buren

26-03-2018 20:38 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff nooit gedacht dat ik buren zo vervelend kon vinden woon hier ruim 10 jaar en nooit geen problemen gehad met de 2 vorige gezinnen.Het begon met in de nacht luide kreten vd buurvrouw plm 3 x sinds ze hier nu paar weken wonen. Dan is er een hond sinds een week die ontzettend veel blaft en de bewoners zelf zijn heel de dag werken. En vandaag begon men weer rond half 8 te boren en mijn zoontje van 2 lag net van 19,00 op bedje. waardoor hij huilend wakker werd. Ik word hier echt geïrriteerd van wat zou jij doen......vandaag maar niks meer want ik voel adrenaline
Noicecanceling headset.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, nooit geen problemen met de buren gehad. Dat moet een hel zijn....
Alle reacties Link kopieren
Kreten van de buurvrouw: als in seks of als in ruzie? Beide zou ik niks mee doen, te ongemakkelijk.
Hond: zou ik melden. Misschien denken de buren dat de hond prima alleen kan zijn terwijl hij dikke verlatingsangst heeft.
Boren: is ook maar tijdelijk denk ik? Bij een rijtjeshuis horen leefgeluiden en soms wat meer zoals klussen en feestjes. Dat is het leven. Ze horen jouw kind waarschijnlijk ook huilen.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
:'( :'(
Moiren’ schreef:
26-03-2018 20:40
Noicecanceling headset.
Boren mag gewoon nog om deze tijd, dat die hond blaft zou ik wel melden trouwens
He vervelend! Ik woon ook in een super gehorig rijtjeshuis maar heb gelukkig rustige buren. Over die hond zou ik zeker iets zeggen! Mijn vorige hond bleek ook non-stop te blaffen zodra ik even van huis was. Ik was heel blij dat ze me dat gezegd hebben want toen kon ik er iets aan doen. Over dat gegil en geboor zou ik niet meteen iets zeggen. 19.30 is niet echt een gekke tijd om even te boren. Al snap ik wel dat het heel vervelend is met een jong kindje.
bibi70 schreef:
26-03-2018 20:47
:'( :'(
Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Als jij met al je buren altijd problemen hebt dan ligt het denk ik toch aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk ben je door de nachtelijke luidruchtigheid nogal gespitst geraakt op de geluiden.

Effectje :iemand die zich mateloos stoort aan het feit dat jij een appel eet en dit met je deelt. Sindsdien hoor je zelf ook iedereen die in jouw buurt een appel eet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
26-03-2018 20:40
Noicecanceling headset.
Oh die heb ik ook :-) Wel heel fijn maar of dat het oplost voor TO vraag ik me af...
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
26-03-2018 20:49
Hoezo?

Misschien wel omdat het noise cancelling is?
s-groot wijzigde dit bericht op 26-03-2018 20:52
1.50% gewijzigd
S-Groot schreef:
26-03-2018 20:50
Als jij met al je buren altijd problemen hebt dan ligt het denk ik toch aan jou.
Huh? Ze heeft toch nog nooit problemen gehad de afgelopen 10jr?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
26-03-2018 20:50
Als jij met al je buren altijd problemen hebt dan ligt het denk ik toch aan jou.
;-D
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
26-03-2018 20:52
Huh? Ze heeft toch nog nooit problemen gehad de afgelopen 10jr?
Nooit geen = altijd...
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
26-03-2018 20:52
Huh? Ze heeft toch nog nooit problemen gehad de afgelopen 10jr?

Juist wel! Al tien jaar, staat in de OP.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
26-03-2018 20:53
Juist wel! Al tien jaar, staat in de OP.
Ja, dat ze daar tien jaren zonder problemen heeft gewoond
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
26-03-2018 20:50
Als jij met al je buren altijd problemen hebt dan ligt het denk ik toch aan jou.
Nog nooit geen problemen gehad waar baseer je dit op
bibi70 schreef:
26-03-2018 20:56
Nog nooit geen problemen gehad waar baseer je dit op
'Nooit geen' is een dubbele ontkenning.
Alle reacties Link kopieren
bibi70 schreef:
26-03-2018 20:56
Nog nooit geen problemen gehad waar baseer je dit op
Hierop.
Feitelijk schrijf je hier dat je nooit+geen (= altijd) problemen hebt gehad in die tien jaren. Een grappige of niet grappige wijze om jou dus duidelijk te maken dat je de zin niet correct geschreven hebt. Het ligt aan jouw gevoel voor humor of jij het als grappig of als niet grappig ervaart.
enn wijzigde dit bericht op 26-03-2018 21:05
1.64% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
S-Groot schreef:
26-03-2018 20:53
Juist wel! Al tien jaar, staat in de OP.
Welnee dan moet je beter lezen
Enn schreef:
26-03-2018 21:04
Hierop.
Feitelijk schrijf je hier dat je nooit+geen (= altijd) problemen hebt gehad in die tien jaren. Grappige of niet grappige wijze om jou duidelijk te maken dat je de zin niet correct geschreven hebt. Het ligt aan jouw gevoel voor humor of jij het als grappig of als niet grappig ervaart.
Pffff :facepalm: Dankje voor je uitleg, ik had 'm even gemist
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
26-03-2018 21:05
Pffff :facepalm: Dankje voor je uitleg, ik had 'm even gemist
Jah... nogmaals het ligt aan het gevoel voor humor hoe iemand dit waardeert.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
26-03-2018 20:40
Noicecanceling headset.
zal haar zoontje lekker mee slapen.....
Ik zou wel wat zeggen van de hond. en als die klusgeluiden vaker ‘s avonds voorkomen zou ik er ook wat van zeggen, tenminste vragen of ze rekening willen houden met je zoontje, als in die herriedingen voor 19.30 uur willen doen.
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
26-03-2018 21:08
zal haar zoontje lekker mee slapen.....
Ik zou wel wat zeggen van de hond. en als die klusgeluiden vaker ‘s avonds voorkomen zou ik er ook wat van zeggen, tenminste vragen of ze rekening willen houden met je zoontje, als in die herriedingen voor 19.30 uur willen doen.
Alsof er dagelijks geboord wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven