Meest gedenkwaardige Viva topic

10-06-2018 13:10 77 berichten
Ik lees en schrijf nu al een paar maanden mee op het Viva forum, en ik vind het heerlijk tijdverdrijf.
Je steekt er wat op, je kunt je er heerlijk verbazen en af en toe ontstaat er een goede rel of een interessante discussie.

Wat is voor jou het meest gedenkwaardige topic ooit, en waarom?
(Liefst met een linkje erbij, lekker leesvoer voor de komende dagen!)

Ik ben benieuwd!
anoniem_366877 wijzigde dit bericht op 10-06-2018 13:16
10.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO begint!
Ben heel benieuwd :)
Zelf moet ik er nog even over nadenken.
piemelhatsjoe!
Alle reacties Link kopieren
De Kram(p)fors van Djoels!
Blondie456 schreef:
10-06-2018 13:13
piemelhatsjoe!
Die heb ik gelezen. Ja. Absoluut gedenkwaardig ja :-D
Alle reacties Link kopieren
Door de legging heen zwanger, zwanger door een bubbelbad, en er is een TO die opvalt door vragen over kind. Gewoon zielig voor dat meiske zo'n moeder die niet helemaal eh gewoon is zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet vrij zeker dat een aantal maanden terug er een topic van dergelijke strekking is geopend. Ik kan het alleen niet vinden... Iemand?
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
10-06-2018 13:15
De Kram(p)fors van Djoels!
die bank bedoel je?
Heel goed dan hoef ik hem niet meer te noemen.
Mogen dat soort topics niet meer tegenwoordig? Het is nu alleen nog maar ellende van hij wil me niet, hij appt al 10 minuten niet terug, en meer van dat fraais
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
sanjunipero schreef:
10-06-2018 13:16
Ik weet vrij zeker dat een aantal maanden terug er een topic van dergelijke strekking is geopend. Ik kan het alleen niet vinden... Iemand?
iedere paar maanden wordt zoiets geopend
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Voor mij was dat Lama, ik weet zo niet de topicnaam.

Ze is uiteindelijk overleden, de manier waarop ze alles verwoorde en deelde mooi. ik leefde heel erg mee ondanks ik niet vaak iets zeg vergeet ik haar niet.
sanjunipero schreef:
10-06-2018 13:16
Ik weet vrij zeker dat een aantal maanden terug er een topic van dergelijke strekking is geopend. Ik kan het alleen niet vinden... Iemand?
Klopt, is er al. Iets met “welk topic is je altijd bijgebleven?”
Alweer?
Alle reacties Link kopieren
Destijds die topics - het waren er dacht ik meerdere - over Eddem en Pwatrish en Micky en het child van the bill vond ik echt hilarisch grappig.
Langer geleden was er ooit een topic van een forummer die uit de schulden probeerde te komen. Die had daar geloof ik ook over geblogd, en dat was interessant, goed geschreven en reflectief.
Yggdrasil- schreef:
10-06-2018 13:20
Alweer?

Ja stond weer op de agenda.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
10-06-2018 13:18
die bank bedoel je?
Heel goed dan hoef ik hem niet meer te noemen.
Mogen dat soort topics niet meer tegenwoordig? Het is nu alleen nog maar ellende van hij wil WILT ( ;-D ) me niet, hij appt al 10 minuten niet terug, en meer van dat fraais
Ja, die!
Ik heb 'm even opgediept uit de krochten van Sanoma: thuis/help-djoels-de-kram-p-fors-door/l ... ages/32911
Alle reacties Link kopieren
ik las ook een keer een topic waarvan de vrouw erachter kwam dat haar man vreemdging, en zelf gesproken(met fakenaam) in een hotel om hem daar op heterdaad te betrappen.
Alle reacties Link kopieren
Het was geen grappig topic, maar wel zéér gedenkwaardig : het #metoo-topic.

Het ging ergens over, er waren fikse discussies, zeer persoonlijke verhalen, af en toe ontspoorde het op een rare manier. Al het goede en het beroerde wat dit forum in zich heeft.
actueel/kun-je-dan-helemaal-niet-tegen- ... ges/393104
nounou
Alle reacties Link kopieren
vrano schreef:
10-06-2018 13:25
ik las ook een keer een topic waarvan de vrouw erachter kwam dat haar man vreemdging, en zelf gesproken(met fakenaam) in een hotel om hem daar op heterdaad te betrappen.
Ja zij was ook nog zwanger.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Yggdrasil- schreef:
10-06-2018 13:20
Alweer?
Niet iedereen maakt van het VIva Forum al jaren een dagbesteding.
Het enige topic waar ik echt oprecht hardop heb moeten lachen is verneukte ouderwetse gezegdes. Kan het topic niet meer vinden, maar die vond ik echt hilarisch.
stippensokken schreef:
10-06-2018 13:24
Ja, die!
Ik heb 'm even opgediept uit de krochten van Sanoma: thuis/help-djoels-de-kram-p-fors-door/l ... ages/32911
Dit is erg grappig!
Alle reacties Link kopieren
Er was een half jaar terug een topic naar aanleiding van het aangekondigde einde van de aarde, dat was hilarisch, vond ik.
Weet iemand nog hoe dat heette ?

Vaak zijn de topics later op de avond, al of niet met plaatjes en gifjes, die voortkomen uit meligheid, erg leuk, vind ik. Deze is ook leuk :
thuis/stinkt-jouw-hond-ook-naar-rotte-e ... ges/411079
nounou
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is vooral het topic blijven hangen van de vrouw wier man het met zijn zus bleek te doen. Nog niet zo heel lang geleden was dat, ik zou wel willen weten hoe het verder is gegaan.
Is het weer tijd hier voor?
Soms moet men er maar eens mee stoppen, vele gaan op anoniem maar topics mogen wel opgerakeld worden tot meer dan 10 jaar terug.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
10-06-2018 13:58
Bij mij is vooral het topic blijven hangen van de vrouw wier man het met zijn zus bleek te doen. Nog niet zo heel lang geleden was dat, ik zou wel willen weten hoe het verder is gegaan.
Dat was een troltopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven