Levensveranderende tips

21-04-2018 08:41 57 berichten
Lang heb je ze voor jezelf gehouden. De zon schijnt. Het is nu de tijd om ze te delen.

TO start:

Tegen uitstelgedrag is dit een goede tip.

Mel Robbins - 5 seconde methode

https://m.youtube.com/watch?v=Lp7E973zozc

———————

Nice to know tips :winkie:

Als het ‘s nachts benauwd is, biedt mijn iPhone mij verkoeling. Die dingen blijven koud. Heerlijk mijn koude iPhone even op mijn tiet of tegen mijn buik, bovenarm of in mijn nek, en ik slaap weer als een lammetje.

Okay nog een.
Na jarenlange schonewasleed met het weer een setje maken (twee dezelfde sokken tot een bolletje maken) van gewassen sokken en altijd wel een aantal niet matchende sokken overhouden, las ik ooit ergens een hele simpele tip (dat ik daar niet zelf op gekomen was). Onze sokken doen we nu als setje (bolletje) in de wasmand. Waardoor er nooit verdwaalde niet matchende sokken overblijven. Dus losse sokken in de wasmand is een taboe! Bolletjes maken, bolletjes, bolletjes. (Voordat ze de wasmachine ingaan haal je ze uit elkaar.)
anoniem_362855 wijzigde dit bericht op 21-04-2018 10:05
18.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Levensveranderend.... :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoe veranderd dat je leven je telefoon tegen je tiet houden? :hyper:
Ik gooi even een dooddoender er in, wat een mooi leven heb je ook he. Als dit je leven veranderd.
8102 schreef:
21-04-2018 08:43
Hoe veranderd dat je leven je telefoon tegen je tiet houden? :hyper:
Verbeterde nachtrust.
8102 schreef:
21-04-2018 08:44
Ik gooi even een dooddoender er in, wat een mooi leven heb je ook he. Als dit je leven veranderd.
Dat is waar.

Wat ook waar is, alle beetjes helpen.
Alle reacties Link kopieren
het boek spiegelogie van Willem de Ridder
miedo schreef:
21-04-2018 08:55
het boek spiegelogie van Willem de Ridder
Ja die is goed.
Norman Vincent Peale

- You can if you think you can
- The power of positive thinking
De binnenste sok komt dan nooit schoon de wasmachine uit, je hebt dan altijd een muffe stinkende sok aan je voet.

Hoe is dit dan levensverbeterend?
Alle reacties Link kopieren
Kumiko schreef:
21-04-2018 08:59
De binnenste sok komt dan nooit schoon de wasmachine uit, je hebt dan altijd een muffe stinkende sok aan je voet.

Hoe is dit dan levensverbeterend?

De buitenste ook niet, want opgepropt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kumiko schreef:
21-04-2018 08:59
De binnenste sok komt dan nooit schoon de wasmachine uit, je hebt dan altijd een muffe stinkende sok aan je voet.

Hoe is dit dan levensverbeterend?
Je haalt ze wel uit elkaar voordat je ze in de wasmachine doet.

:rofl: Ik ga dat er even bij zetten. Mijn man begreep dat eerst ook niet, wasde ze als bolletjes.
Kumiko schreef:
21-04-2018 08:59
De binnenste sok komt dan nooit schoon de wasmachine uit, je hebt dan altijd een muffe stinkende sok aan je voet.

Hoe is dit dan levensverbeterend?
Heb je ook tips?
himalaya schreef:
21-04-2018 09:02
De buitenste ook niet, want opgepropt.
Wat is jouw tip?
Jeetje. Wat een leuk topic.
Alle reacties Link kopieren
Waarom je druk maken om iets waarvan je toch niet weet of het überhaupt gaat gebeuren.
rosik wijzigde dit bericht op 21-04-2018 09:12
1.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar als je geen losse sokken meer hebt, waar stoppen de kinderen dan hun knuffels in? En dan moeten ze 2 setjes sokken openmaken om een setje naar hun voorkeur te vinden om aan te doen.
Mijn tip: gewoon accepteren dat een setje sokken ook uit 2 verschillende kleuren kan bestaan.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
21-04-2018 09:10
Maar als je geen losse sokken meer hebt, waar stoppen de kinderen dan hun knuffels in? En dan moeten ze 2 setjes sokken openmaken om een setje naar hun voorkeur te vinden om aan te doen.
Mijn tip: gewoon accepteren dat een setje sokken ook uit 2 verschillende kleuren kan bestaan.

Levensveranderend inderdaad.

Of allemaal dezelfde sokken kopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
rosik schreef:
21-04-2018 09:08
Waarom je druk maken om iets waarvan je toch niet weet of het überhaupt gaat gebeuren.
Dat is een goeie.
Dit vind ik zelf moeilijk, zeker wat onze kinderen betreft.
AnnA_C schreef:
21-04-2018 09:10
Maar als je geen losse sokken meer hebt, waar stoppen de kinderen dan hun knuffels in? En dan moeten ze 2 setjes sokken openmaken om een setje naar hun voorkeur te vinden om aan te doen.
Mijn tip: gewoon accepteren dat een setje sokken ook uit 2 verschillende kleuren kan bestaan.
Ga jij met verschillend gekleurde sokken de deur uit?
Het is toch niet alleen de kleur, maar ook de lengte, motief, materiaal, dikte.
himalaya schreef:
21-04-2018 09:13
Levensveranderend inderdaad.

Of allemaal dezelfde sokken kopen.
Kijk eens!
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, mijn kinderen wel. Ik heb allemaal dezelfde blauwe sokken, alle zwarte sokken zijn van mijn man en alle overige sokken zijn van de kinderen en die zijn dol op setjes die uit 2 verschillende sokken bestaan.
Naar mijn werk draag ik een panty, die zitten al aan elkaar.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Tampaxropeje schreef:
21-04-2018 09:19
Ga jij met verschillend gekleurde sokken de deur uit?
Het is toch niet alleen de kleur, maar ook de lengte, motief, materiaal, dikte.
Ik in nood wel. Evenals zoon, dochter. Man heeft het opgelost door allemaal dezelfde sokken te kopen. Vriendje van zoon komt hier ook regelmatig met 2 verschillende sokken aan.

Life is too short to waste on searching for matching socks. Of zoiets.
Een mobiele telefoon is niet koud.
En veel te klein om überhaupt verkoeling te kunnen geven.
Daarbij geeft een mobiele telefoon straling, dus om beter te kunnen slapen leg je dat ding ver weg. Uit de slaapkamer desnoods.
In plaats van die eyefoon op je tiet te leggen, kun je hem beter weggooien.

Dat verandert nl pas echt je leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven