruikt. Sowieso lijkt me het gek dat in een trimsalon gerookt word. Ben zelf ook trimster dus weet hoe lastig het kan zijn iemand anders te vinden als je tevreden bent. En zei naar ras standaard goed werk levert.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook vragen of ze wil roken in haar pauze.
Roken op de werkplek is toch helemaal niet toegestaan. Jij neemt een dienst van haar af dus dan kan zij zo professioneel genoeg zijn om te roken als ze klaar is met plukken.
Stressed is just desserts spelled backwards
O, ik dacht even dat de tondeuse was gaan roken tijdens het plukken van de hond.
Maar gewoon voortaan zeggen dat je geen hond terug wil die een peuk rookt.
Of anders zeggen dat roken op de werkplek verboden is. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Bah zou echt niet meer naar haar toe gaan. Of ze moet zelf een goede oplossing bieden.
Maleficent schreef:
08-02-2018 17:58
Ik zou ook vragen of ze wil roken in haar pauze.
Roken op de werkplek is toch helemaal niet toegestaan. Jij neemt een dienst van haar af dus dan kan zij zo professioneel genoeg zijn om te roken als ze klaar is met plukken.
En thuiswerker mag gewoon roken op haar werkplek natuurlijk als ze geen anderen in dienst heeft. Maar als klant kun je wel rookvrij eisen of gewoon opstappen. Ik zou wel melden dat het rookgedrag de reden van opstappen is zodat ze daar iets aan kan doen. Ze kan op haar werkplek ook vipen of nicotinekaugum kauwen.
Tja take it or leave it. Meeste honden ruiken sowieso toch niet naar bloemetjes?
Ik zou er zeker een opmerking over maken de volgende keer. Ik vind het smerig en ook niet echt professioneel overkomen.
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
08-02-2018 17:56
Heheh ja, klinkt vrij pijnlijk en ik zie een hele lelijke hond voor me.
Afbeelding
Ja ik ook! Als een geplukte kip ofzo
Internagelaktisch
wie zegt dat zij rookt? misschien rookt je hond zich wel helemaal suf als baasje niet kijkt :P
Maaique schreef:
08-02-2018 18:03
Ja ik ook! Als een geplukte kip ofzo
En dan stinkt ie ook nog naar rook..
strikjemetstippels schreef:
08-02-2018 18:04
wie zegt dat zij rookt? misschien rookt je hond zich wel helemaal suf als baasje niet kijkt :P
:mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven