Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De linkjes in de OP werken niet, TO.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-06-2018 11:04
De linkjes in de OP werken niet, TO.
Ik zal het gaan aanpassen!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
De spammers zijn weer wakker.
Ik vind toch echt dat er een regel moet komen dat je pas zelf een topic mag openen als je een X aantal reacties geplaatst hebt.
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
07-06-2018 11:41
De spammers zijn weer wakker.
De spam is verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
07-06-2018 11:43
Ik vind toch echt dat er een regel moet komen dat je pas zelf een topic mag openen als je een X aantal reacties geplaatst hebt.
Dat kunnen wij wel vinden maar wat wij vinden doet er niet zo veel toe ben ik al poosje achter.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Mogelijk getuige van kindermisbruik/aanranding' is verwijderd ivm laster.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lise1985 schreef:
07-06-2018 11:43
Ik vind toch echt dat er een regel moet komen dat je pas zelf een topic mag openen als je een X aantal reacties geplaatst hebt.

Ik weet niet of je dat moet willen. Dit forum leeft voor een groot deel van de topics van nieuwkomers. Dan moet je de drempel om een topic te kunnen openen niet gaan verhogen, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
TVP
memberlist.php?mode=viewprofile&u=370871
spam
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-06-2018 13:07
Ik weet niet of je dat moet willen. Dit forum leeft voor een groot deel van de topics van nieuwkomers. Dan moet je de drempel om een topic te kunnen openen niet gaan verhogen, vind ik.
Is ook zo. Maar een soort extra beveiliging zou fijn zijn.
TVP
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Vagisan Vochtcreme' is verwijderd ivm een te jonge TO.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
07-06-2018 13:18
memberlist.php?mode=viewprofile&u=370871
spam
Bedankt voor het melden! De spam is weg.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik niet het idee heb dat er nog in het bugtopic wordt gelezen: de advertenties van oa een loterij vallen weer volop over de content op mijn iphonesafaridievais.
himalaya wijzigde dit bericht op 07-06-2018 20:15
0.30% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Mod, het bantopic staat open.

tvp
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Help mij afstuderen' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het wordt echt tijd voor een andere webbouwer Viva. Weer de bad gateway, pagina's laden pas na een keer of vijf refreshen en het forum (niet mijn internetverbinding!) is zo traag als wat.

Dit kunnen jullie ook niet meer verantwoorden naar je adverteerders. Laat staan naar ons als gebruikers.
Alle reacties Link kopieren
Het is elke avond rond dezelfde tijd hetzelfde gezeik met het forum, snap niet dat ze dit niet oplossen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Communitymanager, ik heb er net 20 minuten over gedaan om één bericht te plaatsen.
Het forum gaat ten onder, met dank aan die fantastische TD van jullie. Maar dat zal wel de bedoeling zijn? Wees eens eerlijk over wat er nou precies aan de hand is. Er staat al een jaar een ellenlange lijst met bugs open en ondanks mooie woorden als het heeft prioriteit etc. gebeurt er hélemaal niets. Nog even en er is hier niemand meer over. Forummen is gewoon godsonmogelijk op deze manier.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren
Mods, kunnen we een deal sluiten? Jullie zorgen dat iemand binnen viva een fatsoenlijke, werkende site (zonder lees ook) maakt en tot die tijd hoeven wij (forummers en meelezers) niet te dealen met paginavullende en postbedekkende reclames (daarna liever ook niet maar we begrijpen dat er ergens geld verdient moet worden). Dit gateway gedoe oplossen duurt nu wel erg lang!
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Kan iemand mij alsjeblieft helpen' is verwijderd ivm medisch advies vragen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven