Wish: toppers en floppers

18-04-2018 23:16 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af wat er gekocht wordt bij Wish en of het product aan de wensen voldeed, of toch niet naar wens was.

Vertel hier je toppers en floppers ;-)!
Alle reacties Link kopieren
To trapt af :
Ik heb er tekenspullen gekocht en deze bevielen goed.

Ik zit er nu over na te denken om herbruikbare rietjes te bestellen, iemand ervaring met dit product?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik herbruikbare metalen rietjes. Werkt goed, bespaar je het milieu weer onnodig plastic. Niet bij Wish gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit momenteel in een net bezorgde hoodie van wish. Voor dat geld hoor je mij niet klagen.

Verder is er nog zo'n zelf bouw miniatuur onderweg. Ben benieuwd wat dat is.

Ik vind t wel raar dat je per artikel verzendkosten betaald. :-|
Kristallenbolletje schreef:
18-04-2018 23:20
Ik zit er nu over na te denken om herbruikbare rietjes te bestellen, iemand ervaring met dit product?
Oké, ik lees dus herbruikbare Nietjes. Leek me niet zo handig :$

En hoe maak je die rietjes in vredesnaam weer goed schoon?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb matte lipstick besteld, bij verschillende verkopers in verschillende kleuren. Allemaal ongeveer €1, en de kwaliteit verbaasd me werkelijk. Blijft goed zitten en mooie kleur. Dat is een top wat mij betreft!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
En kinderkleding, ook tegen verwachting in mooi en goed spul.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Ow ja en er is nog een jas (parka met capuchon) voor me onderweg.
Ik heb dit shirt besteld, en de boobies waren er scheef opgedrukt :mrgreen:

https://www.wish.com/c/59478467ecf7c85d ... gLgzPD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Telefoonhoesjes zijn top! En make up kwasten
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog nooit van gehoord.
chocolol schreef:
19-04-2018 00:22
Ik gebruik herbruikbare metalen rietjes. Werkt goed, bespaar je het milieu weer onnodig plastic. Niet bij Wish gekocht.
Hoe krijg je die goed schoon en gaan ze niet roesten?
Restera schreef:
19-04-2018 01:18
Ik heb matte lipstick besteld, bij verschillende verkopers in verschillende kleuren. Allemaal ongeveer €1, en de kwaliteit verbaasd me werkelijk. Blijft goed zitten en mooie kleur. Dat is een top wat mij betreft!
Make-up zou ik nooit zo uit China kopen, je weet niet wat voor rotzooi er misschien inzit. Zeker iets dat je op je gezicht smeert zou ik hier kopen waar de controle strenger is.
Alle reacties Link kopieren
Een Microfoon , die bij de muziekwinkel de helft meer kost. Heb er alleen 2 weken op moeten wachten. Prima verpakt en hij doet het goed!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Bij Wish nog nooit iets besteld. Wel al vanalles bij Aliexpress, vooral de zilveren juwelen zijn een aanrader. Voor 1 a 2 euro al mooie stukken gekocht en ze kunnen mij niet bedotten qua materiaal, want dan krijg ik uitslag. Altijd echt zilver.
Manlief koopt er regelmatig kleine elektronica zoals opladers of kabeltjes voor GSM, ook altijd prima van kwaliteit.

Make-up heb ik nog nooit durven kopen in China. Toch al veel slechte verhalen gelezen.
Always believe that something wonderful is about to happen.
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig schijnen de online bestellingen bij chinese websites rond 30% uit te maken van alle bestellingen hoorde ik ergens op tv of radio zeggen. Dat klinkt niet goed voor de economie.

Maar: ik besteed daar veel minder dan 1% van mijn inkomen. Het gaat meestal om een aparte plug of snoer die je nergens anders kan krijgen.

Bij Wish heb ik nog nooit besteld omdat ik daar eerst een account moet aanmaken voordat ik de website mag bezoeken wat ik wel een drempel vind.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ooit houten speelgoed gekocht welke geverfd was. Paar keer aan sabbelen en uk zat onder de verf, vanaf toen besloten er niks meer voor baby's/kinderen te kopen. Wel eens een slab met opvangbakje gekocht en daar erg tevreden mee.
Eens een jas die er totaal anders uit zag in het echt (lelijk!), een vest waar ik heel blij mee ben en een hoody die er naar 3x wassen niet meer uit zag.

Ik geef toch liever wat meer uit voor meer kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Ik bestelde via Ali één plug en ik kreeg een setje van drie voor anderhalve euro. Hoewel; ik weet niet hoe ik hem zou kunnen verliezen. Werkt top dat ding.

Ik heb er ook een DAC gekocht waarmee je je oude analoge apparatuur kan upgraden naar digitale kwaliteit. Voor ergens tussen de 5 en 10 euro.

Tot voor kort een spree aan diamond paintings maar ik heb niet veel plek meer dus daar is een pauze in gekomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Make-up, tja ik weet niet of de kleur wel goed weergegeven kan worden op mijn scherm. Wat heb je aan een lipstick in de verkeerde kleur?

Bij Action koop je ook chinese spullen maar kan je ze wel eerst zien en gaat er toch een winstmarge van naar (rijke) westerse stinkerds.
retrostar wijzigde dit bericht op 19-04-2018 08:30
0.37% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
19-04-2018 01:08
Oké, ik lees dus herbruikbare Nietjes. Leek me niet zo handig :$

En hoe maak je die rietjes in vredesnaam weer goed schoon?

Off topic maar er bestaat wel zoiets als een 'nietjesmachine zonder nietjes', waar je dacht ik max. 5 bladen mee aan elkaar kunt maken maar het werkt wel erg goed.

Dit is eigenlijk gewoon een ordinaire tvp :whistle:
Alle reacties Link kopieren
niekie1 schreef:
19-04-2018 06:30
Hoe krijg je die goed schoon en gaan ze niet roesten?
Metalen rietjes zijn gemaakt van rvs (de soorten die ik ken iig, ik heb geen ervaring met wish), dus roesten als het goed is niet. Er bestaan kleine borsteltjes om ze van binnen schoon te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek eigenlijk kwaliteitspunaises die je dus succesvol in een houten plank kan drukken. En heel gladde kopspelden die je stof niet verwoesten. En theelichtjes die niet stinken. Sterke wasknijpers die de was niet loslaten. zodat alles op de grond ligt.

Ik weet dus niet meer waar je deze essentiële spullen in goede (normale) kwaliteit kan kopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De rest weet ik niet, maar voor mij voldoen de houten wasknijpers van sorbo, gewoon bij de supermarkt het best. Blijven zelfs de zware werkbroeken van man mee hangen.

Wish nog nooit besteld, maar bij Ali zat, vaak kleine dingetjes voor de kinderen (idd geen babies meer) zoals poppenkleertjes, fixet cube, thema poppetjes zoals pj masks en pyjamas /kleding, maar mijn 6 jarige heeft dan wel spontaan draagmaat 10 jaar, en ze is echt niet groot.

Ook wel electronica en onderdelen voor electronica of de auto, allemaal prima spul.

Op het eerste jurkje (te klein dus) voor dochter na geen miskopen gehad. (en die jurk kon door naar zusje, dus eigenlijk ook niet eens een echte miskoop)
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
19-04-2018 06:35
Make-up zou ik nooit zo uit China kopen, je weet niet wat voor rotzooi er misschien inzit. Zeker iets dat je op je gezicht smeert zou ik hier kopen waar de controle strenger is.
China is qua controle op make-up best heel streng. Wat mij meer stoort is het feit dat dierproeven in China verplicht zijn. Terwijl er zoveel goede budget make-up in Nederland te verkrijgen is wat wel dierproefvrij is. Ik heb fantastische lippenstiften van 3-4 euro die dierproefvrij zijn.
Alle reacties Link kopieren
freya25 schreef:
19-04-2018 09:02
De rest weet ik niet, maar voor mij voldoen de houten wasknijpers van sorbo, gewoon bij de supermarkt het best. Blijven zelfs de zware werkbroeken van man mee hangen.
Ah ja, die hebben hopelijk nog dezelfde kwaliteit. Best mogelijk dat er inmiddels ook heel goede nieuwe worden geproduceerd die ik gemist heb maar dan moet je van tijd tot tijd iets kopen en proberen en bereid zijn om weg te gooien wat niet goed genoeg is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven