Voor jou bekende bnn'ers (nav het topic vreemdgaande bnn'er)

16-05-2018 23:54 129 berichten
In afwachting van de ontknoping over deze bekende vreemdganger die ons nog niet bekend is en ons wsl ook niet bekend gaat worden. Ik persoonlijk snap die heisa over bnn'ers nooit zo goed.
anoniem_361106 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 02:11
79.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een dj van Q Music, leuke vent, aardig.
En nog een dj die Armin heet. Maar die zien we zelden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bnn'er? :proud:
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
16-05-2018 23:59
Bnn'er? :proud:
Bekende Nederlandse Noor? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
A: Oh, heet je (...) van achternaam? Ben je soms familie van (...) ?
B: Ja.
A: Kun je kaartjes voor mij regelen (met korting) voor (...)?
B: Nee, daar heb ik geen invloed op.
Alle reacties Link kopieren
Als t je niet boeide, zou je er geen topic over openen. Je openingstekst komt op mij over alsof je t juist zeer interessa t vindt, al zeg je van niet.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat je het niet interessant vindt, strooi je maar lekker even "interessant" met namen? :rofl:
s0leil wijzigde dit bericht op 17-05-2018 00:13
1.51% gewijzigd
Ik loop er ook nooit mee te koop dat ik die mensen/bbn'ers van dichtbij ken.

Behalve op vief dan ;-D

Volgens mij ken ik niet 1 BN’er. Of ik heb niet door dat het een BN’er is, want ik ken eigenlijk ook geen BN’ers als ik ze op tv zie. Mijn man vindt het hilarisch hoe weinig BN’ers ik ken, die maakt er een soort sport van en vraagt me dan ‘wie is dat? En wie is dat?’. Ik herken nog net die Max Nieuwenhuijs ofzoiets van DWDD. Kijk echt nooit Nederlandse tv.
Alle reacties Link kopieren
To, W. Nijh. was familie? Is de man dood dan? Dan hebben de media dat toch even gemist.
.
lux. schreef:
17-05-2018 00:13
Ik loop er ook nooit mee te koop dat ik die mensen/bbn'ers van dichtbij ken.

Behalve op vief dan ;-D

Volgens mij ken ik niet 1 BN’er. Of ik heb niet door dat het een BN’er is, want ik ken eigenlijk ook geen BN’ers als ik ze op tv zie. Mijn man vindt het hilarisch hoe weinig BN’ers ik ken, die maakt er een soort sport van en vraagt me dan ‘wie is dat? En wie is dat?’. Ik herken nog net die Max Nieuwenhuijs ofzoiets van DWDD. Kijk echt nooit Nederlandse tv.
Hihi je hebt gelijk. Het is trouwens Matthijs Nieuwkerk ;)
anoniem_248825 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 00:16
Reden: Te snel
2.35% gewijzigd
Maar wat is kennen? Ik heb ze niet in de familie. Althans, sommigen zijn wel regelmatig op de radio te horen, maar definieert dat je als BN'er.

Verder zijn het ook maar gewoon mensen met een baan, die werken voor hun geld.

Je openingspost riekt een beetje naar lyrisch gedoe en opschepperij.
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
17-05-2018 00:13
Ik loop er ook nooit mee te koop dat ik die mensen/bbn'ers van dichtbij ken.

Behalve op vief dan ;-D

Volgens mij ken ik niet 1 BN’er. Of ik heb niet door dat het een BN’er is, want ik ken eigenlijk ook geen BN’ers als ik ze op tv zie. Mijn man vindt het hilarisch hoe weinig BN’ers ik ken, die maakt er een soort sport van en vraagt me dan ‘wie is dat? En wie is dat?’. Ik herken nog net die Max Nieuwenhuijs ofzoiets van DWDD. Kijk echt nooit Nederlandse tv.
Haha je lijkt mijn moeder wel. Als die een BN'er tegenkomt, zegt ze: Volgens mij ken ik die van de weet-ik-veel-wat-club.
Ze is nog in staat om ze te begroeten als bekenden ook :proud:
s0leil wijzigde dit bericht op 17-05-2018 00:16
0.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in de theatersector, dus heb een hele zwik acteurs die naast theater ook tv en film doen in de vrienden- en kennissenkring. Daar zitten wel een flink aantal BN'ers tussen. Het is een klein wereldje, iedereen kent elkaar (en zo niet, zit er meestal maar 1 'handshake' tussen).

Met sommige mannelijke exemplaren heb ik ook het bed gedeeld. Ze neuken precies hetzelfde als onbekende nederlanders.

Hoe ik 'er mee om ga,' is niet anders dan met niet-bekende vrienden. Ik merk weinig verschil. Ik ben ook niet echt bezig met wat ze allemaal doen, want gelukkig hebben we het ook over andere dingen dan werk.

Er zijn er wel een paar die echt worden gevraagd om met fans op de foto te gaan etc. Ik heb wel eens gehad dat ik bij een vriend uit zat te huilen op een terras, en die had net een seizoen meegedaan aan Wie is De Mol waardoor hij ineens weer bekender was geworden. Dat was echt niet leuk, kwamen er de hele tijd mensen aan het tafeltje.

Oh en ik maak er ook geen gebruik van dat ik ze ken. Ga nooit mee naar premieres of feestjes, want dat vind ik maar een inhoudsloos circus. Beetje opgeprikt interessant doen, helemaal niet gezellig. Ik geef de voorkeur aan samen de kroeg in.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor genoeg bekend en minder bekende maar invloedrijke mensen in de familie. Heb in de loop der jaren ook best wat leuke bekende mensen ontmoet. Dan bedoel ik dat een groot bedrijf hebben en in de quote staan niet leuk is :) Leuk zijn muzikanten, acteurs etc :)
Ooit aan en op de bar een sketch gedaan met sjoerd pleijsier. Ik zat even te ontspannen en met een vaste klant/kennis wat gek te doen en hij viel in. Hij kende het ook, of ik daar fan van was, dat ik haar goed na kon doen etc. Hartstikke leuk :D
Ook bekende band tegen gekomen, al had ik niet door dat ze bekend waren :D Leuke avond gehad nadat ik er één had afgepoeierd en met een ander leuk contact kreeg. Pas aan het einde van de avond draaide een DJ die ik kende al lachend een nummer en mijn "date" was heel opgelucht en enthousiast Dat Ben IK"!!! Tuuurlijk joh. Nou echt dus :D
Verder ben ik door het feit dat ik in een leuk restaurant werkte heel veel bekenden tegen gekomen. En als kok, vooral jonge vrouwelijke kok dan, ben je voor hun ook een soort bekende :D
Vivalamor schreef:
17-05-2018 00:14
Hihi het is Matthijs Nieuwkerk
Ik dacht al wtf is Max Nog Wat ;-D knap dat je dat eruit haalde!

Moest echt heel lang nadenken maar weet zo ff niemand. Woon wel in een buurt met veel BNers maar dat registreer ik niet ofzo.
Oh wacht. Ik ken trouwens wel BN’ers bedenk ik nu. Echt een hele bekende ook :nut: Maar die zag ik niet vaak ofzo. Denk niet dat hij me zou herkennen op straat. Sterker nog; zou heel verbaasd zijn als hij me zou herkennen op straat. Weet ook niet zeker of ik hem niet per ongeluk voorbij zou lopen eigenlijk :P

En ik ken iemand van ehh... hoe heet dat ook alweer... Jett Rebel. Die zijn ook een beetje bekend dacht ik. Of is dat alweer uit? Die zie ik ook nooit meer trouwens.
Vivalamor schreef:
17-05-2018 00:14
Hihi je hebt gelijk. Het is trouwens Matthijs Nieuwkerk ;)
Ja die bedoel ik!
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-05-2018 00:16

Oh en ik maak er ook geen gebruik van dat ik ze ken. Ga nooit mee naar premieres of feestjes, want dat vind ik maar een inhoudsloos circus. Beetje opgeprikt interessant doen, helemaal niet gezellig. Ik geef de voorkeur aan samen de kroeg in.

Hoe moet je daar gebruik van maken dan?

Verder zijn feesten ed niet leuk idd. Behalve een pluk haar of een mouw ben ik mijzelf gelukkig nooit op foto's tegen gekomen :cheer: De kroeg in vind ik geen doen. Altijd mensen die je aanspreken. Heee zag ik dat goed? Ben jij samen met die???? Neuh. niet mijn ding. Blijf liever anoniem.
Oh wat vind je het allemaal oninteressant TO. Daarom kom je hier maar even blaten over je niet boeiende omgeving? Omdat het je het dus allemaal zo gewoontjes vindt...?
Het is gewoon lachwekkend dat je komt vertellen met wie je een kinderwagen hebt uitgezocht.
En oh wat ben je trots. Op wat in godsnaam? Wat hebben die mensen in je omgeving voor een prestatie geleverd? Het komt een beetje sneu over.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
17-05-2018 00:26
Hoe moet je daar gebruik van maken dan?
Ik word wel meegevraagd, dus mocht ik er goesting naar hebben zou ik er gebruik van kunnen maken ;)
Oh laatst was ik in een OBA en ik zag opeens een lange donkere man die me heul erg bekend voor kwam maar ik kwam er maar niet op wie dat nou was. Ik bleef mijn hoofd maar kraken en kraken want ik wist dat hij iets deed wat ik heel goed kende. Zo frustrerend! Ik durfde ook niet op hem af te stappen met "ken ik jou niet ergens van?" :nut: Dus ik aan de medewerkers vragen maar die wisten het ook niet. Hij was daar net voor een nieuw project of iets dergelijks.

Toen ik even later weg moest en weer terugging ging ik weer kletsen met de medewerkers. Opeens noemde iemand zijn naam: Sergio. SERGIO van First dates :idee:

Uiteindelijk gewoon puur frustrerend vanwege het feit dat je iemand kent van tv maar er even niet op komt. Ben echt een First Dates fan van het eerste uur :proud:
S0LEIL schreef:
17-05-2018 00:16
Haha je lijkt mijn moeder wel. Als die een BN'er tegenkomt, zegt ze: Volgens mij ken ik die van de weet-ik-veel-wat-club.
Ze is nog in staat om ze te begroeten als bekenden ook :proud:
Als ik met een vriendin op stap ben sist er wel eens een ‘Kijk, da’s die en die!’ En dan zeg ik: ‘Jaaaaaaa.. idd’. Maar dan denk ik: ‘Eh wie?’

Zo ben ik ook eens voorgesteld aan Ruud de Wild. ‘Hoi ik ben Ruud,’ zei hij. ‘Hoi ik ben Lux,’ zei ik. Wist ik veel. Nou dat was het. Nooit meer een woord mee gewisseld. Maar m’n vriendinnen waarmee ik was maar giechelen.
Ik weet trouwens wel dat Ruud de Wild iets op de radio doet (deed?) hoor. Maar weet ik veel hoe hij eruit ziet.
Ik heb trouwens wel op mijn 16e getongd met een soapacteur.
Hij is nu duizend jaar later erg gelukkig in de liefde. Hij heeft een hele leuke vriend...
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
17-05-2018 00:36
Als ik met een vriendin op stap ben sist er wel eens een ‘Kijk, da’s die en die!’ En dan zeg ik: ‘Jaaaaaaa.. idd’. Maar dan denk ik: ‘Eh wie?’

Zo ben ik ook eens voorgesteld aan Ruud de Wild. ‘Hoi ik ben Ruud,’ zei hij. ‘Hoi ik ben Lux,’ zei ik. Wist ik veel. Nou dat was het. Nooit meer een woord mee gewisseld. Maar m’n vriendinnen waarmee ik was maar giechelen.
Zoiets heb ik een keer gehad met Dox, die rapper/spoken word dude die een ex is van Anouk.
Een uur mee staan praten, maar werkelijk geen idee wie hij was. Ik vond het maar een vreemde knakker.
Lagen er ondertussen een paar collega's in een flauwte vanwege zijn aanwezigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven