Tomcat - 1e drie mensen

11-02-2018 10:16 16 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg uit wat de situatie is.

Kloppen de kaarten van Tomcat
Alle reacties Link kopieren
Komt mijn relatie nog goed? Ouderschap heeft zoveel verandert, gaan wij elkaar nog terug vinden?
Alle reacties Link kopieren
Me,
Komt er dit jaar een nieuwe liefde in mijn leven?

Eeuwig single wil graag latten...

ik heb eigenlijk twee vragen, de tweede is werkgerelateerd:

In hoeverre zetten negatieve veranderingen zich door op het werk? Hoe reageert mijn omgeving op mijn 'nee' daar tegen?

Sowieso alvast veel dank voor de tijd en moeite die je hier in steekt :worship:
Dat het universum ons veel moois brengt. :sun:
viva-amber wijzigde dit bericht op 11-02-2018 10:22
76.32% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik droom vaak over overledenen dierbare. Wat willen ze mij duidelijk maken?
Verdorie!
Net nu weer gedoe met inloggen! >:-(
Heb contact met ex. Ik zou graag vrienden willen zijn, want we kunnen heel veel lol hebben samen.
Hij twijfelt, bang dat ik onterechte hoop krijg en hij me daardoor opnieuw pijn doet.

Wat denken de kaarten van de kans op een mooie vriendschap?
Burgervddag schreef:
11-02-2018 10:18
Komt mijn relatie nog goed? Ouderschap heeft zoveel verandert, gaan wij elkaar nog terug vinden?
Op dit moment wil je meer zijn en en doen dan je kan zijn, geduld, accepteer hoe het is op dit moment, als verborgen feit ligt er dat het ook een periode is waarin je veel wijsheid en ervaring opdoet die je gaan helpen in je verdere leven

Als obstakel is er het zorgen voor het gezin/huis/familie, het gaat prima maar het blokkeert ook.

Je lijkt veel energie te ontvangen op het gebied van visie, creativiteit, inspiratie en energie om zaken op te starten of weer op te pakken.
Als advies krijg je om vooral niet teveel alleen door te gaan op je eigen dingen, zoek de samenwerking, dat vraagt soms een compromis maar de samenwerking zal meer opleveren dan solo.

In de toekomst ligt een periode die mooi voor jou is, je krijgt een periode die heel bvrijdend aan voelt omdat je energie en inspiratie ontvangt, uit het niets lijkt het, die je instaat stelt om actief te werken aan het realiseren van je wensen en dromen
viva-amber schreef:
11-02-2018 10:18
Me,
Komt er dit jaar een nieuwe liefde in mijn leven?

Eeuwig single wil graag latten...

ik heb eigenlijk twee vragen, de tweede is werkgerelateerd:

In hoeverre zetten negatieve veranderingen zich door op het werk? Hoe reageert mijn omgeving op mijn 'nee' daar tegen?

Sowieso alvast veel dank voor de tijd en moeite die je hier in steekt :worship:
Dat het universum ons veel moois brengt. :sun:
vraag 1, kom gaan we koffie drinken :)

dus ik pak 2 maar op, die is wat interessanter voor mij

ok..boeiende kaarten inderdaad .

Je nee gaat niet makkelijk maar wel goed uitpakken, ik krijg dat je overwint door strijd maar nu nog onzichtbaar is het ook de start van een transformatie voor je. Dit verzet is belangrijk in jouw levenspad, je start er een nieuwe fase voor jezelf als persoon mee.
Als obstakel lijkt het alsof je liever niet wil dat er iets veranderd..je zat best ok en kon alles makkelijk aan..om dat te veranderen, uit die comfort-zone te komen dat werkt als obstakel..

Intuitie, visie, je krijgt als vanzelf de juiste ideeen of invallen op het moment en je mag daar op vertouwen.

Voor jezelf..kijk nou eens...een partnerschap, creatief, vernieuwend, iemand waar je je erg verwant kan gaan voelen omdat je zo fijn samen kan werken en elkaar inspireert. Deze invloed is vaak maar niet altijd vermengd met romantische gevoelens..

De toekomst geeft aan dat het niet per se makkelijk wordt in de zin van wat je op je bordje krijgt, wle ben je er beter op voorbereid en kan je er makkelijker mee omgaan.

Veel liefs!
Alle reacties Link kopieren
Top, dank je wel. Ik hoop idd dat ik er in de toekomst makkelijker/beter mee om kan gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
missbrice schreef:
11-02-2018 10:18
Ik droom vaak over overledenen dierbare. Wat willen ze mij duidelijk maken?
wat interessant..ik weet eigenlijk niet of ik hier iets over kan of mag zeggen..maar als het niet mag dan slaat het gewoon nergens op, ik zal een poging wagen.

Ik weet niet wat voor jou is of wat over de overledene gaat of dat het onzin is..hoop dat jij het kunt plaatsen, ik krijg in ieder geval wel een redelijk verhaal te voorschijn..

Angst, ongerustheid, zorgen maken zonder dat dit eigenlijk nodig was dat ligt in het verleden en verdwijnt. Op dit moment lijkt er tekort, van alles waar niet bij gekomen kan worden op emotioneel of materieel gebied, maar in het verborgene ligt hoop. Er is al iets in werking gezet dat bedoeld was om iets op te leveren, maar de verwachtingen gaat overtreffen door meer op te leveren dan verwacht.
Er is een opgedane kennis, ervaring, wijsheid die in ieder geval op dit moment niet productief is..het blokkeert. Iets dat geleerd is in het leven werkt tegen op dit moment.
In je omgeving ligt kracht op het gebied van intuitie, visie, logisch met die dromen van je maar ook verder dan die dromen kan je vertrouwen erop.
Als advies krijg ik vruchtbaarheid, overvloed, van alles wat groeit, bloeit en oplevert. De toekomst een positie aan van een adviseur in sociale omgevingen..advies krijgen of geven in sociale omgevingen, iemand die jou helpt of jij gaat iemand helpen..gezien de rest van de kaarten denk ik dat er iemand komt die jou verder gaat helpen.

Hoop dat dit voor jou te plaatsen is, ben ook wel benieuwd of dat zo is :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, je hebt vorig jaar een keer kaarten gelegd voor mij. Ik wil je daar nog wel een keer feedback opgeven (heb ik al een keer eerder gedaan).
Je gaf in je uitleg toen aan dat ik hele interessante kaarten had.
Nou het is ook niet saai geweest de afgelopen maanden. Op mijn werk is er veel ten goede veranderd, maar ook mijn privéleven is in een stroomversnelling gekomen. Allemaal heel positief op dit moment. Ik vind het echt heel leuk dat je dit doet! Veel succes!
Nicotientje schreef:
11-02-2018 10:20
Verdorie!
Net nu weer gedoe met inloggen! >:-(
:there:
Alle reacties Link kopieren
Te laat.. Stomme internetverbinding die haperde..

Zou graag willen weten of er ooit, ondanks de rolstoel een nieuwe liefde komt. En of het co-ouderschap met ex (3 kinderen) soepeler gaat lopen.
Alle reacties Link kopieren
marjolein853 schreef:
11-02-2018 14:03
Te laat.. Stomme internetverbinding die haperde..

Zou graag willen weten of er ooit, ondanks de rolstoel een nieuwe liefde komt. En of het co-ouderschap met ex (3 kinderen) soepeler gaat lopen.
Zet je vraag op Notepad en zodra Tomcat weer een post plaatst dan doe je Copy & Paste, en dan ben je de eerste! Of de tweede.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik voel mij bijna schuldig :(

Maar ik verzoop er in toen ik gewoon continue mensen vragen liet stellen..ik moet echt paal en perk stellen om dit leuk en behapbaar te houden voor mijzelf..


ben zelf ook nog herstellende van overspannen op het werk intussen en privé is het ook niet echt lekker allemaal.


dus sorry..maar als iedereen mag vragen word ik gek..
Je hebt groot gelijk dat je het op deze manier doet Tomcat.
Tijdens het typen van mijn vragen, bleken er alweer een paar andere posts te zijn bijgekomen, vandaar dat die er toch nog bij stond.

Vooral niet schuldig voelen, nergens voor nodig.
Het VF is er voor de lol, ook voor jouw lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven