Tuinstoelen alweer in de winkel

09-02-2018 21:50 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de pepernoten in augustus en de paaseitjes in januari zag ik nu alweer tuinstoelen bij Ikea in een winkel.

Waar gaat dat heen met ons land? :'(
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Want tuinstoelen kun je alleen in de zomer kopen? Je mag niet op een mooie dag in maart in de tuin zitten?

Die paaseitjes en pepernoten snap ik. Dat heeft echt met een feestdag te maken. Maar tuinstoelen?
Vind ik niet zo raar. Veel mensen beginnen in maart al om hun tuin voorjaarklaar te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
09-02-2018 21:52
Want tuinstoelen kun je alleen in de zomer kopen? Je mag niet op een mooie dag in maart in de tuin zitten?

Die paaseitjes en pepernoten snap ik. Dat heeft echt met een feestdag te maken. Maar tuinstoelen?
Zijn toch ook lekker in september?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
:proud:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-02-2018 21:54
Zijn toch ook lekker in september?
Dan is er gewoon chocola en speculaas te koop :). Maar klopt, zijn inderdaad lekker. Maar die zijn daadwerkelijk gekoppeld aan een feestdag en tuinstoelen niet.
Alle reacties Link kopieren
Qua kleding is het veel irritanter.
Moet half april al alles kopen in stad. Anders uitverkocht als het eenmaal zomwr is.
Alle reacties Link kopieren
Falathiel schreef:
09-02-2018 21:59
Dan is er gewoon chocola en speculaas te koop :). Maar klopt, zijn inderdaad lekker. Maar die zijn daadwerkelijk gekoppeld aan een feestdag en tuinstoelen niet.
Maar tuinstoelen kun je heel lang bewaren, chocola en speculaas niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Armoe troef inderdaad! Als dít de dingen zijn waar we ons tegenwoordig druk om maken dan maak ik me grote zorgen om de toekomst van ons land :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Kurk schreef:
09-02-2018 22:01
Armoe troef inderdaad! Als dít de dingen zijn waar we ons tegenwoordig druk om maken dan maak ik me grote zorgen om de toekomst van ons land :hyper:
Ons land is ten dode opgeschreven. @(
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Het woord tuinstoelen en ik zie alweer het zonnetje....
HEERLIJK :-D
Alle reacties Link kopieren
Kurk schreef:
09-02-2018 22:01
Armoe troef inderdaad! Als dít de dingen zijn waar we ons tegenwoordig druk om maken dan maak ik me grote zorgen om de toekomst van ons land :hyper:
Als je niet veel budget hebt, is het wel fijn als je er niet naastvist hoor.
Koop niet online als het niet hoeft.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
09-02-2018 22:03
Als je niet veel budget hebt, is het wel fijn als je er niet naastvist hoor.
Koop niet online als het niet hoeft.
Als je niet veel budget hebt moet je dingen aan het eind van het seizoen kopen. Dan is het afgeprijsd.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
En de sneeuw is nog niet eens gevallen :sigh:
Falathiel schreef:
09-02-2018 21:52
Want tuinstoelen kun je alleen in de zomer kopen? Je mag niet op een mooie dag in maart in de tuin zitten?

Die paaseitjes en pepernoten snap ik. Dat heeft echt met een feestdag te maken. Maar tuinstoelen?
Er is geen enkel respect meer voor het natuurlijke verloop van de seizoenen. Overal wil de mens zijn stempel op drukken. Tuinstoelen horen in het tuinseizoen, van eind april tot half september.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
09-02-2018 22:02
Ons land is ten dode opgeschreven. @(
Komt niet meer goed hoor! Ik ga gauw mijn spaargeld voor bitcoins inwisselen wie weet ontspring ik zo de dans...
kurk wijzigde dit bericht op 09-02-2018 22:06
0.45% gewijzigd
Kan mij niet vroeg genoeg!
Niet dat ik tuinstoelen nodig heb...
Alle reacties Link kopieren
Kurk schreef:
09-02-2018 22:05
Komt niet meer goed hoor! Ik ga gauw mijn spaargeld voor bitcoins inwisselen wie weet ontsprong ik zo de dans...
Jezus wat modern.

Dit is een forum voor oudere dames die vinden dat vroeger alles beter was.

Bitcoins :nope:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het wel. Kijk die kerstbomenshit is de winkel uit en dat gat moet gevuld worden.
Denk bijvoorbeeld aan een tuincentrum, die heeft een hele afdeling of kerst of tuinmeubels. Als de kerst voorbij is moet die ruimte opgevuld worden met iets anders.
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
09-02-2018 22:11
Ik snap het wel. Kijk die kerstbomenshit is de winkel uit en dat gat moet gevuld worden.
Denk bijvoorbeeld aan een tuincentrum, die heeft een hele afdeling of kerst of tuinmeubels. Als de kerst voorbij is moet die ruimte opgevuld worden met iets anders.
Laat ze dat lekker opvullen met pepernoten ofzo.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
09-02-2018 22:06
Jezus wat modern.

Dit is een forum voor oudere dames die vinden dat vroeger alles beter was.

Bitcoins :nope:
Ja nee sorry ik bedoelde ook eigenlijk die aandelen van Nina Brink of hoe hete dat wief ookal weer van world online? anyhoe pakken wat ik pakken kan want hier is het enkel hel en verdoemenis. Zoals je zei waar gaat dit heen...
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
09-02-2018 22:02
Ons land is ten dode opgeschreven. @(
Gelukkig woon ik in België. Sterkte, TO. :redrose:
Life is short. Eat dessert first.
Wat een gezeik zeg wat maakt het nou uit wanneer je die dingen kan kopen. TO ga wat nuttigs zoeken om je druk over te maken.
Beetje zuur hoor dit. :vechten:







:there:
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
09-02-2018 22:12
Laat ze dat lekker opvullen met pepernoten ofzo.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Kurk schreef:
09-02-2018 22:13
Ja nee sorry ik bedoelde ook eigenlijk die aandelen van Nina Brink of hoe hete dat wief ookal weer van world online? anyhoe pakken wat ik pakken kan want hier is het enkel hel en verdoemenis. Zoals je zei waar gaat dit heen...
Ja heet was ze wel :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven