Nagels hond te lang?

19-05-2018 08:15 8 berichten
Goedmorgen allen,

Mijn ouders zijn op vakantie dus ik verzorg de hond. Heel oud beestje, aan het eind van zn leven denken we. Dement, blind en leverschade wat heel snel is gegaan in een paar weken thuis.
Vanochtend hoorde ik zijn nagels continue op de vloer tikken, zijn ze dan niet te lang? Hij loopt een stuk minder door zijn aandoeningen, nagels zijn eerder nooit geknipt.
Weten jullie of de nagels te lang zijn dan? Dan maak ik meteen een afspraak bij de dierenarts.
Heb je laminaat in huis, dat hoor je ook zonder lange nagels.
Alle reacties Link kopieren
Precies, op laminaat hoor je nagels sowieso.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn hondjes bij de trimmer zijn geweest dan worden ook altijd de nageltjes geknipt. Maar zelfs dan hoor ik ze tikken op de laminaat vloer
Je kunt het wel zien of ze te lang zijn dan zijn ze vaak langer dan 1.5 centimeter. Mijn oude hond had het ook, alleen kun je dan nog weinig doen omdat het leven ook doorgroeit. Wat voor kleur hebben de nagels? Bij lichte nagels kun je nog wel zien waar je moet knippen. De dierenarts dan in dit geval.
Bedankt voor de reacties. Het is niet meer van toepassing, we hebben hem dezelfde nacht nog in moeten laten slapen, hij ging ineens enorm achteruit. Hij was echt helemaal op.
Alle reacties Link kopieren
oke, sterkte en gecondoleerd met de hond.
sterkte !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven