Schuldenvrij!!!

05-06-2018 09:33 48 berichten
Even een schaamteloos jubeltopic voor mezelf! :proud:

7 jaar geleden kwam ik zwaar in de schulden door een fout vriendje. Stom van mij maar dat overkomt mij nooit meer.

Na een traject kreeg ik uiteindelijk een collectieve schuldenregeling (België). Gisteren kwam ik erachter dat ik genoeg geld heb om mijn volledige schuld vervroegd af te lossen (maar liefst anderhalf jaar eerder!) en dat heb ik zojuist bevestigd gekregen van mijn bewindvoerder!!!!

De schuldeisers krijgen al hun geld terug ipv slechts 60% en ik ben er vanaf! Klaar! Eindelijk!!

En dat allemaal omdat ik doorheen de jaren meer en meer ben gaan verdienen en alle extra's netjes heb afgegeven.

Ik heb zelfs nog een mooi bedrag over voor mezelf. Ik knap bijna uit elkaar van blijdschap en er is momenteel niemand in de buurt om het mee te delen. Dus in afwachting gooi ik mijn geluk maar even op viva. :proud: :blob: :cheer2:

Sorry maar dit moest even..
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat fijn voor je. Gefeliciteerd!
Geweldig! Van harte en wat knap gedaan!
Anderhalf jaar vroeger! Wat een prestatie! :cheer2:
WAAAAAH!!! Wat goed!!!!
Daar mag je echt trots op zijn!

Lekker vieren vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Respect! Heel goed gedaan!
Geniet van je blije en trotse gevoel.
Respect! Je hebt keihard gewerkt om tot dit resultaat te komen!
Echt, het is zo makkelijk om maar op anderen (maatschappij) terug te vallen.
Jij hebt het helemaal zelf gedaan! En dus mag je hier wel tien topics openen.
:worship: :worship: :worship:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ga lekker jezelf trakteren op iets moois, dat heb je verdiend!
:cheer:
:proud: :proud: :proud:

Vanmiddag knal ik een fles bubbels open met mijn ouders! Ik heb gehuild van blijdschap.
Alle reacties Link kopieren
Wat een prestaties, je mag echt trots zijn op jezelf. En gewoon alles afbetalen. Je hebt het zelf gedaan, geniet ervan en trakteer jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd TO! :jump:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend goed van je.
Wat moet dat een fijn gevoel zijn zeg. Gefeliciteerd!
Super, gefeliciteerd!!!
Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen!
Ik kan me voorstellen dat je dit met anderen wil delen! Supergoed dat je alles zo netjes hebt afgelost! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Heel knap! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Knap gedaan, super goed, je mag trots zijn op jezelf.

Ik had ook een schuld voornamelijk tgv dure studie aan prive school en kop in het zand gedrag. Ik hield mij wel altijd aan de aflossing en heb ook de laatste jaren wat extra afgelost maar het niet wegkrijgen van de schuld voelde toch altijd als een blok aan mijn been en helemaal niet lekker.

Bij de verkoop van mijn huis en kopen van een goedkoper woning buiten Adam heb ik in 1 klap de restschuld afgelost. Pff dat voelt zoveel lichter.
Ik kan nu wat wegzetten en ook eens wat aan onderhoud doen van het huis ipv alles steeds op de lange termijn te schuiven vanwege financiën.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, je mag super trots op jezelf zijn! :thumbsup:
Geniet van de ‘vrijheid’ die het je gaat opleveren :cheer2:
viva-amber schreef:
05-06-2018 09:58
Knap gedaan, super goed, je mag trots zijn op jezelf.

Ik had ook een schuld voornamelijk tgv dure studie aan prive school en kop in het zand gedrag. Ik hield mij wel altijd aan de aflossing en heb ook de laatste jaren wat extra afgelost maar het niet wegkrijgen van de schuld voelde toch altijd als een blok aan mijn been en helemaal niet lekker.

Bij de verkoop van mijn huis en kopen van een goedkoper woning buiten Adam heb ik in 1 klap de restschuld afgelost. Pff dat voelt zoveel lichter.
Ik kan nu wat wegzetten en ook eens wat aan onderhoud doen van het huis ipv alles steeds op de lange termijn te schuiven vanwege financiën.
Oh wat heerlijk is dat hè? :heart:

Ik word helemaal blij als ik denk aan het feit dat ik nu elke maand nog meer kan gaan sparen ipv de kleine bedragen die ik nu apart zette. Ik voel me terug een brave burger. :proud: Oh die ademruimte is heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Wat goed! Gefeliciteerd!

:hello: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn!!
Dat heb jij maar mooi ff geflikt zeg!

Hou dit ook vol dan, met sparen etc. bedoel ik. Dan bouw je voor later iets moois op.

Een harde (levens)les, maar je weet nu in ieder geval dat je je zoiets nooit meer laat gebeuren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven