Muziek van de Apenheul bij de 100% aapvrije tassen

22-05-2018 22:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi V!VA-forummers,

Ik ben op zoek naar de muziek die wordt gedraaid bij de locatie waar je de 100% aapvrije tassen kan ophalen in de Apenheul.

Iemand enig idee welke muziek dit is en waar ik deze kan kopen/vandaan kan halen?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Mailtje naar apenheul sturen?
Alle reacties Link kopieren
Nala2013 schreef:
22-05-2018 22:13
Mailtje naar apenheul sturen?
Al gedaan, maar nog niets gehoord.
Zeggen dat iedereen even stil moet zijn als je daar bent en dan Shazam app aanzetten? :hihi:
Alle reacties Link kopieren
closednote schreef:
22-05-2018 22:17
Zeggen dat iedereen even stil moet zijn als je daar bent en dan Shazam app aanzetten? :hihi:
:-D

Helaas woon ik er niet om de hoek. Wel goeie tip!
Alle reacties Link kopieren
En als een mailtje niet helpt misschien hebben ze een actieve twitter?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Dit is echt zo'n topictitel die ik gewoon móest aanklikken en waarvan ik geen idee had waar het topic over zou gaan :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik wel benieuwd wat maakt dat je de muziek zo graag wil hebben? Vond je het gewoon mooi of heb je er een doel mee?
Alle reacties Link kopieren
Staat er op spotivy niets? Ik weet dat er een aantal pretparken in NL een playlist met hun muziek op spotify hebben staan
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Ik wist niet dat er blijkbaar aap in veel tassen zit.
De Apenheul is erg actief op Facebook. Stuur ze een berichtje via Messenger, dan heb je waarschijnlijk snel je antwoord.
anoniem_198686 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 07:15
0.42% gewijzigd
Hendrikjes schreef:
22-05-2018 22:15
Al gedaan, maar nog niets gehoord.
Een beller is sneller :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
voornu schreef:
22-05-2018 23:55
Ik wist niet dat er blijkbaar aap in veel tassen zit.
:rofl:
In de Apenheul heb je kans dat er aap in je tas zit, loslopende aapjes met kleine grijpvingertjes die tassen heel interssant vinden en graag je tas leeg komen halen. Om dit te voorkomen kun je een tas lenen om over je eigen tas heen te doen zodat de apen je tas niet leeg kunnen roven.
Alle reacties Link kopieren
Superleuk liedje inderdaad :cheer2: Ik fluit hem altijd 2 dagen lang nadat ik ben geweest.

Volgens mij is dit hem https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
22-05-2018 22:34
En als een mailtje niet helpt misschien hebben ze een actieve twitter?
Goed idee! Volgens mij hebben ze een actieve twitter. Ik geef ze nog even om op mijn mail te reageren. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Yellow002 schreef:
22-05-2018 23:00
Nu ben ik wel benieuwd wat maakt dat je de muziek zo graag wil hebben? Vond je het gewoon mooi of heb je er een doel mee?
:biggrin:

Sowieso lekker deuntje :jump: . En ik maak regelmatig een kort filmpje van onze uitjes met de kinderen, en daar zet ik dan een liedje onder.
Alle reacties Link kopieren
OpenHaardVuur schreef:
22-05-2018 23:08
Staat er op spotivy niets? Ik weet dat er een aantal pretparken in NL een playlist met hun muziek op spotify hebben staan
Ik heb even snel gekeken, maar kon helaas niets vinden. Behalve mijn 3 playlists ben ik ook geen fervent Spotify gebruiker, dus mocht er iemand nog willen checken: graag!
Alle reacties Link kopieren
voornu schreef:
22-05-2018 23:55
Ik wist niet dat er blijkbaar aap in veel tassen zit.
:HA:

Yup, soms maar een paar %. Gelukkig deze tassen helemaal aapvrij :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ri88 schreef:
23-05-2018 06:42
De Apenheul is erg actief op Facebook. Stuur ze een berichtje via Messenger, dan heb je waarschijnlijk snel je antwoord.
Ook goede tip. Eerst even mail afwachten, daarna Twitter en daarna Facebook. Anders wordt het zo'n overkill (ik wil mezelf niet voor 'aap' zetten ;) )
Alle reacties Link kopieren
Teuntjes schreef:
23-05-2018 11:55
Superleuk liedje inderdaad :cheer2: Ik fluit hem altijd 2 dagen lang nadat ik ben geweest.

Volgens mij is dit hem https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
:HA: :facepalm:
Kan ik zeker gebruiken als ik de tune niet kan vinden :hello:
Alle reacties Link kopieren
Eames6 schreef:
23-05-2018 06:49
Een beller is sneller :lightbulb:
Proberen waard, alleen mijn ervaring met dit soort dingen is dat ze het vaak niet weten en dan word je doorverbonden of duurt het een eeuwigheid of is de persoon die het zou moeten weten niet in de buurt. Vaak zit je dan alsnog lang aan de telefoon. Maar goed, wel het proberen waard mocht ik het liedje echt niet vinden via de andere wegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven