Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jij bent snel en ik ben weer thuis in mijn studententijd! Heerlijke plek! Mooie architectuur en ambiance die uitnodigt om te delen, te leren en te filosoferen. En ook gewoon te emmeren natuurlijk !
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Afbeelding
Ben er nog nooit geweest..............
Zo'n jaar geleden wel bijna, maar niemand wilde mee. Nu beetje plaatjes zitten googelen en een volgende keer gewoon in mijn eentje plannen denk ik :)
:cheer: eersie
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 500 meter verder is cafe Le cock. Op een andere manier een hele inspirerende plek: Daar werd ik dronken met de huiskat, Arno, Raymond, Johan Verminnen en consorten. Soms mis ik Brussel. Soms he, soms want ik blijf voor altijd in Amsterdam wonen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ah we zijn verhuisd :)
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
25-03-2018 21:15
:cheer: eersie
Nee hoor, ik was al thuis in Brussel :puh: :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
25-03-2018 21:12
Ben er nog nooit geweest..............
Zo'n jaar geleden wel bijna, maar niemand wilde mee. Nu beetje plaatjes zitten googelen en een volgende keer gewoon in mijn eentje plannen denk ik :)
Doen en dan wacht ik je daar op :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oh ik was al op zoek naar plaatjes van zonnige terrasjes, maar Brussel is ook leuk! Lang geleden dat ik daar was, met mijn ouders nog...
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
25-03-2018 21:22
Oh ik was al op zoek naar plaatjes van zonnige terrasjes, maar Brussel is ook leuk! Lang geleden dat ik daar was, met mijn ouders nog...
:hug: Tijd om die stad opnieuw te ontdekken. *disclaimer: ik heb geen nieuwe baan bij de toeristische dienst van Brussel* Maar het is en blijft wel een fucking interessante stad. Al geef ik toe dat ze totaal niet toegankelijk is en je haar onderhuids moet leren kennen. Man heeft er nooit geaard. Ik zie de schoonheid in de lelijkheid en -ondanks al mijn omzwervingen en keuzes - heb ik een klein hartje voor Brussel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Brussel :heart:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er twee keer ofzo geweest. Een keer met man alleen omdat ik menneke pis wilde zien en een keer met vrienden. Toen ook in zo'n mooi oud café geweest maar geen idee meer hoe dat heette.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel een stamcaféexcursieweekend aankomen onder leiding van Oudblond :hyper:
Ik ben er twee keer geweest herinner ik me ineens, oook nog eens een dagje met een vriendin. Maar beide keren zijn minimaal 25 jaar geleden.

Maar Oudblond heeft eerst een ander reisweekend zag ik. Volgens mij mag jij er bij je man op vertrouwen dat je het leuk gaat vinden. Net zoals jij een feestavond voor hem leuk kunt maken met zonder in de belangstelling te staan. Komt vast helemaal goed :bigkiss:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook.
En checkt in voor t weekendexcursie gedeelte. Vaak doorheen gereden, maar daadwerkelijk 1x er geweest.
Alle reacties Link kopieren
Zoo, getest.
Negatief.
Alle reacties Link kopieren
Dat is alvast een opluchting Aza. Sterkte met alle andere narigheden :hug:

Mogguh stammers. *Gaap*. Ik vind zomertijd stom.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben dus gisteren en vandaag tegen 9 uur wakker geworden ipv om half 8 dus dit voelt voor mij fijner. Al ben ik nog steeds niet uitgeslapen als ik wakker word maar dat ligt denk ik aan ons matras. Denk dat we binnenkort echt eens nieuwe moeten.
Azarole schreef:
26-03-2018 10:32
Zoo, getest.
Negatief.
Opluchting Aza! ( neem ik aan?)


Goedemorgen op deze Brusselse ochtend.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Aza, dan is die zorg weg.

Ik was even boodschappen doen maar wat was het koud zeg. Gelukkig begint nu de zon te schijnen ipv de mist dat oogt tenminste fijner.
Alle reacties Link kopieren
Voor nu een opluchting. Mijn beste vriendin zei al: heb je vanmiddag je menstruatie.
En anders? Anders volgende week maar even nog een testje er tegenaan gooien X-D.
Alle reacties Link kopieren
Oke, vriend is op de hoogte. Daar ook opluchting.

Krijg ik een tijd later een foto van z'n werk. Waarin rode inkt over de vloer ligt. Met de mededeling. Technisch gezien is dit ook een maandelijks probleem (iedere maand gebeurt het wel dat er inkt over de vloer gaat, in z'n werk).
Toevallig nu met rood.

Mijn reactie: Ik lig hier achter m'n bureau helemaal dubbel, gewoon z'n droogheid.
Alle reacties Link kopieren
(Oh en erbij gezegd dat ik nu snap dat het daar in vlagen gaat. De machine heeft gewoon zo'n circulatie als vrouwen)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Aza :)

Nou ik zal zo eens op de fiets stappen. Heb vandaag eigenlijk niet zoveel zin. Heb doordat ik gisteren gewerkt heb niet echt het gevoel dat ik weekend heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
26-03-2018 13:20
(Oh en erbij gezegd dat ik nu snap dat het daar in vlagen gaat. De machine heeft gewoon zo'n circulatie als vrouwen)
Circulatie? Da*** Cyclus. Stom woordenboek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven