RuPaul’s Drag Race All Stars 3

11-02-2018 02:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyy, afgelopen donderdag was alweer de derde aflevering van RuPaul’s Drag Race All Stars 3. Zijn er hier nog meer mensen die dit kijken? Ik vind het erg leuk. Trixie Mattel vind ik erg leuk, maar dat vind ik al drie jaar. BenDeLaCreme vind ik eerlijk gezegd niet zo leuk. Er zijn ook veel geructen dat zij in aflevering 5 opgeeft en Morgan McMichaels terug komt! Afleverig 4 wordt Snatch Game! Er zijn ook geruchten dat BeBe Zahara Benét helemaal niet echt meedoet, maar dat zij een ‘mol’ is om RuPaul aan het einde van het seizoen te helpen kiezen wie moet winnen. Ik denk dat in afl 4 Chi Chi aflvalt. In afl 5 komt Morgan terug en gaat BenDeLa weg in afl 6 gaat Morgan weer weg. In afl 7 gaat Kennedy weg en in afl 8 (de finale) gaat Shangela niet door naar de top drie en Kiest RuPaul met te Hulp van BeBe dat Trixie wint en Aja runner up wordt. Ik vind Aja ook echt goed tho! Wat vinden jullie? Btw je kan het gratis kijken op de outtv pro app
Alle reacties Link kopieren
Nou het staat aan hoor. Ik vind het saai.
Huh, wacht....

Bebe is toch de winnaar van seizoen 1? Waarom zou die in All stars horen? o_o


En ik vind de deelnemers van dit seizoen niet echt 'all stars', de meeste zijn me niet echt bijgebleven van hun eigen seizoen.
En waar wordt dit uitgezonden dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond all stars 2 ook leuker. Milk. Thorgy, chi chi en morgan zijn nier echt all stars. Valentina (linda envangelista) uit s9 wat leuk geweest want zij met aja zorgt sws voor drama. Kim chi uit s8 zou geweldig zijn want zij is lief, talentvol en creatief. Ook peppermint en shéa coulee uit s9 zouden leuk zijn omdat zij gewoon echt goed zijn en een goed CUNT hebben (charisma, uniqueness, nerve and talent) trinity taylor zou opzich wel kunnen. Trinity k bonet uit s6 was leuk geweest omdat zij tijdens haar seizoen heeeel veel gegroeid is. Adore delano had een uitnodiging voor all stars 3 omdat ze in all stars 2 had opgegeven. Ornacia uit seizoen 6 was ook wel leuk geweest HAHAHAHA. Ik vond dat in all stars 3 Katya veeeeel beter was dan Alaska en Detox #justiceforkatya Je kan wel op youtube opzoeken UNHhhh. Dat is een eigen show van Trixie Mattel en Katya, dat is echt GEWELDIG
Ja ik vind ook dat Katya had moeten winnen....

En inderdaad Valentina in All Stars was leuk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wow deze spam staat er nog steeds
LadyMadonna schreef:
11-02-2018 11:42
Wow deze spam staat er nog steeds
Waarom zou dit spam zijn? Edit: o ik zie het al... Had het eerst niet door :roll:
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met spam? Als je het niet leuk vindt, klik er dan niet op xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven