Bekendste man ter wereld

08-06-2018 08:41 56 berichten
N.a.v. het andere topic over wie is de bekendste vrouw. Hierbij de vraag wie is de bekendste man van de wereld?

Bij mij komt meteen Nelson Mandela naar boven, bijzondere man!
Barack Obama, of Trump
Michael Jackson
Alle reacties Link kopieren
Fonske werkt op de fabriek en de koningin komt op werkbezoek en roept: "Ha Fons!" Fons roept terug: "Ha die koningin."

De baas hoort dat en vraagt aan Fons of de koningin hem kent. "Natuurlijk kent de koningin mij, iedereen kent mij, zelfs de paus in Rome kent mij." De baas van Fons gelooft dit helemaal niet en stelt voor om samen met Fons naar Rome te vertrekken op de kosten van de baas.

Dus de andere dag in Rome staan ze samen op het St. Pietersplein en Fons zegt tegen zijn baas: "Ga hier maar tussen de menigte staan en daar gaan zo meteen de deuren open en zul je mij samen met de paus naar buiten zien komen. Even later gaan inderdaad de deuren open en Fons en de paus verschijnen. Fons zwaait naar zijn baas, maar tot zijn schrik ziet hij dat zijn baas flauw valt tussen de menigte. Fons rent met grote stappen de trappen af, duwt de mensen op zij en komt bij zijn baas.

Hij brengt hem bij bewustzijn en zegt dat dat nu ook weer niet moet. "Ik heb toch gezegt dat ik de paus ken?" Dan zegt zijn baas: "Ik weet het, ik weet het, maar hier achter mij staan twee Japanners en die vroegen aan elkaar 'Wie is die man die naast Fons staat?'
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
08-06-2018 08:44
Fonske werkt op de fabriek en de koningin komt op werkbezoek en roept: "Ha Fons!" Fons roept terug: "Ha die koningin."

De baas hoort dat en vraagt aan Fons of de koningin hem kent. "Natuurlijk kent de koningin mij, iedereen kent mij, zelfs de paus in Rome kent mij." De baas van Fons gelooft dit helemaal niet en stelt voor om samen met Fons naar Rome te vertrekken op de kosten van de baas.

Dus de andere dag in Rome staan ze samen op het St. Pietersplein en Fons zegt tegen zijn baas: "Ga hier maar tussen de menigte staan en daar gaan zo meteen de deuren open en zul je mij samen met de paus naar buiten zien komen. Even later gaan inderdaad de deuren open en Fons en de paus verschijnen. Fons zwaait naar zijn baas, maar tot zijn schrik ziet hij dat zijn baas flauw valt tussen de menigte. Fons rent met grote stappen de trappen af, duwt de mensen op zij en komt bij zijn baas.

Hij brengt hem bij bewustzijn en zegt dat dat nu ook weer niet moet. "Ik heb toch gezegt dat ik de paus ken?" Dan zegt zijn baas: "Ik weet het, ik weet het, maar hier achter mij staan twee Japanners en die vroegen aan elkaar 'Wie is die man die naast Fons staat?'

:applause:

Nou dan zijn we er al uit! Fons dus!
Alle reacties Link kopieren
https://www.quora.com/Who-is-currently- ... the-top-10

Het zal je verbazen!
Alle reacties Link kopieren
Fonske it is :cheer:
Trump. Iedereen kent nelson mandela ook wel, en de Dalai Lama. Maar ze kennen jezus Christus ook allemaal wel. (immers je hoeft geen christen zijn, feit is dat ie heeft bestaan. Die romeinen hielden een mooie boekhouding bij waarin idd staat dat ene Jesu Christus uit nazareth ter dood is veroordeeld dmv kruiziging. Of ie ook over water kan lopen is dan weer een tweede). Ik ben atheist, maar mocht ie dat allemaal gedaan hebben is hij degeen met de meeste invloed op aarde ooit en zou hij dus de bekendste moeten zijn. Nou ja, samen met Mohammed dan.


Maar momenteel is het gewoon echt Trump

Overigens vraag je mijn niet al te snuggere buurmeisje van 23 wie Nelson Mandela is, weet ze zijn naam wel, maar WIE hij was en WAT ie gedaan zou hebben. Daar krijg je een hele domme ‘uuuhhh LB’ op. Ze weet nog net dat hij uit Afrika komt vermoed ik. Waar precies zou ze ook nog niet eens weten. Het zou me niets verbazen als ze zou zeggen “is die niet uit zo’n liedje ofzo?” Verder een schat en ze past altijd met overgave op onze poezen.... maar een wereldoorlog gaan we er niet mee reden. Gelukkig niet mee krijgen ook.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 09:01
47.63% gewijzigd
2018anoniem schreef:
08-06-2018 08:47
:applause:

Nou dan zijn we er al uit! Fons dus!

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
08-06-2018 08:51



Maar momenteel is het gewoon echt Trump
nee dus: Mark Zuckerberg (volgens wereldwijd onderzoek)
Zou ze ook echt niet kennen. Zelfs als je mij vraagt hoe heet de baas van facebook kom ik niet verder dan zijn voornaam in eerste instantie. Trump kent helaas iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Moet het een levende man zijn? anders zou ik zeggen Jezus.

Bij de vrouwen kwam trouwens om de een of andere reden als 1e Adele bij me op.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
redbulletje schreef:
08-06-2018 08:44
Michael Jackson

Ha, mijn eerste gedachte ook.
Dat kunnen er veel zijn in mijn ogen: van Mahatma Ghandi tot Nelson Mandela tot Barack Obama en Trump, maar wat dacht je van voetballers zoals Ronaldo, Pelé en Maradona? Of een man van een hele andere orde, Adolf Hitler? Geen mooie geschiedenis, maar er wel een grote stempel op gedrukt helaas.
anoniem_367599 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 09:28
26.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
08-06-2018 09:12
Zou ze ook echt niet kennen. Zelfs als je mij vraagt hoe heet de baas van facebook kom ik niet verder dan zijn voornaam in eerste instantie. Trump kent helaas iedereen.

De wisdom of the crowd gaat dus niet over jou ;)
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-06-2018 08:44
Michael Jackson
Ten tijde van Thriller wel. Maar toen hij overleed wisten een heleboel kinderen al niet meer wie hij was
Alle reacties Link kopieren
Lily1504 schreef:
08-06-2018 09:21
Dat kunnen er veel zijn in mijn ogen: van Mahatma Ghandi tot Nelson Mandela tot Barack Obama en Trump, maar wat dacht je van voetballers zoals Ronaldo, Pelé en Maradona? Of een man van een hele andere orde, Adolf Hitler? Geen mooie geschiedenis, maar wel een grote stempel er op gedrukt helaas.
Voetballers als Messi en Ronaldo inderdaad
bethweeter schreef:
08-06-2018 09:24
Voetballers als Messi en Ronaldo inderdaad
Ik wist dat ik een voetballer vergeten was ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dit zou natuurlijk Michiel Huisman moeten zijn.
Persoonlijk denk ik minstens tien keer per dag aan hem. Als ik seks heb vaker.
Inderdaad, Jezus
Jezus lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
John F. Kennedy
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
slekire schreef:
08-06-2018 09:27
Dit zou natuurlijk Michiel Huisman moeten zijn.
Persoonlijk denk ik minstens tien keer per dag aan hem. Als ik seks heb vaker.
Maar hier ben ik het ook erg mee eens.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
slekire schreef:
08-06-2018 09:27
Dit zou natuurlijk Michiel Huisman moeten zijn.
Persoonlijk denk ik minstens tien keer per dag aan hem. Als ik seks heb vaker.
:HA:
Brommerpech
MarindaH schreef:
08-06-2018 09:22
De wisdom of the crowd gaat dus niet over jou ;)
Er is een reden dat die serie is stopgezet ;). Nee, iedereen kent facebook, maar ik durf te wedden dat wanneer die man hier over straat loopt niemand zijn hoofd omdraait hoor. Zijn product is een stuk bekender dan hij is. Daarbij gebruiken we nu terplekke hier allemaal internet. Een van de grootste uitvindingen ooit. Maar wie de uitvinder daarvan is? Dat moet het gros googelen. Over google gesproken. Ook de uitvinder van google moeten we googelen. En google wordt meer en langer gebruikt dan facebook. De enige 2 tech giganten die niemand hoofd te googelen zijn Steve Jobs en Bill Gates. Maar zet Zuckerberg in een lijst met 100 foto’s van gewone doorsnee mannen van nu en ik haal hem er echt niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven