Hoe verwijder ik een beveiliging tag?

01-04-2018 12:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey,

Ik heb een probleempje. Laatst ben ik met een vriendin gaan shoppen in Antwerpen. Daar heb ik dus van alles gekocht en onder andere een wit blousje. Toen ik thuis was zag ik dat de beveiliging tag er nog op zat. (zo'n wit ding of zwart ding dat zorgt dat je niks kan stelen). Geen idee waarom de poortjes niet afgingen, maar anyway, ik weet dus niet hoe ik dat stomme ding eraf krijg. Ik had op andere sites gezien dat mensen gewoon terug naar de winkel waren gegaan, maar toen ik dat gisteren probeerde zeiden ze allemaal dat ze een andere soort tag hadden en deze dus niet konden verwijderen. Toen dacht ik van, dan probeer ik het zelf maar. Maar toen las ik weer de website, en stond daar dat je het vooral niet zelf moet proberen aangezien er inkt in de tag kan zitten die je hele product kan ruïneren. En aangezien het een duur WIT blousje is, wil ik dat natuurlijk al helemaal niet!

Nu hoop ik dat iemand weet hoe je kan zien of er inkt in de tag zit en hoe ik dat ding eraf kan krijgen, en zo niet, wat ik anders zou moeten doen.

Alvast bedankt!

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je even bellen naar de winkel in Antwerpen waar je het gekocht hebt om het te vragen?
Terug naar Antwerpen dan maar.
Alle reacties Link kopieren
ja idd ik ga de zaak wel ff opbellen en vragen hoe het verder moet.
Zware magneet erop.

En anders (als de tag in een naad zit) lostornen en later weer repareren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gehad, eigenwijs zelf los gewrikt.
Mijn muts werd er helaas niet mooier op.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ze ook opbellen. Misschien kan het blousje met een post heen en weer (liefst op hun kosten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven