Even zeuren..

04-06-2018 10:01 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is bezig met een hor/plisse achtig iets te bevestigen op een dakraam.. Zit een enorme uitgebreide beschrijving bij...

De hele ochtend door ik al gevloek en als klapperrrr heeft ie dingen verkeerd lopen afzagen ... echt.. wat een oelewapper.. En dan mag ik niet zeggen dat ie dus beter had moeten lezen ;-).. Dus straks geld weggegooid en nog geen hor dinges op de ramen..


Zucht.. en dat op de maandag..
Onderdeel van het proces. Je had het ook zelf kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
04-06-2018 10:03
Onderdeel van het proces. Je had het ook zelf kunnen doen.
Nee... ik kan dit soort dingen sowieso niet.. Maar hij is altijd enorm overtuigd van zichzelf.. en dan na 4 x lezen zaagt ie het nog verkeerd af .. en dat gevloek.. Ik stoor me daar zo enorm aan..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vast een nieuwe hor gaan kopen.
Such fun!1
Waarom doe je het niet zelf dan? Lekker hè, zeiken op iemand die het wel probeert!
poldervrouw schreef:
04-06-2018 10:04
Nee... ik kan dit soort dingen sowieso niet.. Maar hij is altijd enorm overtuigd van zichzelf.. en dan na 4 x lezen zaagt ie het nog verkeerd af .. en dat gevloek.. Ik stoor me daar zo enorm aan..
Ah joh, straks zit die hor erin en is alles weer goed. Gewoon even een ommetje gaan maken en niet mee bemoeien.
poldervrouw schreef:
04-06-2018 10:04
Nee... ik kan dit soort dingen sowieso niet.. Maar hij is altijd enorm overtuigd van zichzelf.. en dan na 4 x lezen zaagt ie het nog verkeerd af .. en dat gevloek.. Ik stoor me daar zo enorm aan..
Natuurlijk kan jij dit wel!
Gewoon goed lezen wat je moet doen en beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Te zuinig om een vakman in te huren en dan uiteindelijk roept hij: och, hier een stukje dubbelzijdig tape en daar een tieripje dan blijft het wel zitten.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig was het niet op donderdag...




:bonk:
Het is ook een klote klus.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
04-06-2018 10:03
Onderdeel van het proces. Je had het ook zelf kunnen doen.
ja dat had gekund, maar blijkbaar hadden TO en meneer-TO besloten dat hij het zou doen
Alle reacties Link kopieren
Dat zo'n klus niet lukt dat snap ik, ook verkeerd afzagen of het gewoon niet zien hoe het moet. Maar dat getier idd. Kan ik ook niet goed tegen. Hier al een gevloek en getier als hij zelf een glas omstoot o.i.d. Relax, kan gebeuren denk ik dan.
Dus wel klagen maar zelf niets doen? De emancipatie is geloof ik nog niet helemaal doorgedrongen in de polder. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
04-06-2018 10:04
Nee... ik kan dit soort dingen sowieso niet.. Maar hij is altijd enorm overtuigd van zichzelf.. en dan na 4 x lezen zaagt ie het nog verkeerd af .. en dat gevloek.. Ik stoor me daar zo enorm aan..
Mijn vriend ook. Moet en zal het zelf doen want het is een eitje en hij kan het wel. Veel te eigenwijs om van mij aan te nemen dat hij, net als ik, nou eenmaal niet zo'n goede klusser is.
Bij de keuken ook. Het heeft ons uiteindelijk € 1600,- gekost om de schade te herstellen van de fouten die hij tijdens de installatie had gemaakt. Tja, leuk hoor, zo iemand die het 'zelf wel kan' maar volgende keer huur ik toch echt een vakman in :-D
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja en dan gewoon niet willen toegeven dat hij het gewoon zelf niet kan!
ik geef mn bek ook maar een douw
RikM schreef:
04-06-2018 10:47
Dus wel klagen maar zelf niets doen? De emancipatie is geloof ik nog niet helemaal doorgedrongen in de polder. :wtf:
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
04-06-2018 10:04
Nee... ik kan dit soort dingen sowieso niet.. Maar hij is altijd enorm overtuigd van zichzelf.. en dan na 4 x lezen zaagt ie het nog verkeerd af .. en dat gevloek.. Ik stoor me daar zo enorm aan..
Dan ga je een blokje om. Of je brengt 'm een kopje koffie in plaats van je te gaan zitten ergeren.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
04-06-2018 10:12
Waarom doe je het niet zelf dan? Lekker hè, zeiken op iemand die het wel probeert!
Daarom zeik ik hier en niet tegen hem.. Echt.. dat gevloek....
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-06-2018 10:47
Dus wel klagen maar zelf niets doen? De emancipatie is geloof ik nog niet helemaal doorgedrongen in de polder. :wtf:


Niets te maken met emancipatie ..ik weet van mezelf dat ik het domweg niet kan. ik moet in onmogelijke houding gaan staan om te meten en bevestigen.. dat trekt mijn reuma lijf niet.. sorry..
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
04-06-2018 10:18
Natuurlijk kan jij dit wel!
Gewoon goed lezen wat je moet doen en beginnen.

Als het zou moeten.. wie weet..
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
04-06-2018 10:20
Herkenbaar. Te zuinig om een vakman in te huren en dan uiteindelijk roept hij: och, hier een stukje dubbelzijdig tape en daar een tieripje dan blijft het wel zitten.....
Zoiets.. Schat... dat doe ik wel even.. is zoooo klaar.. Prima..

ochtend verder.. alle duivels uit de hel gevloekt, verkeerd gezaagd, gepruts om alles alsnog passend te krijgen.. Ik ben maar boodschappen gaan doen... In ergste geval bestel ik een nieuwe en dan op maat ;-)
Alle reacties Link kopieren
fairy1 schreef:
04-06-2018 10:46
Dat zo'n klus niet lukt dat snap ik, ook verkeerd afzagen of het gewoon niet zien hoe het moet. Maar dat getier idd. Kan ik ook niet goed tegen. Hier al een gevloek en getier als hij zelf een glas omstoot o.i.d. Relax, kan gebeuren denk ik dan.
Dit dus precies.. Fouten maken is niet erg.. kan gebeuren.. verkeerd gelezen oid.. maar kom op zeg.. hou je beetje in..
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
04-06-2018 11:51
Dan ga je een blokje om. Of je brengt 'm een kopje koffie in plaats van je te gaan zitten ergeren.
Koffie check
Boodschappen gedaan check

Ik ga zo boven kijken of het nu gelukt is.. hij is nu stil iig..
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
04-06-2018 10:20
Herkenbaar. Te zuinig om een vakman in te huren en dan uiteindelijk roept hij: och, hier een stukje dubbelzijdig tape en daar een tieripje dan blijft het wel zitten.....
Je bent de ducttape vergeten...
nessemeisje schreef:
04-06-2018 11:51
Dan ga je een blokje om. Of je brengt 'm een kopje koffie in plaats van je te gaan zitten ergeren.

Of je helpt 'm even. :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven