Waar werd jij blij van vandaag?

12-02-2018 21:07 40 berichten
Ik had zin om een positief topic te maken, dus bij deze.
Uiteraard trap ik af, ik werd vandaag blij van:

-Irene die weer goud heeft gehaald
-Zomer in Zeeland is nu en dat vind ik een leuke serie
-heb iets gedaan wat ik al heel lang wilde, maar dacht dat het niet zou passen, ik had net ineens zin om mn woonkamer te veranderen en de tafel te verplaatsen. Net gedaan en het staat echt leuk!
-ik had zangles vandaag, daar word ik altijd blij van, van zingen ☺

Meer blije mensen?
Alle reacties Link kopieren
fotoos van mijn kleinkind
die ik wilde bestaat al...
Dat ik niet zo lekker was een toch mijn bovenverdieping vandaag weer spic en span was. 25 euro voor de hulp was mijn beste uitgave van vandaag. En de enige.
Alle reacties Link kopieren
Kijken op de locatie waar ons nieuwbouwhuis gebouwd gaat worden.
:cheer: Ik word blij van jullie blije verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, heb de laatste twee dagen erg weinig nachtrust gehad en dan zie je het toch wat somberder in. Dit topic maakt me ervan bewust dat het glas halfvol is :-)
Alle reacties Link kopieren
De optocht kijken met een biertje in mijn hand, heerlijke zon op mijn gezicht en vriend naast me :heart:
Ireen Wust idd :-)
En gewoon dat mijn hondje van 1.5 jaar zo'n blij ei is. Ze komt steeds knuffelen en spelen enzo, ben zo blij met haar :love:
anoniem_63b204ba4eea3 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 21:34
Reden: Spelfout
0.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik werd blij van mijn twee kittens die samen uit een drinkbakje aan het drinken waren (wat met hun koppies eigenlijk niet paste en er nog twee andere bakjes met water naast stonden).
Alle reacties Link kopieren
- alle grappige dingen die m'n tweejarige weet te zeggen ineens
- bij het verlaten van de supermarkt ineens in een witte wereld staan
- samen met kind rennen in de sneeuw
- een nieuw tentje ontdekt, heerlijk gegeten, vriendelijke eigenaar
- met jas aan toch maar bedacht dat we nog een ijsje wilden, en dat van het huis kregen
Alle reacties Link kopieren
- dat het vanmorgen in de supermarkt heel rustig was door de carnaval en toch was alles op voorraad
- ik lekker tulpen voor mezelf en mijn zusje heb gekocht, heerlijk
- mijn vriend lekker 2 dagen thuis is
- en bovenal mijn lieve zoontje van bijna 6 weken :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Van een leuke sessie op het werk vanmorgen en een leuk gesprek met een collega.

En van de nieuwe tunnel die op de route naar mijn werk zit en 10 minuten van mijn reistijd afhaalt. Sinds die open is (pas een week) heb ik elke ochtend een blij moment op een plek waar ik eerst berustend in de rij aanschoof.
Een*Nieuwe*Lente schreef:
12-02-2018 21:31
Leuk topic, heb de laatste twee dagen erg weinig nachtrust gehad en dan zie je het toch wat somberder in. Dit topic maakt me ervan bewust dat het glas halfvol is :-)
:$ dank je, daar word ik ook weer blij van.
Ik had vanmiddag ook weer ff een bleeeehhh bui (vrij grote dip gehad laatste weken, ik heb soms nog last van naweeën), dus ik verzon dit topic ook een beetje uit eigen belang ;-D

Freex: gefeliciteerd!!

Hertje: ik heb mn hele leven poezels gehad en heb ze nu ook, ik woon alleen, maar met hun ben ik echt de 3 musketiers.
Ze zijn zo leuk en gezellig! :cat: :flirting:
Ik word sowieso blij van diertjes....
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 21:56
19.76% gewijzigd
Leuk topic trouwens :-)-)
hertje89 schreef:
12-02-2018 21:55
Leuk topic trouwens :-)-)
:$ du auch bedankt ;-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve en gekke dochtertje van 3 die een dansje deed waar ik zo hard om moest lachen dat de tranen letterlijk over mijn wangen rolden. en een lol dat ze er zelf om had! echt fantastisch!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag ook nog twee mooie gedichten gelezen van Vasalis en Michaelis waar ik blij van werd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!
Dat ik lekker heb gesport vandaag.
Dat mijn zoontje steeds knuffels en kusjes kwam brengen.
Dat het hagelde en mijn dochter zei dat het 'piepschuimde'.
Alle reacties Link kopieren
VVD die weer onder vuur ligt. daar geniet ik echt van :lol:
Alle reacties Link kopieren
TO, echt een fijn topic. Had net als jij ook bleh. En dan denk ik nu: gaat echt nergens om, is volgens mij echt het slaapgebrek.

De geur van mijn dochtertje van drie maanden als ik mijn neus in haar haartjes steek, zalig. De kat die hier zo lekker lag te slapen in de stoel. Mijn andere kinderen die super lief waren geweest vandaag omdat ik thuis moest werken terwijl zij vakantie hebben, samen frietjes gaan eten wat echt gezellig was, samen zusje opgehaald in creche wat ook leuk was, omdat de andere drie al zo groot zijn en daar nog eens hun oude juffen zagen, een mooi vogeltje dat vanmorgen om acht in de tuin in de boom van de buren zat, de lucht van de open haard vanavond buiten (geeft zo'n nostalgisch gevoel vind ik altijd), een warme douche net met kneip-eucalyptus-voor-nieuwe-energie (wel nog moe, maar ruikt lekker!), een hartjeschocolaatje dat op een valentijnskaart zat en in de bus viel vanmorgen waarmee ik oudste dochter erg blij heb gemaakt, baby die in slaap was gevallen bij oudste dochter op schoot, middelste naar bed doen en die opmerkt dat mijn ogen zo mooi blauw zijn, man die engelengeduld heeft en altijd (meestal dan) zo lief luistert als ik weer eens zo'n onzekere hormonale bui heb.

TO bedankt voor deze mindfullness !
Alle reacties Link kopieren
Dat ik uitgenodigd werd om een hapje te komen eten bij een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
sarahconnor schreef:
12-02-2018 22:07
Leuk topic!
Dat ik lekker heb gesport vandaag.
Dat mijn zoontje steeds knuffels en kusjes kwam brengen.
Dat het hagelde en mijn dochter zei dat het 'piepschuimde'.
Dat is echt schattig.
Dank Sarah en Lente!
Van blij en positief denken gaan dipjes snel over, maar das soms best lastig!
Laten we mekaar proberen te stimuleren op dit topic als het nodig is.

Vivaratje: ik vind dat ook stiekem niet heel erg... :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!

Ik werd blij van jullie blije positieve en vrolijke berichten! Laat je toch weer even in zien dat je van de kleinste dingetjes moet gaan genieten!

Ik had vandaag toevallig meer een baaldag en zou het beste mee kunnen doen in een klaagtopic... Verstandskies ontstoken en moet getrokken worden, m'n leidster van het werk heeft heel spontaan ontslag genomen, ik ben een beetje grieperig en dan is vandaag ook nog eens m'n lievelingskledingstuk kapot gegaan. Goh wat weegt dat zwaar als je dan al zo'n baaldag hebt!

Maar..... eventjes on topic: ik werd vandaag blij van de zonnestralen en van harde muziek in de auto (en dan lekker luid mee brullen natuurlijk)! :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Echt leuke topic dit!!

Waar werd ik blij van vandaag:
- 2 repen Tony Chonolonely gekregen door een vragenlijst in te vullen
- lekker gesport
- vriendin kwam eten en gezellig gekletst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven