Aan een jongen vertellen dat je hem leuk vindt

04-06-2018 23:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii,
Ik heb een jongen leren kennen via een toneelstuk waar ik in meespeelde. Ik vind hem heel leuk, en wilde hem op de laatste dag mee uit vragen.
Maar hij was er niet, en nu zie ik hem nooit meer (toneel is afgelopen).
Ik ben via via achter zijn insta account gekomen en wil hem een berichtje sturen. Hoe kan ik dat het beste doen? Gewoon met de deur in huis vallen (“Hey ik vind je leuk, wil je een keer met me uit?”) of moet ik eerst rustig een gesprek opbouwen?
Nodig hem uit om een keer iets leuks met je te doen.
Hou het simpel, als hij er enthousiast op in gaat, weet je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wat voorzichtiger aanpakken en eerder zoiets sturen: Hoi ..., ik ken je van toneel. Jammer dat ik je niet meer zie. Ik vond je Insta account en dacht stuur je even een berichtje. Hoe gaat het? Waar ben je mee bezig?, bla bla en als hij terug schrijft zou je kunnen voorstellen om eens af te spreken.

Ik zou dan meer zoiets schrijven als: was altijd gezellig bij de toneel zullen we eens een drankje doen in stad (zoiets).

Maar goed ik ben een oud paard, weet ook niet hoe de jeugd van tegenwoordig het aanpakt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zou ik zelf niet doen. Als hij ook jou leuk vond dan had hij je al gevraagd. Ik zou praktisch zijn wat dat betreft en kiezen uit dat wat er wél naar me toe kwam.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
05-06-2018 07:00
Ik zou het wat voorzichtiger aanpakken en eerder zoiets sturen: Hoi ..., ik ken je van toneel. Jammer dat ik je niet meer zie. Ik vond je Insta account en dacht stuur je even een berichtje. Hoe gaat het? Waar ben je mee bezig?, bla bla en als hij terug schrijft zou je kunnen voorstellen om eens af te spreken.

Ik zou dan meer zoiets schrijven als: was altijd gezellig bij de toneel zullen we eens een drankje doen in stad (zoiets).

Maar goed ik ben een oud paard, weet ook niet hoe de jeugd van tegenwoordig het aanpakt.
+1
Alle reacties Link kopieren
Mannen durven soms ook niet. Dus kiezen uit wat er op je af komt...het is niet de jaren 50.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven