Ik zit ergens mee

22-02-2018 13:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik had paar vragen waar ik beetje mee zit

Zat gisteren met een vriend in de coffeeshop was me verjaardag

en er kwam een Franse toerist we raakte aan de praat

en ik werk bij me broer in een horloge en sieraden winkel,

Dus ik zei beetje waar het is en de naam
Hij vetrekt vandaag dus hij zei hij zou misschien nog even een klok en of een sieraad wou kopen voordat hij vetrekt naar Parijs,

Maar nu is mij vraag hoe groot zal de kans zijn dat deze man een overval gaat plegen.

Of mij gaat groeten of het over mij gaat hebben dat hij het via mij kent
Want ik werk vandaag niet.

Maar me broer wilt liever niet dat ik het bedrijf tegen andere mensen of vreemde zeg.

Heb wel tegen hem gezegt als hij komt dat je me niet kent want me broer weet niet dat ik blow.

Dus zit hier dus mee
Hoe groot is de kans op een overval?
En dat hij het over mij gaat hebben?

Mvg
Hoe groot is de kans dat iemand die weet waar je werkt, je gaat overvallen..? :sarcastic:

Het klinkt nogal vaag allemaal, dus de kans dat de toerist het allemaal nogal vreemd vindt en niet langs gaat komen lijkt mij het grootst.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Je was zo stoned als een garnaal gisteren? Nu nog steeds?
Maf verhaal, mijn tip iets minder blowen
Ja en?
En in die coffeeshop heb je toevallig niet iets gebruikt waar je paranoïde van kan worden? Lijkt me een nogal overdreven gedachtegang dit ...

O, en kleine geheimen worden op een gegeven moment grote leugens, dus als je broer niet mag weten dat je blowt (sowieso, waarom mag je broer dat niet weten?), hoop ik voor je dat je goed kan liegen.
anoniem_6490a102ced81 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 14:02
43.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je broer moet het toch juist, net als veel andere winkels, hebben van vreemden die wat komen kopen?

Ik denk overigens dat als die gast een zwarte bivakmuts op had, de kans ongeveer 92% is. Bij een petje denk ik eerder aan 21%.
Alle reacties Link kopieren
O heel groot!!!!

Echt iedereen tegen wie ik ooit gezegd heb dat ik ergens werk komt hier overvallen. Beveilig heeft er zijn handen vol aan :facepalm:

En btw, als jij volwassen bent en blowt, dan kom je er ook gewoon voor uit naar je broer toe. Hij komt er anders vanzelf wel een keer achter (via via waarschijnlijk) en dan kom je een stuk minder volwassen over dat je het al die tijd stiekem hebt gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt volgens mij een paar kleine problemen:

- Je denkt gelijk het slechtste van anderen.
- Je blowt stiekem.
- Je gaat in tegen de wens van je broer om het niet te veel over de zaak te hebben.

Serieus, als je een overval gaat plegen, dan doe je dat (lijkt mij) niet random.
Misschien wat minder gaan blowen, volgens mij tast het je hersenen aan (in ieder geval je kennis van de Nederlandse taal).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken jouw denkwijze van toen ik in psychose raakte.
Kijk alsjeblieft uit met drugs!
Dit klinkt echt niet gezond!
Alle reacties Link kopieren
ik snap je broer wel. hij wil gewoon niet dat iemand weet waar zijn winkel is en wat hij verkoopt. want stel je voor, de kans op een overvaller is natuurlijk veel groter dan de kans dat er een klant binnen komt die geld wilt uitgeven.

in wat voor business zit je broer, of wat voor vrienden heb jij?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hoe groot is de kans op een overval?
En dat hij het over mij gaat hebben?
.
De kans dat-ie het over jou gaat hebben, terwijl hij je broer overvalt, is vrij klein...
Alle reacties Link kopieren
Moet je iemand kennen die in de winkel werkt om die winkel te kunnen overvallen?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Man man man, écht, ga terug naar school!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Sprookjesbos schreef:
22-02-2018 13:54
En in die coffeeshop heb je toevallig niet iets gebruikt waar je paranoïde van kan worden? Lijkt me een nogal overdreven gedachtegang dit ...

O, en kleine geheimen worden op een gegeven moment grote leugens, dus als je broer niet mag weten dat je blowt (sowieso, waarom mag je broer dat niet weten? Alsof hij iets over je te zeggen heeft), hoop ik voor je dat je goed kan liegen.

Ja komt door me vriend die de heletijd ging zeggen dat ik dit niet tegen hem moest zeggen toen dacht ik shit

Had dus de naam van het bedrijf en de straat gezegt
De Franse toerist zei dat hij vandaag voordat hij vetrekt misschien iets wou kopen daar.
Dus zal de kans groot zijn dat hij het over mij zou hebben als hij langs komt? Heb hem gezegt dat hij dat niet moest doen, en zal de kans groot zijn dat hij een overal zou plegen of maak ik me allemaal druk om niks?
Je hebt in deze fijne bui toch niet de sleutels van de kluis aan de toerist overhandigd of de alarmcode gegeven? Of weet je dat eigenlijk niet meer.....?
.
Volg t advies van Nouschi op!!
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
22-02-2018 13:55
Je broer moet het toch juist, net als veel andere winkels, hebben van vreemden die wat komen kopen?

Ik denk overigens dat als die gast een zwarte bivakmuts op had, de kans ongeveer 92% is. Bij een petje denk ik eerder aan 21%.
Ja maar hij heefd liever niet dat ik het zeg.
Voor overvallen of zulke dingen.
Hij had geen bivakmuts op of een petje
Was gewoon een toerist met langhaar die op vakantie in Amsterdam was en ze laaste dag wou afsluiten met een joint
Hij zei ook dat hij niet zovaak blowt.
Alle reacties Link kopieren
MiquelS schreef:
22-02-2018 14:08
Ja maar hij heefd liever niet dat ik het zeg.
Voor overvallen of zulke dingen.
Hij had geen bivakmuts op of een petje
Was gewoon een toerist met langhaar die op vakantie in Amsterdam was en ze laaste dag wou afsluiten met een joint
Hij zei ook dat hij niet zovaak blowt.
Alsjeblieft zeg. Ik ga je staffen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien kent broer de figuren waar TO mee omgaat gewoon goed.
Fijn dat jullie echt zo'n goed gesprek gehad hebben! Een toerist met lang haar, dat is ook wel bijzonder idd...
Sjonge Miquel, ga naar school en blijf van de drugs af.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
22-02-2018 14:09
Alsjeblieft zeg.
:proud:

zo zie je wat je ervan krijgt. Maak je in de stress een minuscuul foutje en gelijk een wildvreemde die je iets aan wil doen
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 22-02-2018 14:12
42.01% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Koekkoek :bonk:
Alle reacties Link kopieren
ingelise schreef:
22-02-2018 14:05
Je hebt in deze fijne bui toch niet de sleutels van de kluis aan de toerist overhandigd of de alarmcode gegeven? Of weet je dat eigenlijk niet meer.....?
.
Volg t advies van Nouschi op!!
Nee die heb ik niet eens
Enige wat ik heb gezegt is de naam en de straat
Dus hij zei dat hij misschien iets leuks wou kopen voordat hij weg ging vandaag.
Hij had de naam trouwens niet opgeschreven en de straat ook niet
We hadden hem een goede coffeeshop verteld en die had hij wel opgeschreven in ze telefoon
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens wat minder blowen? Je bent nogal paranoïde.
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
22-02-2018 14:11
Vreemd, als ik in de coffeeshop zit draag ik altijd een bivakmuts.
Wordt je er meteen uitgezet hoor.
Mog niet eens een muts dragen moest af.
Alle reacties Link kopieren
Tja, daar ga je dan vanavond achter komen, als je broer je pissig opbelt omdat jij de groeten moet hebben van een Fransman.....of niet natuurlijk.
Life is a bitch (and I'm helping her).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven