Bedeltjes / hangers laten maken

08-06-2018 12:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik wil heel graag simpele sieraadjes gaan maken. Nu heb een illustratie ooit gemaakt van een vogeltje (super simpel) maar ik wil hier graag een hangertje van laten maken. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een niet al te dure website / fabriek die dit kan namaken en ook van niet al te duur materiaal, bijvoorbeeld bij de H&M heb je ook leuke kettinkjes voor niet al te duur...vraag me af waar zij dit laten maken....
Waarschijnlijk vraag ik teveel voor weinig geld, haha!
Maar heeft iemand misschien een idee hoe ik het beste hiernaar opzoek kan gaan of weet iemand een goeie website / fabriek?

Dankjewel alvast! :) Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
China.
Alle reacties Link kopieren
1 ketting?
Er is vast iemand op etsy die het voor je maakt.
Alle reacties Link kopieren
Oh meerdere. Kan vast ook op etsy.
Alle reacties Link kopieren
tja, de reden dat het in de winkel betaalbaar blijft is dat er duizenden tegelijk worden gekocht, al dan niet gemaakt.
Wil je er ook meerdere om dan zelf te gaan verkopen of wil je er 1 voor jezelf maken?
Ik heb een keer een workshop gevolgd waar ik een zilveren sierraad heb gemaakt van zilverklei. na bakken wordt dit zilver. misschien is dat een optie?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat klinkt ook intressant! Ga ik is naar googlen ook.
Nee ik wil wel meerdere uiteindelijk om te verkopen inderdaad. Maar eerst kijken hoe het binnen mijn familie valt haha!
Maar ik dacht, misschien heb je ergens een fabriek in China idd wat nina1966 ook zei, die het misschien heel goedkoop kan maken....maar kan het nog niet zo goed vinden
Alle reacties Link kopieren
Heb inmiddels leuke site gevonden waar je je eigen hangertje kan laten maken! kan je ook je 2D design uploaden en materiaal etc. kiezen !
https://www.shapeways.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven