PASEN

10-03-2018 14:12 46 berichten
Wat gaan jullie met de Paasdagen doen?

Hier begint het Goede Vrijdag met de paasmarkt in Deventer. Is wel minder dan vroeger moet ik zeggen toen had je meer speciale kramen met hebbedingen laatste jaren is het meer een wat uitgebreidere markt.
Eerste Paasdag hou ik een paasbrunch voor familie en de Tweede Paasdag gaan we lekker op stap,weten jullie nog een leuke jaarmarkt in Gelderland?
Chocolade paaskonijnen, chocolade dragee eitjes en paaskadootjes zijn al in huis gehaald. Ik verheug me er weer op. Hardgekookte gekleurde eieren, een mooi gedekte tafel, speciale servetten en heel veel lekker eten.
He habbekratz, een stadsgenoot?
Ik vond de markt vroeger ook veel leuker. Kan me nog van jaren geleden herinneren dat ik voor een tientje zo'n enorme zak met paaschocolade heb gekocht. Dat was ergens bij zo'n kraampje voor de V&D.
Ik zal er zeker ook nog wel weer even doorheen wandelen. Verder geen bijzondere plannen. Man moet werken op de ene dag, andere dag moeder jarig, dus de hort op.
Op goede vrijdag gaan we uit eten en daarna stappen met een hele groep. Op paaszaterdag moet een vriend van ons ergens spelen met zijn band en daar gaan we naar luisteren. 1 ste en 2de paasdag borrelen en gourmetten. Mocht het mooi weer zijn dan steken we de BBQ aan.
Oja en traditiegetrouw maak ik de foute croissants van Danerolles.
gizzmo-returns schreef:
10-03-2018 14:25
Oja en traditiegetrouw maak ik de foute croissants van Danerolles.
Ik ben benieuwd wat dat is.
Ik doe niets bijzonders met paas.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niks doen met Pasen
Heanig an
NYC schreef:
10-03-2018 14:20
Chocolade paaskonijnen, chocolade dragee eitjes en paaskadootjes zijn al in huis gehaald. Ik verheug me er weer op. Hardgekookte gekleurde eieren, een mooi gedekte tafel, speciale servetten en heel veel lekker eten.
Paaschocolade kun je echt een maand in de kast laten? :-D
anoniem_291793 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 14:42
0.15% gewijzigd
Snorkelen, zwemmen, van de zon genieten
Habbekratz schreef:
10-03-2018 14:39
Paaschocolade kun je echt een maand in de kast laten :-D
Eén zakje dragees heb ik al opgegeten. Het andere zakje dragees en de paaskonijnen zijn opgehaald door de paashaas. Die komt de avond voor Pasen weer terug om alles mooi op tafel neer te zetten.
gizzmo-returns schreef:
10-03-2018 14:24
He habbekratz, een stadsgenoot?
Ik vond de markt vroeger ook veel leuker. Kan me nog van jaren geleden herinneren dat ik voor een tientje zo'n enorme zak met paaschocolade heb gekocht. Dat was ergens bij zo'n kraampje voor de V&D.
Jaaaaa dat weet ik ook nog een hele plastic zak vol snoepgoed voor 10 gulden!
redbulletje schreef:
10-03-2018 14:41
Snorkelen, zwemmen, van de zon genieten
In welk tropisch land ben je met Pasen?
Habbekratz schreef:
10-03-2018 14:43
In welk tropisch land ben je met Pasen?
Thailand! :sun:
redbulletje schreef:
10-03-2018 14:44
Thailand! :sun:
Ik kan niet tegen die hitte van 30 graden en hoger.Maar alvast veel plezier!
Naar de kerk, Matthäus Passion luisteren en proberen zo min mogelijk paaseitjes te eten. Wandelen als het mooi weer is, familiebezoek.
Heb goede vrijdag al vrij genomen. Aangezien we meedoen met de veertigdagenperiode ben ik heel blij dat ik die zondag weer croissants, ijs en chips kan eten (niet alles tegelijk natuurlijk ;-) ) Het viel tot nu toe mee, maar ik begin steeds meer trek in snacks te krijgen. Gelukkig is het nog maar drie weekjes :)

Pasen is dit jaar meer een verjaardagweekend, we hebben twee verjaardagen op zondag en maandag, inclusief bovengetekende. Verder geen concrete plannen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker de tuin in als het mooi weer is en een start maken met de bouw van een nieuwe pergola boven mijn zitkuil.
Bij slecht weer klussen in huis.
...
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is het?
I wanna live my life with the volume full!
Zondag 1 April Eerste Paasdag,vroeg dit jaar
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een weekendje weg, naar het noorden van het land op familie weekend. Lekker uitgebreid eieren zoeken, ontbijten, wandelen en op eerste paasdag gaan we naar de musical Jesus Christ Superstar.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Verjaardag van onze dochter vieren!, hopen dat ze niet alleen maar chocolade gaat krijgen!
Extra werken
In mijn pyama hangen en wat eitjes verstoppen voor de kinderen.
Of als het mooi is lekker buiten wandelen met gezin. We zien wel.
Geen gedoe en geen verplichtingen. Vind pasen nog stommer qua feestdagen dan kerst.
8102 schreef:
10-03-2018 14:33
Ik ben benieuwd wat dat is.
Ik doe niets bijzonders met paas.
Croissantdeeg uit een blikje.
Goede vrijdag: werken, verder niets bijzonders.
Stille zaterdag: niets bijzonders.
1e paasdag: paasbrunch.
2e paasdag: naar een race.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven