Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
Aha, mooi topic! TO trapt af?!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Ik ben geen feministe.. Grrrr...
Grote godheid mens, als je dan zo graag een boek wilt, koop het lekker zelf in plaats van mijn tijdlijn te verzieken met je dramatische like-and-share gezeur om een fokking boek van 15 Euro. Serieus, ik duw met alle liefde 30 vijftigcentmuntjes in die snater van je. Kun je het boek kopen.

Zo goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel mij een enorme bitch maar ben toch stiekem een beetje geërgerd.. mijn vriend mij vorige week ten huwelijk heeft gevraagd met een werkelijk prachtige ring met een zeer waardevolle diamant. Zo waardevol dat hij toegaf dat vakanties en extras er voorlopig niet meer inzitten want hij zit behoorlijk krom voor die ring. Waarom zo duur ?? Voel mij bijna ongemakkelijk erbij nu
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
Kan ermee door... :mrgreen:
eckano wijzigde dit bericht op 19-05-2018 20:46
21.57% gewijzigd
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Al bijna anderhalf jaar geen sex en dan omringd zijn door lekkere jonge gasten op de sportschool, aaaaaargghhhh
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
19-05-2018 20:45
Grote godheid mens, als je dan zo graag een boek wilt, koop het lekker zelf in plaats van mijn tijdlijn te verzieken met je dramatische like-and-share gezeur om een fokking boek van 15 Euro. Serieus, ik duw met alle liefde 30 vijftigcentmuntjes in die snater van je. Kun je het boek kopen.

Zo goed?
:applause: :flirting:
Wat schrijf jij leuk!
Fuck normale mensen in elk gat.
vrouwjagersma schreef:
19-05-2018 20:45
Grote godheid mens, als je dan zo graag een boek wilt, koop het lekker zelf in plaats van mijn tijdlijn te verzieken met je dramatische like-and-share gezeur om een fokking boek van 15 Euro. Serieus, ik duw met alle liefde 30 vijftigcentmuntjes in die snater van je. Kun je het boek kopen.

Zo goed?
Zou er bijna Facebook voor nemen om die treurige bedelaar helemaal kapot te schelden :D
strikjemetstippels schreef:
19-05-2018 20:47
Fuck normale mensen in elk gat.
:heart:
Alle reacties Link kopieren
Volg..

Gaat nog wel eens van pas komen.. :yes:
Jemig mens, wees niet zo ontiegelijk negatief. Kan er dan echt niks positiefs meer uit je mond komen?

Zo.. Dat lucht op.
Laloba schreef:
19-05-2018 20:51
Volg..

Gaat nog wel eens van pas komen.. :yes:
Hier ook!
Voor nu heb ik nog even geen bijdrage maar binnen zeer korte tijd zal ik vast even terugkomen :A:
Weet je nou verdomme na 13 jaar samen nog steeds niet dat ik geen croissantje wil als moederdagontbijt, maar veel liever een pistoletje met kaas 😡
Schijtzooi :steam:
Alle reacties Link kopieren
IK WEET NIET WAAROM MIJN HUIS NOG NIET VERKOCHT IS!!!

En waar bemoei je je mee? Ga gewoon weg.
Alle reacties Link kopieren
Dat 'oprecht' ineens overal tussendoor gegooid moet worden zonder dat het echt iets toevoegt m.i.

'' Een oprechte vraag hoor, maar..'

Oprecht?! Was je dat eerder niet dan?! Moet ik je alleen serieus nemen als je er eerst oprecht bij zegt? :-|

Aargh! :frusty:
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
19-05-2018 20:56
Dat 'oprecht' ineens overal tussendoor gegooid moet worden zonder dat het echt iets toevoegt m.i.

'' Een oprechte vraag hoor, maar..'

Oprecht?! Was je dat eerder niet dan?! Moet ik je alleen serieus nemen als je er eerst oprecht bij zegt? :-|

Aargh! :frusty:
Ik krijg echt kernel panic van jouw onderschrift :mad:
Anoniem17062022182122 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 20:59
1.30% gewijzigd
Jezus te paard mens, dan neem je toch geen thuiszorg! Ga dat eitje maar bakken met je gebroken dijbeen en gebroken pols. Stronteigenwijs ben je.
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
19-05-2018 20:58
Ik krijg echt kernel panic van jouw onderschrift :mad:
:(
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Rot op met elke kuch, kotserij, schijterij, hoestbui en snotneus van dat helemaal niet zo knappe kind van je!
En ik wil niet elke ochtend rond zessen wakker worden, ik begin dat zat te worden. (6)
Mijn oren gaan bloeden van jouw stem. Je klinkt als een visverkoopster die wanhopig probeert over het geluid van een drilboor heen te komen. Waarom hou je je mond niet gewoon, misschien kun je dingen op een etch-a-sketch gaan schrijven.
Alle reacties Link kopieren
GOTVERRRRDEKLOTEKUTTTT!!! (6)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven