Zomerhaters verenigt u!!

19-03-2018 19:42 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bedacht me laatst dat in de zomer mijn humeur meestal veel slechter is.
20 minuten in de zon en ik ben zo rood als een kreeft. :cry:
Hele dag maar zweten bij de minste of geringst inspanning , gevoel alsof je in de fik staat,en dan moet je het nog leuk vinden ook.
Terrasje in de volle zon is ook niet zo mijn ding.
Wie ook?
Alle reacties Link kopieren
:hello:

In de zomer doet de zon er alles aan om mij in mijn eigen lijf zo miserabel mogelijk te doen voelen. Jeuk, zweet, waardeloos slapen.. nee bedankt!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Ik weet niet, maar je humeur is nu ook niet om over naar huis te schrijven terwijl het toch heerlijk koud is :D
:proud:
Als je geluk hebt kun je nog een hele tijd van de kou genieten! Afgelopen weekend voelde het als -10. Je hebt vast een topweekend gehad! En tot en met half volgende week wordt het niet warmer dan een graad of 8. Geniet ervan!
Er is trouwens al een zomerhaterstopic, wist je dat?
Het is nog niet eens fatsoenlijk lente
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2018 19:53
Er is trouwens al een zomerhaterstopic, wist je dat?
nee, kon geen recent topic vinden?Kun je me de link geven?
Ik haat remmen. Mag dat ook?
miedo schreef:
19-03-2018 19:59
nee, kon geen recent topic vinden?Kun je me de link geven?

psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... ges/397166
Daar dan maar in verder schrijven?

Up jij 'm, TO?
Ik heb in de voorlopers zelf ook driftig meegeschreven (zelfs een paar delen geopend), maar toen de huilies de overhand namen ben ik daarmee gestopt. Ik ben namelijk niet zozeer een zomerhater, wel een winterliefhebber. En ik hou ook niet zo van heet plakweer. Maar we kunnen natuurlijk altijd proberen het daar weer een beetje gezellig te maken :D
Alle reacties Link kopieren
Saoghail schreef:
19-03-2018 19:54
Het is nog niet eens fatsoenlijk lente
Dit!! :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Haten is een groot woord maar ik hou ook niet zo van temperaturen boven de 24 graden. Heb snel laat van de hitte, krijg jeukende bultjes en voel me moe en lusteloos. Heb dan geen puf om iets te ondernemen. Hou ook niet van in de zon zitten, zit altijd in de schaduw. Ik houd wel van de deuren open, lekker in de tuin zitten, buitenspelen met kind, barbequen, jurkje en slippers aan en klaar, lange avonden en de meeste mensen in een vrolijke bui, leven op straat. Dat vind ik leuk aan de zomer.

Ik heb een grafhekel aan kou, ook dan kom ik tot niks. Ik vind de winter wel gezellig als ik de deur niet uit hoef en moet krabben enzo. 5 uur donker en gordijnen dicht, kaarsjes aan, kaasfonduen en pepernoten met een kop thee en netflixen. Zaaalig.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
19-03-2018 19:47
Ik weet niet, maar je humeur is nu ook niet om over naar huis te schrijven terwijl het toch heerlijk koud is :D
:rofl:

Ik heb geen hekel aan de zomer, maar 25 graden is toch wel het maximum.

Maar vorst doet mij ook niks, en ik vind dat echt minder vervelend. Het brengt wel gevaren met zich mee op de weg. Sneeuw, gladheid, maar niet de vorst op zich. Als ik thuis kom voel ik me totaal niet bezweet. Ook een keer lekker.

Sneeuw vind ik prachtig om naar te kijken (hou ook van spelletjes met een sneeuwlandschap) maar de keerzijde is de gladheid. Auto's rijden de sneeuw plat en dan wordt het spiegelglad.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven