Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jij bent snel en ik ben weer thuis in mijn studententijd! Heerlijke plek! Mooie architectuur en ambiance die uitnodigt om te delen, te leren en te filosoferen. En ook gewoon te emmeren natuurlijk !
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Afbeelding
Ben er nog nooit geweest..............
Zo'n jaar geleden wel bijna, maar niemand wilde mee. Nu beetje plaatjes zitten googelen en een volgende keer gewoon in mijn eentje plannen denk ik :)
:cheer: eersie
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 500 meter verder is cafe Le cock. Op een andere manier een hele inspirerende plek: Daar werd ik dronken met de huiskat, Arno, Raymond, Johan Verminnen en consorten. Soms mis ik Brussel. Soms he, soms want ik blijf voor altijd in Amsterdam wonen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ah we zijn verhuisd :)
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
25-03-2018 21:15
:cheer: eersie
Nee hoor, ik was al thuis in Brussel :puh: :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
25-03-2018 21:12
Ben er nog nooit geweest..............
Zo'n jaar geleden wel bijna, maar niemand wilde mee. Nu beetje plaatjes zitten googelen en een volgende keer gewoon in mijn eentje plannen denk ik :)
Doen en dan wacht ik je daar op :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oh ik was al op zoek naar plaatjes van zonnige terrasjes, maar Brussel is ook leuk! Lang geleden dat ik daar was, met mijn ouders nog...
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
25-03-2018 21:22