Het aanraak geluid van een huawei p8 uitschakelen

10-02-2018 06:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Ik ben verder niet bekend met dit merk. Maar zodra ik wat wil typen gaat het toetsenbord trillen. Ik vind dat heel irritant.
Ik heb echter nog niet gevonden hoe ik dit uit kan schakelen.
Alle reacties Link kopieren
Onder instellingen en dan onder geluid.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
10-02-2018 06:44
Onder instellingen en dan onder geluid.
Nope helaas.
Ik heb op mijn Huawei een SwiftKey toetsenbord gezet. Zoveel fijner. Downloaden in de app store en kan je ook dat trillen uitzetten.
En als je trouwens bij instellingen zoekt op toetsenbord moet je er zeker komen. Zelf krijg ik veel opties te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit een ei denk, want vooralsnog kan ik nergens het geluid uitzetten vinden van typ geluiden. Wel soorten toetsenborden due je kunt gebruiken. Ik zoek rustig verder.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
En onder 'instellingen', 'geavanceerde instellingen', 'taal en invoer'? Wat staat er onder Toetsenbord en invoermethoden? Bij mij Huawei Swype. Als je daarop klikt en dan onder 'instellingen'?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een p8...

Bij mij staan linksboven op m'n toetsenbord 3 streepjes. Als ik daarop klik komt er een nieuw balkje, daar staat ook zo'n instellingen - wieltje bij. Als ik daarop klik kan ik vanalles aanpassen, ook geluid bij aanraken!

Hopelijk vind je het!

Heb jij misschien een idee hoe ik van 2 beveiligingsschermen afkom!?
Ik moet nu eerst een scherm "wegvegen" en dan komt nog het pincode scherm. Op mijn vorige Huawei kwam meteen het pincode scherm nadat ik op het knopje aan de zijkant had gedrukt, zo wil ik het eigenlijk weer!
Alle reacties Link kopieren
Yes Sammie dat was het thnx!

Dat kun je volgens mij ook doen volgens de instellingen tenminste ik heb het gister zo gedaan dat ik in principe ontgrendel met mijn vingers maar als dat te lang duurt een pincode.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij staat dat onder instellingen - screen lock and passwords en dan "use password lock only".
Alle reacties Link kopieren
ik hjeb inmiddels een p10, maar volgens mij was het bij de p8 hetzelfde. Bij instellingen en dan geluid en systeem en dan aanraakgeluiden en aanraaktonen beltoetsen uitzetten met het schuifje.
Alle reacties Link kopieren
Dat "use password only" staat er op een of andere manier niet tussen...
't is ook niet heel erg, maar mocht iemand nog een andere tip hebben graag!

Graag gedaan binkie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven