Fotoboek maken

22-04-2018 21:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wordt volgende maand 21 en ik wil graag een fotoboek voor haar maken.
Ik heb zoiets nog nooit gedaan en vraag me af welke ik het best kan gebruiken. Ik zie bv. Kruidvat, Hema, Albelli. Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook verschillende sites waar je fotoboeken in elkaar kunt zetten en bestellen
Alle reacties Link kopieren
Albelli vind ik zelf erg fijn werken, goeie kwaliteit ook
Ouderwets knippen en plakken?
Als je een heleboel foto’s laat uitprinten en deze zelf in een hema-album plakt, met hier en daar een mooi tekstje, zin of woord wat bij jullie past erbij geschreven.
Vind ik een stuk persoonlijker overkomen dan zo’n standaard gedrukt album.

Al kan zo’n ‘kant-en-klaar’ album misschien wel veel beter bij jou en je dochter passen. Ik ken jullie natuurlijk niet!
En daar heb ik geen ervaring mee, sorry, weinig hulpvol dus ;)
Albelli is fijn zo wel als je het voor het eerst doet, als wanneer je meer tijd en ervaring hebt want er zitten leuke mogelijkheden in. Ook de klantenservice is fantastisch. Tip: schrijf je in voor de nieuwsbrief en wacht op een goede korting, ik betaal echt nooit de officiele prijs zoals die op de website genoemd wordt, maar wacht altijd op een aanbieding.
Calia schreef:
22-04-2018 22:05

Vind ik een stuk persoonlijker overkomen dan zo’n standaard gedrukt album.

Al kan zo’n ‘kant-en-klaar’ album misschien wel veel beter bij jou en je dochter passen. Ik ken jullie natuurlijk niet!
En daar heb ik geen ervaring mee, sorry, weinig hulpvol dus ;)
Haha, wel duidelijk ja, dat je daar geen ervaring mee hebt! Aan de albums die ik 'kant-en-klaar' maak is echt niks 'standaards' aan hoor. Ik heb voor mijn zus toen ze ging trouwen een album van haar leven gemaakt (van 0-35) en daar heb ik denk ik zo'n 40 uur werk in zitten, exclusief het scannen van oude foto's (dat deed mijn vader gelukkig). Veel persoonlijker kon het niet.
Kastanjez schreef:
22-04-2018 22:14
Haha, wel duidelijk ja, dat je daar geen ervaring mee hebt! Aan de albums die ik 'kant-en-klaar' maak is echt niks 'standaards' aan hoor. Ik heb voor mijn zus toen ze ging trouwen een album van haar leven gemaakt (van 0-35) en daar heb ik denk ik zo'n 40 uur werk in zitten, exclusief het scannen van oude foto's (dat deed mijn vader gelukkig). Veel persoonlijker kon het niet.
Nou jeetje, ik deel gewoon mijn ervaring, en geef een suggestie van hoe ik het aan zou pakken hoor!
Fijm om te weten dat het dus wel persoonlijk kan :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven