Waarvan krijg jij de slappe lach?

16-04-2018 13:34 32 berichten
Kijk voor het eerst en toevallig een programma waarin het volgende aan bod komt:

Gezin met 12 kinderen.

Moeder verduidelijkt dat haar hormonale anticonceptie ziek maakt. Sterilisatie wilde ze wel echter telkens gooide een zwangerschap roet in het eten.
Vader antwoord op de vraag waarom er niet door hem aan anticonceptie gedacht werd: hij is milieubewust. Condooms zijn van plastic!


Vervolgens filmt de ploeg het gezin tijdens het diner. En wat blijkt, het voltallige gezin van 2 volwassenen en 12 kinderen dinert van plastic wegwerpborden en plastic wegwerpkommen.

:rofl:

(Eigenlijk wilde ik deze ervaring “gewoon” met jullie delen. Zo veel humor kon ik gewoonweg niet in mijn eentje handelen op deze mooie maandagmiddag).
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Welk programma is dat?
Duits programma......Hebammen im einsatz. Gaat om kraamhulp, verloskundigen en zwangeren. Aldagelijkse praktijk in beeld. Een kijkje in de keuken van deze mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind veel dingen wel op een of andere manier grappig, maar ik heb zelden de slappe lach om iets.
We should have each other with cream.
Alle reacties Link kopieren
:HA:


Ik heb het, heel lullig, als mensen zich stoten of vallen. (Zonder al te veel pijn)
Ik heb pas een halfuur de slappe lach gehad in het restaurant van de Ikea toen een meneer zn hoofd stootte tegen een lamp. En die lamp die dan nog 2 minuten nabungelt. Ik kan er niks aan doen. :facepalm:

Of een dronken echtpaar wat mij pas passeerde op de fiets, schelden tegen elkaar. Vrouw achterop. Vol de struiken in rijden met zn twee, in slow motion. Daarna nog bozer zijn op elkaar. Dan kan je me opvegen. ;-D
Die van de OP vind ik gewoon genant. IQ van een stoeptegel.

Ik kan ook lachen over mensen die klunzig vallen bij sporten vooral.
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
16-04-2018 13:42
:HA:


Ik heb het, heel lullig, als mensen zich stoten of vallen. (Zonder al te veel pijn)
Ik heb pas een halfuur de slappe lach gehad in het restaurant van de Ikea toen een meneer zn hoofd stootte tegen een lamp. En die lamp die dan nog 2 minuten nabungelt. Ik kan er niks aan doen. :facepalm:

Of een dronken echtpaar wat mij pas passeerde op de fiets, schelden tegen elkaar. Vrouw achterop. Vol de struiken in rijden met zn twee, in slow motion. Daarna nog bozer zijn op elkaar. Dan kan je me opvegen. ;-D
:rofl:
Ik zie het voor me. Heerlijk. Ik krijg ook altijd de slappe lach om dat soort dingen ja. Kan ook nog steeds in een deuk liggen om zo'n belegen programma als "de leukste thuis" - al schaam ik me daar wel een beetje voor eigenlijk :facepalm:
Verder vind ik heel veel dingen grappig op allerlei niveau maar echt dat buikpijn- en tranen-over-de-wangen lachen, dat is toch wel een categorie apart.
Nothing happens for a reason
Homevideos vind ik te vaak over kinderen gaan en dat vind ik niet grappig.
Geniaal :HA: how bedenk je zo iets!
Alle reacties Link kopieren
- Moppen over seks en vieze woorden.
- Mr. Bean.
- Als iemand een aanstekelijk lachje heeft, ook al weet ik niet waar het over gaat.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-04-2018 13:50
Homevideos vind ik te vaak over kinderen gaan en dat vind ik niet grappig.
Die met kinderen vind ik ook altijd stom.
Maar met dieren, of volwassenen die op hun plaat gaan..... hou op schei uit :-D
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet vaak meer de slappe lach, helaas. Maar ik heb een aantal jaar terug ontzettend moeten lachen om een filmpje waarin Wim van de Camp, van het CDA, campagne voerde in een luchtballon. Telkens als hij aan het woord was, werd hij overstemd door het geluid van het aangassen van die ballon. Zo hilarisch, als ik er nu over vertel tegen iemand, krijg ik wederom de slappe lach. Helaas kan ik het filmpje niet meer terugvinden, men heeft die afgang vakkundig verwijderd, blijkbaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-04-2018 13:50
Homevideos vind ik te vaak over kinderen gaan en dat vind ik niet grappig.
Vind ik ook. Met volwassenen vind ik het trouwens ook vaak niet grappig. Soms zijn ze echt heel erg pijnlijk. Ik snap echt niet waarom dat grappig zou zijn.

Ik had laatst trouwens de slappe lach toen mijn zus een verhaal vertelde over hoe een stokbrood ontploft was. Ik kende het verhaal al, maar het blijft gewoon heel erg grappig.
drackie wijzigde dit bericht op 16-04-2018 14:09
22.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O ja, en de aflevering van South Park waarin een van de vaders van de jochies zich laat ombouwen tot dolfijn. Tranen met tuiten lach ik daarom, samen met mijn zoons.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
toch wel homevideo's, vooral met een vriendin en een glaasje wijn achter de kiezen

Maar kan met mijn beste vriendin ook nog steeds bijna puberaal de slappe lach krijgen, om vrijwel niks
Ik krijg standaard de slappe lach als ik met vriendinnen op stap ga, er zit er 1 bij die heeft van die gortdroge humor en dan ga ik echt stuk.
Als ik moe ben dan komt alles nog wat beter binnen ofzo, als ik dan moet lachen dan krijg ik vaak de slappe lach meestal bij Ridiculousness op MTV
Alle reacties Link kopieren
Dat van de OP geeft mij hoogstens een lichte glimlach, ik vind dat ook niet echt humor eigenlijk. Meer dom gedrag.

De echte slappe lach heb ik volgens mij al niet meer gehad sinds kindertijd, maar ik kan altijd wel hard lachen om de droge humor van mijn man of de platte/sarcastische humor van mijn vrienden en vriendinnen. Een wijntje helpt daar meestal wel bij.
queenarachnia wijzigde dit bericht op 16-04-2018 14:30
0.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg vanochtend nog de slappe lach om mijn hond. We moeten momenteel vroeg op ivm bouwvakkers rond het huis, maar mijn hond is toch echt meer van het uitslapen. Bij elke poging die ik onderneem om hem in beweging te krijgen, doet hij het tegenovergestelde. Ogen dicht en snurken als je hem aanspreekt, op zijn rug rollen voor een aai over zijn buik als je probeert hem aan te lijnen, enz. Echt te grappig wat die hond allemaal bedenkt en uit de kast trekt om vooral maar niet op te hoeven staan.

Vorige week de slappe lach gekregen tijdens een gezelschapsspel. Een speler deed een hele domme set en had dat niet gaten, maar de anderen zagen het wel. Iedere andere speler probeerde het lachen in te houden, maar dat ging helemaal mis toen we elkaar aankeken.
Alle reacties Link kopieren
Van die Sinterklaas bloopers, daar kan ik echt vreselijk om lachen, de sint die van zijn paard valt , echt hilarisch.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
French & Saunders
Monty Python

(Hoop dat ik het goed schrijf, ben niet helder op het moment)
Als ik nadenk kom ik tot de conclusie dat ik vroeger, als kind, echt hartelijk en smakelijk de slappe lach kon hebben. Inmiddels lukt dat niet meer snel om iets.

Ik had vroeger een vriendin, die hoefde ik slechts aan te kijken en het was raak.

Ooit zat ze op mijn stuur (fiets) en reed ik per ongeluk tegen een stoeprand op. Ze maakte een boogje over kop, stond op, en zei droog......asjemenou. Dat is echt zoiets.......die droge reactie, dan pies ik in mijn broek.
Alle reacties Link kopieren
Achter elkaar gemonteerde fimpjes bij funniest home video's, daar krijg ik de slappe lach van.
Heb me ooit bescheurd om Bert Visscher, de scene over origami.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Cabaret van Ali B :rofl:
Live your dreams and never wake up
Alle reacties Link kopieren
Ik gaf laatst mijn broer een high five, maar ik sloeg zo hard dat hij opzij viel, ( op de bank )toen heb ik zo hard gelachen! Ik en man hebben regelmatig de slappe lach, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
ik krijg om de meest rare dingen de slappe lach, lag al bijna in de scheur om jullie verhalen hier boven :hihi:

serie's als Brooklyn 999 werken ook op mijn lachspieren en als ik iemand anders zie lachen.

vriend en ik hadden het ergens weet niet meer precies wat maar ik zei toen: ik zag laatst een vrouw haar hond uitlaten in haar badjas
waarop vriend heel droog en plat zegt was zeker een auwe temeier
nh ik ging stuk heb denk ik een half uur in een deuk gelegen kon echt niet meer stoppen iedere keer als ik naar vriend keek begon ik opnieuw :rofl:

en een keer bij een show van Gabriel Iglesias, kreeg ik zo''n een erge slappe lach aanval dat ik bijna geen adem kreeg
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven