Cadeautje

12-06-2018 21:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ga aankomende zondag voor het eerst naar canada! Ik ga naar een vriend die ik al heel lang ken. Maar nu wil ik voor zijn ouders graag iets leuks meenemen als bedankje voor alles. Aangezien ik bij hun ga logeren. Ik ken zijn ouders niet echt goed, dus weet ook niet wat ze echt leuk vinden. Ook moet ik er rekening mee houden dat ik met het vliegtuig reis.
Iemand leuke ideeën?

Ze komen zelf uit Nederland. Dus geen typisch Hollands pakketje :)
anoniem_371141 wijzigde dit bericht op 12-06-2018 21:43
8.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafels
Tulpenbollen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een echt Hollands pakketje maken. Stroopwafels, drop, pindasaus. Dat soort dingen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
12-06-2018 21:26
Ik zou een echt Hollands pakketje maken. Stroopwafels, drop, pindasaus. Dat soort dingen.
hollands?
Alle reacties Link kopieren
Hollandse lekkernijen: Stroopwafels, drop, hagelslag enz. Als het Nederlanders zijn, zullen ze dat vast missen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geen Hollands pakketje? Het lijkt me juist fijn om dingen van mijn vaderland te krijgen die ik daar niet kan krijgen... maar geen klompen of Nijntje ofzo (Nijntje is bij ons standaard voor mensen met kleine kinderen)
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Nederlanders buiten Nederland missen juist het eten. Kun je echt prima meenemen. Kaas (onder beschermende atmosfeer) schijnt buiten Europa niet te hachelen te zijn. En verder de usual suspects zoals hierboven genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Vijf kilo piepers?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Lidl stroopwafels wel beproefd de beste mocht je die willen kopen. De drop dan weer niet. Zou ik gewoon een bekend merk nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een goed boek of tijdschriften. Ik weet niet wat je mee mag nemen aan eten naar Canada. Ze zijn daar best streng in heb ik gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Zeeuwse bolussen zijn niet altijd een succes bij buitenlanders. Ze hebben iets tegen het uiterlijk en proeven dan niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
* een fles wijn en dat jij daar een lekkere maaltijd bij maakt?

* chocoladepakketje? Ik hoor Amerikanen vaak over de Europese chocola maar ik weet niet of dat in Cananada ook een ding is. Misschien is het daar wel gewoon makkelijker en niet duur in de supermarkt te krijgen.

* toch een pakketje met Hollandse lekkernijen (zonder dat het kitsch wordt). Misschien missen ze dat juist wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven