Anonimiseren

24-05-2018 10:58 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom het heel vaak tegen maar weet eigenlijk niet wat het is: je account anonimiseren. Het schijnt dat dat morgen niet meer kan. Ik ben niet van plan dit te doen maar hoe kun je je account anonimiseren en wat gebeurt er als je het doet?
Alle reacties Link kopieren
Dat weet niemand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ipv je nickname staat er dan: anoniem12345678
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dan heet je voortaan anoniem met een uniek nummer erachter. Vanaf morgen blijft jouw anonieme nick staan, maar ben je niet meer te loepen, als ik het goed heb.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
inkepinkje schreef:
24-05-2018 11:12
Dan heet je voortaan anoniem met een uniek nummer erachter. Vanaf morgen blijft jouw anonieme nick staan, maar ben je niet meer te loepen, als ik het goed heb.
Fout.
in de toekomst kan je je nick niet meer verwijderen. voor altijd blijft jouw nick aan jouw posts kleven. Je bent niet meer loepbaar maar dat maakt niet uit, via google is alles te vinden
Dus nog een keer:

Vroeger: kon je anonimiseren dan verdween je nick en kwam er Anoniem39374 te staan.

Nu: blijft je nick bestaan
Wat is er onduidelijk aan het woord anoniem?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-05-2018 11:19
Dus nog een keer:

Vroeger: kon je anonimiseren dan verdween je nick en kwam er Anoniem39374 te staan.

Nu: blijft je nick bestaan
Echt? Dan heb ik dit helemaal verkeerd begrepen :O
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij snappen sommigen het wanneer je het langzaam en articulerend voor ze spelt nog niet.
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
zozoe schreef:
24-05-2018 11:27
Echt? Dan heb ik dit helemaal verkeerd begrepen :O
Ja je bent niet de enige. Het komt omdat de moderator zegt dat je in de toekomst ook kan anonimiseren maar dat dat betekend dat je nick blijft bestaan. dus de moderator snapt het ook niet
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
24-05-2018 11:30
Ja je bent niet de enige. Het komt omdat de moderator zegt dat je in de toekomst ook kan anonimiseren maar dat dat betekend dat je nick blijft bestaan. dus de moderator snapt het ook niet
Even over nadenken dan en kijken wat ik al die tijd heb gedeeld. Vrees dat ik ook deze boot moet gaan nemen.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
24-05-2018 11:27
Echt? Dan heb ik dit helemaal verkeerd begrepen :O
:proud:
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
S-Meds schreef:
24-05-2018 11:18
Fout.
in de toekomst kan je je nick niet meer verwijderen. voor altijd blijft jouw nick aan jouw posts kleven. Je bent niet meer loepbaar maar dat maakt niet uit, via google is alles te vinden
Als je dan een anoniem-met-cijfers krijgt toebedeeld kun je vast ook via Google teruggevonden worden op die naam?
En soms staan er dan quotes waarin de voormalige naam van forummers nog vermeld staat. Ben je toch vindbaar door middel van combinatie van die 2 zaken. Zo lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
"
zozoe schreef:
24-05-2018 11:33
Even over nadenken dan en kijken wat ik al die tijd heb gedeeld. Vrees dat ik ook deze boot moet gaan nemen.
"

Hmm wtf?? Wie ben je?! Om iemand anders usernaam te gebruiken!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maar ik weet niet waarom somige mensen kon/kun naam verandering want toen ik mijn account maakte in 2015 het zei dat wij dat niet kon doen maar soms dat gebeurt.

Is wel raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven