Er op uit; bloesem Bommelerwaard

22-04-2018 08:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag vandaag met mijn kids naar de bloesem lekker wandelen wat mooie foto’s maken

Maar vind alleen georganiseerde lange routes met fiets of bus (die niet vandaag zijn)

Weet iemand van jullie een paar mooie plekjes waar je lekker zelf kunt wandelen?
Alle reacties Link kopieren
http://www.wandeleninrivierenland.nl/in ... elnetwerk/

Hier staat vast wel wat tussen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wil je per se vandaag? Zo bar veel te doen is er niet in de Bommelerwaard op zondag. Ik zou een andere dag kiezen of het in/rond Zaltbommel houden. Lieskampen is een mooi wandelgebied. Over de dijk wandelen is mooi. Rondom Slot Loevestein ook. Je zou evt. nog aan een strandje in Zaltbommel kunnen zitten.

Bloesem is vaak te vinden aan de rand van de dorpen zelf maar verwacht geen terras waar je lekker kunt zitten.
wij slapen nooit.
Ik zou de trein pakken naar Beesd en lekker gaan wandelen in de Mariënwaard. Beesd/Rhenoy/Geldermalsen. Het is er prachtig en genoeg tentjes om te rusten.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat TO naar de Tielerwaard of omgeving is gegaan ;-D . Daar is op zondag, denk ik, net wat meer te beleven. Ik ken de Bommelerwaard zeer goed alleen zondag is rustdag nl. Zaltbommel is dan nog de meest leuke optie.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven