wtf

15-04-2018 15:29 26 berichten
Ok weer een topic over 'lees ook' maar dit vind ik toch zo enorm vaag (ik vat het samen zo dat niemand hoeft te klikken).

Geile neuqsex verhalen rubriek waar in 'lezeressen' hun geile ervaringen anoniem delen.

Dit keertje een meisje dat telefonische sales doet en dat het niet lukt, en uit frustratie zegt dat ze 'alles voor een koop zou doen.' Manager heeft haar gehoord en zegt tegen alle mannen 'als jullie x sales halen, dan doet meisje alles'. Dus zo gezegd zo gedaan en uiteindelijk neuken alle mannelijke collega's haar in de kamer van de manager. En ze vindt het nog leuk ook.

Wat is hier dan de boodschap van? Dat je manager je onder druk zet om met al je collega's sex te hebben tegelijk en dat dat ok is, want uiteindelijk kom ook jij klaar? zoiets? Of misschien een nieuwe management tool om je bedrijf financieel gezond te houden?

Raad verder in de comments ;-)

P.S. : natuurlijk is dat verhaal verzonnen, maar ik vraag me af wie bij de redactie dan dit idee had en er nog mee door ging ook.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat is hier de boodschap van? Mmm. Misschien : inspireren. Zo van, leuk ook je saaie kantoorbaan op door een spontane orgie te organiseren!
Jufjoke schreef:
15-04-2018 15:33
Tja, wat is hier de boodschap van? Mmm. Misschien : inspireren. Zo van, leuk ook je saaie kantoorbaan op door een spontane orgie te organiseren!
die clickbait doet me altijd denken aan van die advertenties met 'doctors hate him! man cures stage IV cancer with ONE SIMPLE TRICK'

Maar serieus, wat is hier zo vrij gevochten en typisch Viva aan om je aan te laten praten een gangbang te verzorgen voor je collega's. Gratis.
Nou het was tijdens werktijd, dus niet gratis
strikjemetstippels schreef:
15-04-2018 15:36
die clickbait doet me altijd denken aan van die advertenties met 'doctors hate him! man cures stage IV cancer with ONE SIMPLE TRICK'

Maar serieus, wat is hier zo vrij gevochten en typisch Viva aan om je aan te laten praten een gangbang te verzorgen voor je collega's. Gratis.
Nouja zeg, dat je dat niet snapt. Tsss.
Maar nu even:

- Gabbermuziek op de achtergrond in een callcenter
- Een meisje wat zich moet laten verkrachten omdat ze geen orders binnen haalt
- Een bel die geluidt wordt als iemand een order binnenhaalt

Is dit Viva's idee van een erotisch verhaal? :wtf:
Framberry schreef:
15-04-2018 16:02
Nou het was tijdens werktijd, dus niet gratis
Nou 9 euro per uur daar doe je het toch niet voor lijkt me :P
lise1985 schreef:
15-04-2018 16:46
Maar nu even:

- Gabbermuziek op de achtergrond in een callcenter
- Een meisje wat zich moet laten verkrachten omdat ze geen orders binnen haalt
- Een bel die geluidt wordt als iemand een order binnenhaalt

Is dit Viva's idee van een erotisch verhaal? :wtf:
Ho ho, ze zei zelf dat ze alles zou doen he, dus dan is het alleen maar normaal dat de manager haar zich aan die uitspraak herinnert.

:wtf:
strikjemetstippels schreef:
15-04-2018 16:52
Ho ho, ze zei zelf dat ze alles zou doen he, dus dan is het alleen maar normaal dat de manager haar zich aan die uitspraak herinnert.

:wtf:
Ja, want dan denk je meteen aan het uitwonen van je medewerkster :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Man, man, wat een idioterie :facepalm:

Waar speelt dit? Het Sanoma hoofdkantoor soms? Dan snap ik wel dat dit forum geen prioriteit is.

Framberry schreef:
15-04-2018 16:02
Nou het was tijdens werktijd, dus niet gratis
Rondje van de baas! :cheers:
tu1nhek schreef:
15-04-2018 17:09
Rondje van de baas! :cheers:
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Waarom klik je dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
15-04-2018 17:14
Waarom klik je dan?
masochisme.

Misschien kan ik ook mijn verhaal anoniem in sturen hoe ik op de 'lees ook' topics klik :P
Ergens bespeur ik toch een diep weggestopt verlangen om door minstens alle mannen van je blok genomen te worden in een gangbangsessie. Oh, en die knappert van 2 blokken verder. Die moet er wel bij zijn natuurlijk.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 17:21
0.47% gewijzigd
Het is heel simpel: zo lang jullie er op blijven klikken blijven zij die meuk schrijven. :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-04-2018 17:21
Het is heel simpel: zo lang jullie er op blijven klikken blijven zij die meuk schrijven. :thumbsup:
Precies. Dan ook niet zeiken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RikM schreef:
15-04-2018 17:21
Het is heel simpel: zo lang jullie er op blijven klikken blijven zij die meuk schrijven. :thumbsup:
joh, het is toch ook grappig om je te bedenken dat van die degelijke Groenlinks stemmende meisjes met een regenboogsticker op hun laptop dit soort dingen schrijven, of niet?
Amant schreef:
15-04-2018 17:20
Ergens bespeur ik toch een diep weggestopt verlangen om door minstens alle mannen van je blok genomen te worden in een gangbangsessie. Oh, en die knappert van 2 blokken verder. Die moet er wel bij zijn natuurlijk.
wat weet jij wat ik niet weet??

(die knappert van 2 blokken verder dan bedoel ik)
Ik vind het niet niks hoor; al die steigerende pikken ontvangen in jouw complot om je schijnbaar argeloos ook door die ene knappert van 2 blokken verder te kunnen laten nemen.

Kudo’s voor je standvastigheid. Jij komt er wel ;-D
Grobbekuiken_ schreef:
15-04-2018 17:06
Man, man, wat een idioterie :facepalm:

Waar speelt dit? Het Sanoma hoofdkantoor soms? Dan snap ik wel dat dit forum geen prioriteit is.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 110 mannenlijke collega's en de meesten zijn lasser. Gelukkig heb ik de targets al gehaald deze maand.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben weer een nieuwe vrucht bedacht om een "spannend"plaatje te maken. Een sinaasappel dit keer. Ik sla over
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind dit wel seksistisch. Wat moeten de vrouwelijke collega's dan doen? Die moeten toch ook beloond worden voor hun harde werk.
En nu fantaseren we opeens allemaal over vrouwenliefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven