Een niet doorschijnende legging, maar dan met voeten...

15-03-2018 20:52 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag in de zomer onder jurkjes altijd de zwarte leggings van de H&M van tricot/katoen. Ideaal met slippers eronder.
Maar als het geen slipperweer is draag ik lage schoenen waarin het niet zo charmant is om sokken en daar overheen de onderkant van leggingpijpen te zien.
Dus draag ik panty's van 100 a 130 denier en maillots. Op zich prima, maar ik heb nu redelijk wat jurkjes die ik net wat te kort vind hiermee, omdat de maillots toch altijd nog wel wat doorschijnen en niet gewoon 100% ondoorschijnend zwart zijn. Zeker in mijn werk voor de klas zou ik me daar toch wel wat comfortabeler bij voelen, en al m'n net wat korte jurkjes weggooien vind ik ook zonde want ze zijn zo leuk!

Dus bestaan deze tricot onderdoorschijnende maillots maar dan met voeten ook, en zoja, een tip waar :) ?
Alle reacties Link kopieren
Een maillot of legging in de zomer? Why? Als het warm genoeg is voor slippers hoef je toch geen maillot aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag de Wolford Individual 100 panty's - die schijnen echt niet door hoor.
https://www.beenmodehuis.nl/product/dam ... nkerblauw/

Bedoel je dan zoiets?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een doorschijnende legging gezien...
Martje2801 schreef:
15-03-2018 20:57
https://www.beenmodehuis.nl/product/dam ... nkerblauw/

Bedoel je dan zoiets?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een doorschijnende legging gezien...

Hangt er van af wat het BMI van de draagster is
Dymphnatam schreef:
15-03-2018 20:59
Hangt er van af wat het BMI van de draagster is
Een legging onder een zomerrokje/jurkje vind ik niet mooi ongeacht de bmi van iemand
Een legging is nooit een goed idee

punt
charriejj schreef:
15-03-2018 21:03
Een legging is nooit een goed idee

punt
klopt
Ik heb ze van de Hema. Goede kwalieit, want ze blijven mooi.
Enkellaarsjes gaan dragen ipv schoenen? Of driekwart leggings? Zodat je niet een cm been ziet maar een heel stuk been?
Hoe kort zijn je jurkjes dan, dat er een legging onder moet?

Zwarte leggings in de zomer kan ik me niet zoveel bij voorstellen. In de winter draag ik graag de thermoleggings van de Action, maar die zijn veel te warm in de zomer.
charriejj schreef:
15-03-2018 21:03
Een legging is nooit een goed idee

punt
In bed mag toch wel?
Alle reacties Link kopieren
Een dikke panty of maillot. Heb je gewoon bij de hema. Maar in de zomer is een dunne panty echt wel voldoende lijkt me?
licht-blauw schreef:
15-03-2018 21:16
Een dikke panty of maillot. Heb je gewoon bij de hema. Maar in de zomer is een dunne panty echt wel voldoende lijkt me?
Daar is haar jurk te kort voor.

Nieuwe jurkjes kopen dus die wel geschikt zijn
Alle reacties Link kopieren
Bij h&m zijn zowel de 100 als 200 denier panty’s niet doorschijnend.
Alle reacties Link kopieren
een legging zonder voeten en dan kousenvoetjes die in je schoenen/gympen vallen?
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
15-03-2018 21:11
Enkellaarsjes gaan dragen ipv schoenen? Of driekwart leggings? Zodat je niet een cm been ziet maar een heel stuk been?
Hoe kort zijn je jurkjes dan, dat er een legging onder moet?

Zwarte leggings in de zomer kan ik me niet zoveel bij voorstellen. In de winter draag ik graag de thermoleggings van de Action, maar die zijn veel te warm in de zomer.
:'(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
15-03-2018 21:18
Daar is haar jurk te kort voor.

Nieuwe jurkjes kopen dus die wel geschikt zijn
Precies!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die van de Hema heb ik in 100 dernier met voeten. Die kan prima onder een jurk. Hij is er ook in 80 dernier. Best wel dik voor de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Kun je de jurkjes niet langer maken? Soms is de zoom heel breed en als je die lis maakt en kleiner vouwt dan kun je soms zo een paar cm winnen. Misschien scheelt dat net. Want een legging? In de zomer? Das best raar als je slippers draagt. Maargoed dat vind ik. Als jij je er fijn bij voelt lekker doen hoor.
Nouschi schreef:
15-03-2018 21:27
:'(


Ik probeer mee te denken he, met mensen die graag een legging dragen in de zomer :proud:


(En ik schreef nog net niet 'wit' ;-D )
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
15-03-2018 21:37
Ik probeer mee te denken he, met mensen die graag een legging dragen in de zomer :proud:


(En ik schreef nog net niet 'wit' ;-D )
Smoesjes, je vindt het gewoon mooi.

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Joos88 schreef:
15-03-2018 20:52

Dus bestaan deze tricot onderdoorschijnende maillots maar dan met voeten ook, en zoja, een tip waar :) ?
Dikke panty of maillot bedoel je :biggrin:
Je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren bij de primark.
En ook gewoon zwart natuurlijk, meestal 3 tot 5 euro per stuk en zitten heerlijk!
H & M heeft ze ook trouwens : http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0182909001.html
Nouschi schreef:
15-03-2018 21:43
Smoesjes, je vindt het gewoon mooi.

Afbeelding


Nou, eerlijk is eerlijk, ik vind die linker er minder erg uitzien dan die rechter. Ik snap driekwart leggings in de zomer beter dan leggings tot op de enkel. Of je nu sandalen of slippers of schoenen draagt. Als je dan toch perse een legging wilt he.

Ik draag heel graag jurken en rokken, het hele jaar rond, maar als het in juli of augustus te koud is voor blote benen draag ik een lange broek.
Lentebijtje schreef:
15-03-2018 21:48
Dikke panty of maillot bedoel je :biggrin:
Je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren bij de primark.
En ook gewoon zwart natuurlijk, meestal 3 tot 5 euro per stuk en zitten heerlijk!
H & M heeft ze ook trouwens : http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0182909001.html


Die schijnt door, je ziet de zwarte slip eronder.
Een dikke panty met voetjes die je onder een jurk draagt vind ik geen legging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven